Перейти до основного контенту
Усі колекціїЗ чого почати
Основні етапи запуску сайту
Основні етапи запуску сайту

Як відбувається процес запуску? З чого розпочати запуск сайту, щоб зробити це максимально оперативно

Оновлено понад місяць тому

Запуск нового сайту передбачає виконання безлічі завдань щодо його наповнення та налаштування. На початку обсяг майбутньої роботи може лякати та переводити вас в режим прокрастинації.

Найефективніша тактика боротьби з цим — «їсти слона частинами».

Пропонуємо свій оптимальний сценарій послідовних невеликих дій, який дозволить втягнутися в роботу над сайтом та пройти її найефективнішим шляхом.

Налаштування доступу до сайту

Керування доступами відбувається в розділі Налаштування → Адміни.

Щоб спростити собі авторизацію в адмінці, позбавитися необхідності пам'ятати пароль і вказувати його при кожному вході, ви можете вказати у властивостях свого облікового запису свій gmail-акаунт. Це дозволить у майбутньому авторизуватися в адмінці, використовуючи Увійти за допомогою Google.

Якщо сайтом будуть займатися кілька людей — відразу створіть окремі акаунти для ваших співробітників або партнерів.

Читайте також

Знайомство з адмін панеллю сайту

Управління інтернет-магазином здійснюється в адмін панелі сайту.

Порада: перед початком роботи витратьте декілька хвилин, щоб ознайомтеся з всіма пунктами основного меню, щоб освоїтися в базовій навігації по адмін панелі.

Загальні налаштування сайту: назва, логотип, контакти

Заповніть кілька простих полів у розділі Налаштування Загальні налаштування → Інформація про магазин.

Назва сайту у властивостях:

  • Загальний title сайту — використовується як частина title для всіх сторінок.

  • Назва магазину — показується у мобільній версії, якщо не завантажено логотип.

Заповнення інформації про магазин — Хорошоп

Мовні версії

Відразу варто визначитися:

  • які мовні версії ви будете використовувати, та вимкнути непотрібні мови;

  • яка мовна версія буде на сайті основною. За законами України основною мовою сайту має бути державна.

Приховайте від користувачів та/або від індексації неосновні мовні версії, поки ви завершуєте роботу над їх наповненням.

Налаштувати доступні мови та додати нові ви можете в Налаштування → Мови.

Налаштування дизайну

Є два сценарії:

  • Ви обираєте готовий шаблон із галереї та вмикаєте його в розділі адмін панелі СайтДизайнГалерея дизайнів. Після цього за допомогою Редактора дизайну ви можете внести певні зміни — підкоригувати колірну гаму, змінити тип деяких іконок, порядок блоків тощо. Це базовий безкоштовний варіант.

  • Ми готуємо для вас розширене налаштування дизайну, виходячи з ваших побажань по колірній гамі, стилю, асортименту і т. д. Щоб почати роботу за цим сценарієм, напишіть нам у чат, і ми поставимо уточнювальні питання. При цьому сценарії розмір стартового платежу становить 5 000 грн.

Налаштування попередньої структури каталогу: характеристики, модифікації, фільтри

Якщо ви запускаєте новий сайт, то на першому етапі не потрібно детально визначати фінальну структуру каталогу. Достатньо розпочати з попереднього, чорнового варіанта, який ви зможете легко коригувати у процесі наповнення сайту.

Якщо ж ви оновлюєте свій старий сайт, то ви краще за все спочатку налаштувати повністю ідентичну структуру, перенести товари, а потім вже вносити в неї правки.

Чому це можливо?

  • Товари можна легко переміщувати між категоріями.

  • URL сторінок категорій та товарів не залежать від структури категорій і не змінюються при зміні категорій (при стандартному налаштуванні формату url).

Налаштування каталогу складається з кількох завдань:

Наповнення каталогу товарів

Коли чернетка структури категорій налаштована, можна перейти до наповнення категорій товарами.

Залежно від кількості товарів, які вам необхідно додати, та від того, у якому форматі у вас є інформація про товари, ви можете вибрати один із варіантів наповнення:

  • Ручне наповнення

  • Імпорт із Excel

  • Імпорт із xml

  • Міграція з API з облікової системи

Читайте також:

Інформаційні сторінки

Активуйте та заповніть сторінки Про нас, Оплата та доставка, Обмін та повернення, Блог. Вимкніть ті сторінки, які вам не потрібні. Також ви можете самостійно додати нові інформаційні сторінки.

Читайте також:

Налаштування варіантів оплати та доставки

Для налаштування доставки необхідно:

Для налаштування оплат необхідно:

Знижки та акції

Ознайомтесь з можливими механізмами для акцій та знижок, залиште ті, які використовуватимете та налаштуйте їх.

Підключення зовнішніх сервісів

На цьому етапі необхідно налаштувати цілу низку зовнішніх сервісів:

Ми максимально спростили процес підключення цих сервісів, але участь з вашого боку все ж потрібна.

Додаткові налаштування

Робота такого складного механізму, як інтернет-магазин, передбачає велику кількість функцій, які мають різні налаштування логіки роботи або зовнішнього вигляду.

Щоб ви не витрачали багато часу на такі налаштування, ми впорядкували їх таким чином, щоб вони функціонували, навіть якщо ви не звернете на них увагу.

Нижче список різних налаштувань, які ви можете перевірити та змінити, щоб робота сайту краще відповідала вашим вимогам:

Підключення робочого домену

Це фінальний крок перед запуском сайту. Відразу після підключення робочого домену сайт відкривається для індексації пошукових систем. Ви можете виконати цей крок самостійно або з нашою допомогою.

Питання під час запуску

Якщо в процесі запуску виникли питання або щось не виходить, ви можете ставити запитання нашій службі підтримки через чат, який знаходиться в нижньому правому кутку адмін панелі сайту.

Читайте також:

Ви отримали відповідь на своє запитання?