Архів оновлень за 2022 рік

Нові функції, які ми випустили впродовж 2022 року

Оновлено протягом останнього тижня

Грудень 2022

Постачальник товару (beta)

Нова функція допоможе уникнути помилок та покращити роботу з каталогом, якщо ви регулярно завантажуєте декілька прайс-листів від різних постачальників. Новий параметр товару Постачальник дозволяє працювати з товарами при імпорті вибірково: оновлювати лише пов'язані з обраним постачальником товари та пропускати всі інші.

Розширення масових дій з товарами

З новими опціями позначаючи декілька товарів в загальному списку в адмін панелі ви зможете для них всіх одночасно:

  • змінити для них статус наявності та статус відображення на сайті;

  • встановити чи прибрати стікери;

  • відмітити чекбокси вивантаження на маркетплейси;

  • вказати умови акції та час її закінчення.

Передача параметра На складі для маркетплейсу Prom

Для товарів у наявності додаємо можливість передачі параметра На складі в експорт Prom (ua+ru). Налаштовується окремо для кожного товару. Детальніше про вимоги до цього параметру в Prom в документації маркетплейсу:

Товарний фід Facebook різними мовами та додаткові параметри в ньому

Додаємо можливість генерувати товарний фід фейсбуку будь-якою мовою, що включена на сайті.

До товарного фіда Facebook включаємо параметр <g:product_type>, який містить інформацію про категорію товару на сайті.

Відключення знижок при оплаті частинами

Для варіантів оплати «Оплата частинами» ПриватБанку та «Покупка частинами» від monobank додаємо можливість відключити дію знижок. Знижки, що обрані в полі Вимкнути знижки не будуть застосовуватися при оформленні замовлення з поточним способом оплати.

Під час оформлення замовлення покупець побачить попередження про те, що певні знижки не діють при обраному способі оплати.

Розширення опцій для угоди користувача

Відтепер ви можете налаштувати сторінку чекаут таким чином, що покупець має погодитись із користувацькою угодою, відмітивши відповідний чек-бокс, перед тим, як підтвердити замовлення.

Для налаштування перейдіть в Налаштування → Загальні налаштування → Оформлення замовлення → Угода користувача й оберіть варіант Чекбокс і текст.

Підтвердження згоди на отримання маркетингових розсилок

Нова опція — можливість налаштувати на сторінці оформлення замовлення чекбокс зі згодою отримувати новини та рекламні розсилки від магазину. Дані про згоду можна вивантажувати в експорті клієнтів та передавати по API.

Для чекбоксу можна налаштувати підказку з додатковою інформацію для покупців, яка буде відображатися у спливаючому вікні на сторінці чекаута.

Призначення платежу для еквайрингу monobank

В налаштуваннях платіжних систем для еквайрингу monobank можна задати шаблон призначення платежу. За замовчуванням використовується значення {SITE} Замовлення №{ORDER_ID}, де {SITE} - домен сайту, а {ORDER_ID} - номер замовлення.

Зміна статусу оплати при холдуванні коштів в WayforPay

Якщо в акаунті WayforPay включена функція блокування (холдування) коштів, то при здійснені резервування оплати за замовлення на картці покупця, статус замовлення в адмін панелі Хорошопу буде змінюватись на Оплачено: так.

Онлайн-оплати Stripe

Для тих, хто здійснює продажі поза межами України реалізували інтеграцію із міжнародною системою онлайн-платежів Stripe, яка підтримує прийом платежів у 135 валютах з банківських карток будь-якої країни.

Розширення можливостей API (тариф Pro)

UTM-мітки в інформації про замовлення

До інформації про замовлення додається блок даних про джерело отримання замовлення та client_ID. Детальніше в документації по API.

Група клієнта та тип ціни для Хорошоп b2b

Для b2b проєктів додаємо дані про покупця: групу, до якої він відноситься, і тип ціни, що встановлена для цієї групи. Детальніше в документації по API.

Деякі інші покращення

  • Покращуємо передачу інформації про розміри для імпорту товарів в Kasta. В атрибут Розмір, який відображається на сторінках маркетплейсу як Розмір на бірці, буде передаватися значення характеристики, що співставлена з Розмір Kasta.

  • Покращуємо відображення фото товарів в загальній таблиці товарів в адмін панелі — збільшили розмір мініатюр та додали велике прев'ю фото при наведені на нього курсора.

Вересень 2022

Залишки товарів в експорті для Prom

Для всіх проєктів, у яких включена опція Облік залишків на складі, в експорт товарів Prom (ua+ru) додаємо передачу кількості товарів на складі. Для оновлення даних в Prom під час імпорту необхідно вмикати Оновлення кількості в налаштуваннях кабінету на маркетплейсі.

Покращене відображення посилань на експорти

У вікні формування експортів товарів змінили відображення результатів генерації та додали кнопку для швидкого копіювання посилання.

Для генерації експортів перейдіть в Товари → Експорт.

Покращення роботи із характеристиками

Відтепер параметри модифікації, як і основні характеристики, можна створити просто на сторінці редагування товару. Звідси ж за необхідності можна перейти о редагування товарного шаблону.

Фото товарів в адмін панелі

Додали можливість відображення фото товарів в загальному списку. Для налаштування потрібно відмітити чекбокс Фото в налаштуванні колонок.

В списку товарів будуть відображаться 4 фото, якщо зображень більше в панелі буде інформація про додаткові фото.

Згода на використання файлів cookie

Додали можливість налаштувати на сайті спливаюче вікно зі згодою на збір інформації файлів cookie. Відвідувач сайту побачить це вікно при першому візиті на сайт. Вікно налаштовується й активується окремо для кожної мовної версії сайту. Опція буде корисною для магазинів, які здійснюються продажі на закордонних ринках.

Для налаштування перейдіть в Налаштування → Загальні налаштування → Вікно cookie.

Нова пошта: відправка з адреси

Розширюємо можилвості інтеграції з Новою поштою. Відтепер ЕН в Хорошопі ви можете формувати з відправкою з адреси. Адресу за замовченням можно вказати у блоці Адреса відправника при налаштуванні варіанту доставки. Окрім того адресу відправлення, як і спосіб видправки (з адреси/з відділення), можно обирати для кожної накладної при редагуванні замовлення.

Зміна назв типів доставки

Зверніть увагу, що для спрощення налаштувань доставки ми змінюємо назви у Варіанти доставки → поле Тип. Нові назви типів відповідають тому, як поле адреси буде відображено для покупців у формі замовлення.

Відбудуться наступні зміни:

  • Доставка кур'єром по місту → Введення адреси в один рядок,

  • Укрпошта — Введення адреси: індекс, вул., будинок, кв.

Ця зміна не впливає на назви варіантів доставки на сайті, вони лишаються незмінними.

Транслітерація за правилами українського законодавства

При генерації URL транслітерація кирилиці латиницею відбуватиметься за правилами офіційно затвердженим КМУ для української мови.

Нові правила застосовуються до наявних посилань лише у разі примусової перегенерації та не впливають на можливість задати аліас посилання вручну або за допомогою імпорту.

Серпень 2022

Двомовний товарний фід для Prom

Розширяємо опції вигрузки товарів на маркетплейс Prom. Відтепер окрім стандартного експорту, який формується мовою основної версії сайту, ви можете використовувати новий варіант — Prom (ua+ru).

В новий варіант експортуються Назва та Опис товару двома мовами, українські значення передаються у поля <name_ua> і <description_ua>, відповідно до специфікації Porm.

Старий варіант експорту продовжує працювати, він отримав нову назву XML (Prom, основна мова).

Попередження про товари, що скінчилися

Задля зручності покупців додали в кошик попередження про товари, що скінчилися в процесі формування замовлення. При оформлені замовлення покупець побачить у спливаючому вікні попередження про товари, які більше не доступні.

Липень 2022

Польський сервіс онлайн-оплат Przelewy24 (beta)

Додали можливість підключати до сайтів прийом онлайн-оплат через польскьку платіжну систему Przelewy24. Ця опція буде корисною для магазинів, які планують продажі закордон, зокрема на польскому ринку.

Інтеграція з маркетплейсом Kasta

Реалізували інтеграція з Kasta, яка дозволяє завантажити товари в кабінет на маркетплейсі через АРІ, а також автоматично оновлювати їх наявність і ціни. Інтеграція доступна почитанючи з тарифу Standart.

Для інгтеграції з Kasta реалізован новий механізм автоматичного зіставлення характеристик та іх значень із відповідними параметрами маркетплейсу.

Червень 2022

Адмін панель українською мовою 🇺🇦

Відтепер адмін панелі магазинів за замовчуванням відображаються українською мовою. Перемикач мови знаходиться в верхньому правому кутку панелі управління.

Facebook Conversion API (beta)

Ми запровадили для ваших сайтів інтеграцію з Facebook Conversion API. Цей інструмент забезпечує більш надійне з'єднання, в рамках якого вебподії відправляються на Facebook не з браузера, а з сервера. Така передача даних дозволяє більш точно фіксувати поведінку відвідувачів сайту.

Спрощення роботи з шаблонами товарів

Знаємо, що робота з товарними шаблонами в Хорошопі не завжди є простою та зрозумілою для початківців. Зараз ми плануємо цілу низку покращень, яка має на меті спростити дії з шаблонами. І ось перші кроки.

Нові шаблони на сторінці категорії

Ви зможете створити новий товарний шаблон безпосередньо при створенні нової сторінки в каталозі. При редагуванні сторінки в полі Шаблон оберіть [додати шаблон} і вкажіть його назву.

Спрощення створення характеристик

Ми спростили роботу по створенню нових характеристик в товарних шаблонах. В новому шаблоні не потрібно буде створювати групу для модифікацій, адже вона буде створена одразу. Також спрощено інтерфейс додавання нової характеристики.

Спрощення створення довідників

За потреби новий довідник для характеристики з типом Вибір із списку можна буде створити одразу при створені характеристики. Для цього в полі Вибір з оберіть варінт [Додати довідник] і задайте його назву.

Створення характеристик при редагувані товару

Додали опцію для полегшення роботи ваших контент-менеджерів. Створити нові характеристики і робити зміни в шаблоні товарів тепер можна просто на сторінці редагування товару, не витрачаючи час на переключення між розділами в адмін панелі.

Це лише перші зміни, сподіваємось скоро робота з характеристиками буде потребувати менше вашого часу та зусиль.

Нові змінні для SEO шаблонів

SEO спеціалісти весь час в пошуку рішень, які зроблять сайт максимально релевантним запитам покупців з боку пошукової системи. Працюємо над розширенням можливостей для цього в Хорошопі.

Розширюємо перелік змінних, які ви зможете використовувати при налаштуванні SEO шаблонів — правил, за якими будуть сформовані різні мета-теги на сторінках сайту. До переліку змінних ми додали:

  • Адресу сайту (домен);

  • Телефонний номер;

  • Мінімальну ціну товару в розділі;

  • Кількість товарів в розділі.

Подивитися приклади використання змінних та їх детальний опис можна в інструкції по налаштуванню SEO-шаблонів.

SEO шаблон для лого сайту

Ще одна опція для покращення результатів в пошуку. Раніше мета-тег alt для лого магазину формувався автоматично, а зараз ви зможете його змінити під власні потреби за допомогою SEO шаблону.

Приклади SEO шаблонів

Власники сайту, які тільки починають свою роботу і не мають поки що бюджеті на SEO спеціалістів, змушені самі налаштовувати шаблони. Щоб будь-кому було простіше розібратися, ми зробили за замовчуванням декілька готових шаблонів, які ви зможете використати як є або змінити під ваші потреби.

Згодом пакет шаблонів за замовчуванням буде в кожному новому сайті на Хорошопі, а якщо ви вже наш клиент — просто скопіюйте потрібний шаблон з інструкції та встановіть собі на сайт.

Налаштування сортування товарів в каталозі

Ми зробили можливість більш гнучко сортувати товари в каталозі за замовчуванням: додали нові можливості сортування і винесли налаштування в адмін панель.

В Налаштування → Загальні налаштування → Каталог товарів ми додали нову опцію Пріоритетне сортування товарів в каталозі. Ви можете обрати один з варіантів:

  • Викл — не встановлювати пріоритет сортування;

  • За статусами наявності;

  • За діями з товаром.

Якщо ви обираєте налаштування за діями з товарами то, наприклад, товари зі статусом В наявності та Під замовлення, для яких доступна дія Дозволено замовлення відображатимуться в каталозі змішано в залежності від сортера, який включений на сторінці в покупця (наприклад, спочатку дешевше).

Фід для Rozetka українською мовою

Якщо ваш фід сформований не українською мовою, то при першому завантажені в Rozetka, в маркетплейсі відбувається автоматичний переклад відомостей про товари. Але якщо згодом ви буде виправляти, наприклад, опис, то повторний переклад вже не відбудеться.

Ми додали можливість передавати назви та описи товарів в фід Rozetka українською навіть тоді, коли основна мова вашого сайту не українська. Таку опцію можна включити в налаштуванні параметрів фіда.

Унікалізація посилань на результати експорту

Всі нові варіанти експорту товарів, які ви формуєте через Товари → Експорт, матимуть власні унікальні посилання. Для експортів, що сформовані до оновлення, посилання лишаються незмінними. Побачити всі посилання на експорти можна натиснувши на Всі результати експорту.

Налаштування опції Не телефонувати мені

Додали можливість включити в замовлені чекбокс Не телефонувати мені для підтвердження замовлення за замовчуванням. У такому випадку чекбокс буде відмічений у всіх нових замовленнях за замовчуванням. Для включення оберіть Налаштування → Оформлення замовлення → Активна за замовчуванням.

Кнопки Порівняти та Обране в списку

Відтепер кнопки Порівняти та Додати в обране будуть не тільки в мінікартках товарів в каталозі. Покупці зможуть вносити товари в списки бажань та додавати до порівняння з сторінок каталогу, які відображені списком.

Травень 2022

Інтеграція з Укрпоштою

В рамках розвитку нового сервісу доставки в Хорошопі ми презентуємо інтеграцію з Укрпоштою. Нова інтеграція дозволяє налаштувати на сайті вибір доставки Укрпоштою, як до відділення, так і кур'єром на адресу. Під час обробки замовлення в адмін панелі магазину можна формувати ТН із подальшим відстеженням статусом посилки.

Розширення можливостей API

У зв'язку з розвитком інтеграцій зі службами доставок ми розширюємо також можливості нашого API (тариф Pro). В поточному оновлені змінені та розширені дані про варіант доставки та адресу покупця, які можна передавати в отримання списку замовлень.

Ми будемо і надалі розвивати новий формат передачі даних про доставки, який згодом замінить старі параметри, тому радимо вам приступати до переналаштування вашої інтеграції в робочому режимі.

Блок з довільною інформацією на сторінці товару

Додали можливість відображати блок із довільною інформацією на сторінці товару. Інформацію в блоці можна заповнити масово за допомогою імпорту. Контент в блоці заповнюється окремо для кожної мовної версії.

Для створення такого блоку необхідно попередньо створити характеристику з типом HTML поле і заповнити її значення для товарів. Після чого повідомте в підтримку інформацію про назву характеристики, яку потрібно вивести в додатковому блоці,

Покращення експорту клієнтів в Excel

Для b2b сайтів до експорту клієнтів у файл Excel додали колонку із даними про групу покупців до якої належить клієнт.

Покращення інтеграції з Checkbox

Відтепер назви товарів до чека в Checkbox передаються із українською версії сайту незалежно від того, чи є ця мовна версія основною.Якщо назва товару українською не заповнена, до чека буде передаватися назва з основної версії.

Зображення категорій в меню шапки

За аналогією з мобільною версією додали можливість відображати зображення категорій в шапці меню. Для налаштування зверніться в підтримку.

Можливість додати на сайт будь-який Google Fonts

Додали можливість встановити на сайт будь-який шрифт Google Fonts Для підключення обраного шрифту зверніться в підтримку. Зверніть увагу, що будь-які додаткові шрифти на сайті можуть впливати на показники PageSpeed Insights.

Інші покращення та виправлення

  • Встановлено ліміти на генерацію купонів та сертифікатів в адмін панелі, обмеження становить 500 000 одиниць.

Березень 2022

Розширений доступ до налаштувань сайту

З метою полегшення роботи із базовими налаштуваннями сайту ми зробили доступними в адмін панелі деякі функції, для роботи з якими раніше необхідно було звертатися до підтримки.

Відтепер ви можете самостійно в Налаштування → Загальні налаштування:

  • підключити інтеграцію для відправки смс в блоці Налаштування SMS-fly;

  • вказати значення для округлення ціни в Каталог → поле Округення ціни;

  • змінювати тип відображення підказки для характеристики у Каталог — поле Підказки для характеристик;

  • вмикати захист від копіювання контенту в Водяний знак → чекбокс Захист від копіювання;

  • вимикати модерацію коментарів в Інформація про магазин → чекбокс Модерація відгуків і коментарів;

  • вмикати премодерацію в Інформація про магазин → чекбокс Увімкнути модерацію онлайн-оплат

Відкладені публікації в блозі

Додали можливість планування відкладених публікацій в розділах із новинами і блозі. При підготовці публікації можна обрати майбутню дату в полі Дата публікації у властивостях новини, в яку стаття стане доступною відвідувачам сайту. Така опція буде у нагоді для попередньої підготовки анонсів акцій тощо.

Велика плитка в каталозі на мобільних

Додали налаштування, що дозволяє встановити відображення каталогу мобільної версії великою плиткою замовчуванням.

Для налаштування потрібно в Налаштування → Загальні налаштування → Каталог відмітити чекбокс Відображати великою плиткою за замовчуванням.

Іконка TikTok та Viber/WhatsApp/LinkedIn

Додали можливість додати іконку TikTok із посиланням на ваш профіль в шапку та футер сайту. Налаштувати можна в адмінці в Налаштування → Соц.мережі.

Також ми додали аналогічні можливості для Viber/WhatsApp/LinkedIn, а для WhatsApp/LinkedIn ще й можливість налаштувати кнопки шерінгу на сторінках сайту.

Блок Прайс-ліст для b2b

Додали можливість налаштувати відображення блоку Прайс в особистому кабінеті для сайтів на Хорошоп b2b. За замовчуванням прайс не буде відображатися для покупців з групи Зареєстровані користувачі та буде увімкнений для будь-якої нової групи покупців.

Для зміни налаштувань перейдіть в адмін панелі у відповідну групу та змініть або поставте відмітку в чекбоксі Відображати блок Прайс-ліст.

Виправлені помилки

  • Виправлено використання API-ключів з різних типів доставки Новою поштою при формуванні ТТН.

  • Виправлено відображення товарів з різних розділів в блоці Аксесуари на сторінці товару.

  • Виправлено відображення відповідної валюти в друкованому чеку.

  • Виправлено відображення опису без тексту на сторінках брендів.

  • Виправлено відображення довгих назв для фільтрів в мобільній версії.

  • Виправлено відображення іконок соц.мереж в меню мобільній версії.

  • Виправлена робота посилань в каруселі банерів.

  • Виправлено відображення контактів однакового типу в футері.

  • Виправлена помилка відображення подарунків в кошику при переключені мовних версій.

  • Та деякі інші помилки.

31 січня 2022 року

Еквайринг monobank

Відтепер приймати онлайн-оплати карткою на сайті можна через еквайринг monobank. Для активації еквайрингу необхідно відкрити розрахунковий рахунок ФОП у додатку monobank та подати заявку на використання еквайрингу.

Pixel TikTok

Додали до Маркетингових систем код відстеження для налаштування TikTok Pixel та автоматичну передачу стандартних подій пікселя до рекламного кабінету.

Щоб увімкнути пікселі, необхідно зробити налаштування в обліковому записі TikTok for Business і внести ідентифікатор пікселя в налаштування в адмін панелі сайту.

Дізнатись ціну (експериментальна функція)

Додали можливість відображати повідомлення Ціну уточнюйте замість нульової ціни на сторінці товару та в мінікартці товару у каталожній видачі.

Якщо опцію увімкнено, замість кнопки Купити на сторінці з'явиться кнопка Уточнити ціну, яка відкриває форму для запиту на уточнення ціни.

Увімкнути можна в НалаштуванняЗагальні налаштуванняКаталог товарів.

Блок із товарами у статтях

Додали можливість виводити блок з товарами на сторінках статей у блозі. Для цього в налаштування статті додано нове поле Пов'язані товари.

До блоку можна додавати товари з певних розділів або окремі товари за назвою чи артикулом.

Управління блоком Розпродаж на головній сторінці

На ваші прохання ми додали можливість регулювати логіку відображення товарів у блоці розпродажу на головній сторінці. За замовчуванням у блоці відображаються лише товари, для яких встановлений стікер Розпродаж у властивостях.

Якщо ви бажаєте, щоб у блоці також відображалися товари зі знижкою, напишіть запит на підтримку.

Поліпшення

  • Додали можливість згортати бокову панель в адмінці сайту.

  • Поліпшили верстку зірок рейтингу у відгуках на десктопній та мобільній версії.

  • Додали мікророзмітку для зображення обкладинки статті у блозі.

Виправлення

  • Виправлено кількість товарних залишків, що передається до товарного фіду Rozetka (тепер 999 одиниць).

  • Виправлено помилку відображення кнопки Купити в кредит у деяких варіантах верстки сторінок товару.

  • Виправлено помилку копіювання товарів, для яких не вибрано значення валюти.

  • Виправлено порядок відображення категорій у блоці Популярні категорії на головній сторінці.

  • та інші виправлення.


Читайте також

Ви отримали відповідь на своє запитання?