Facebook Feed — фід для передачі товарів у Фейсбук (Facebook Business Manager) та подальшого налаштування динамічного ремаркетингу. Функція доступна для тарифних планів Standard та вище.
Щоб використовувати фід, необхідно пройти такі кроки:
активувати фід,
заповнити обов'язкові поля товарів,
налаштувати параметри,
налаштувати категорії,
згенерувати фід.
Активація фіда
В адмінці сайту перейдіть до розділу Маркетинг → Маркетплейси.
У рядку Facebook Feed поставте прапорець у полі Увімкнути.
Обов'язкові властивості товару
Після активації фіда переконайтеся, що ваші товари містять усю обов'язкову інформацію. Ось список необхідних параметрів для Facebook Feed та відповідних полів у Хорошопі:
id — Артикул
availability — Наявність
condition — Стан товару
description — Опис для маркетплейсів (використовується якщо заповнений) або Опис товару (перші 5000 символів)
image_link (посилання на фото товару) — Фото або Галерея (тобто має бути завантажена хоча б одна фотографія товару)
link — Посилання на товар
title — Назва товару або Назва модифікації (якщо заповнена)
price — Ціна
gtin, mpn, or brand (вказати потрібно не всі ці варіанти, а лише один із них) — Унікальний міжнародний ідентифікатор товару (GTIN), Код виробника товару (MPN) або Бренд
Увага: якщо хоч одне з обов'язкових полів не буде заповнено, товар не потрапить у фід.
Вивантаження товарів у фід
У властивостях кожного товару, який має потрапити до фіду, необхідно вказати Facebook Feed. Для ручної зміни в адмінці:
Перейдіть до розділу Товари та клацніть по потрібному товару.
У секції Опис товару → Основна інформація знайдіть пункт Завантажувати на маркетплейси.
Позначте прапорець Facebook Feed, щоб увімкнути товар у фіді.
Щоб виключити товар із фіда, достатньо прибрати відповідний прапорець.
Для масового налаштування використовуйте імпорт. Файл імпорту повинен містити стовпчик Вивантажувати на маркетплейси з назвою фіда Facebook Feed.
Якщо товар необхідно вивантажувати в кілька фідів, при імпорті необхідно вказати всі назви через роздільник (;).
Увага: щоб товар потрапив у фід, увімкніть категорію товару в налаштуваннях фіду. Якщо категорія неактивна або налаштована, товар не вивантажиться.
Налаштування параметрів: стан товару, статус наявності
Наступним кроком зіставте варіанти стану та статусу товару у вашому магазині зі значеннями майданчика.
Натисніть кнопку Налаштувати категорії.
На сторінці майданчика натисніть Параметри.
У вікні зіставте значення вашого магазину зі значеннями майданчика.
Стан товару
У налаштуваннях стану потрібно зазначити тільки статуси, що відповідають б/в і відновленим товарам. Для нових товарів поля можна залишити порожніми.
Налаштування категорій
Дозволяє вказати категорії товарів для вивантаження у фід, а також налаштувати атрибут google_product_category для товарів.
Натисніть кнопку Налаштувати категорії.
Натисніть Синхронізувати категорії, щоб завантажити актуальні категорії.
Позначте прапорцем категорії, які потрібно вивантажити, і виберіть найбільш відповідні категорії майданчика (передаватимуться в атрибуті google_product_category).
Генерація фіда
Останній крок для отримання посилання файлу фіда.
Натисніть Згенерувати фід.
Після успішної генерації фід доступний натисканням на кнопку XML.
Посилання на XML-файл тепер можна використовувати у Facebook Business Manager.
Файл автоматично оновлюється щоночі, щоб підтримувати актуальну інформацію про товари. Для примусового оновлення будь-якої миті ще раз натисніть Згенерувати фід.
Для магазинів, запущених пізніше липня 2021 року, при першій генерації фіда створюється унікальне посилання на вид
https://domen.com.ua/marketplace-integration/facebook/*******************************/, де аліас — випадкова послідовність з 32 цифр та латинських літер.
Змінити унікальне посилання або додати унікальне розширення до посилання можуть менеджери як owner. Для цього:
В адмінці перейдіть до Маркетинг → Маркетплейси та клацніть на фід.
У полі Посилання внесіть аліас для посилання або натисніть Згенерувати, щоб згенерувати аліас автоматично.
Натисніть Зберегти.
Увага: після зміни посилання фіда старе посилання не працюватиме.
Фіди різними мовами
Після створення будуть доступні окремі xml-файли для кожної мовної версії, яка включена на сайті. Для фіда кожною мовою формується окреме посилання.
Увага: якщо в якійсь із мовних версій для товару не заповнені обов'язкові поля, які мають на увазі переклад, такий товар не потрапляє у фід.
Читайте також