Під час оформлення замовлення покупець може відзначити чекбокс "Не телефонувати для підтвердження замовлення".
Також можна налаштувати текст підказки для покупця.
Після підключення функції, відповідне поле з'являється в інформації про замовлення в адмінці.
Як увімкнути та налаштувати
Щоб увімкнути функцію, перейдіть в адмін панелі у розділ Налаштування → Загальні налаштування → Оформлення замовлення та позначте чекбокс Не дзвонити для підтвердження замовленн.
В цьому ж блоці також можна редагувати текст підказки або приховати підказку повністю, вилучивши весь текст із поля введення. Окрім цього, можна активувати за замовчуванням чекбокс Не дзвонити для підтвердження замовлення для всіх клієнтів при оформленні замовлення.



