Facebook Conversion API (beta)

Як налаштувати передачу подій через Facebook Conversion API

Оновлено протягом останнього тижня

Facebook Conversions API — інструмент для відстежування дії відвідувачів сайту для подальшого аналізу та налаштування ефективної реклами. На відміну від звичайної установки та налаштування Facebook Pixel, інтеграція з API Conversions забезпечує більш надійне з'єднання для передачі даних, в рамках якого вебподії відправляються на Facebook не з браузера, а з сервера.

Facebook Business Manager

Перед підключенням Facebook Conversions API переконайтеся, що у вас вже є обліковий запис Facebook Business Manager і в Хорошопі підключений до сайту Facebook Pixel.

Підключення Facebook Pixel

Conversion API не замінює стандартний Facebook Pixel, який ви встановлюєте для збору різних даних про користувачів та їхньої взаємодії з вашим сайтом. Фейсбук передбачає запуск вашого налаштованого пікселя паралельно з API.

Підключення Facebook Pixel здійснюється в адмін панелі Хорошопу в Маркетинг → Маркетингові сервіси.

Як отримати маркер доступу

Маркер доступу (access_token) — токен системного облікового запису.

Важливо: згідно з обмеженнями Facebook створити токен доступу можуть лише користувачі з правами розробника для бізнесу.

Процедура отримання маркера доступу детально викладена у документації Facebook для розробників.

Маркер доступу Facebook Conversions API — Хорошоп

Маркер доступу являє собою 20-значне число. Після формування маркеру обов'язково скопіюйте його і збережіть для подальших налаштувань на сайті. Після чого натисніть Next і продовжуйте налаштування відповідно для інструкцій Facebook.

Активація Conversion API на сайті

Щоб активувати Conversion API:

  1. Перейдіть в адмін панелі Хорошопу в Налаштування → Загальні налаштування → Facebook Conversion API.

  2. В поле Маркер доступу внесіть значення маркеру, яке ви скопіювали.

  3. Активуйте чекбокс Активувати передачу подій API та збережіть зміни.

Активація Conversion API на сайті — Хорошоп

Події для Conversions API

Коди стандартних подій вже встановлені на вашому сайті. Після підключення Facebook Conversions API будуть передаватися такі події:

  • Покупка (Purchase);

  • Запит зворотного зв`язку (Lead);

  • Успішна реєстрація (CompleteRegistration);

  • Початок оформлення замовлення (InitiateCheckout);

  • Додавання товару в кошик (AddToCart);

  • Відвідування сторінки товару (ViewContent);

  • Відвідування сторінки пошуку (Search).

Ви отримали відповідь на своє запитання?