Перейти до основного контенту
Facebook

Активація та налаштування товарного фіду для Facebook

Оновлено понад 7 міс. тому

Facebook Feed — фід для передачі товарів у Фейсбук (Facebook Business Manager) та подальшого налаштування динамічного ремаркетингу. Функція доступна для тарифних планів Standard та вище.

Щоб використовувати фід, необхідно пройти такі кроки:

  1. активувати фід,

  2. заповнити обов'язкові поля товарів,

  3. налаштувати параметри,

  4. налаштувати категорії,

  5. згенерувати фід.


Активація фіда

  1. В адмінці сайту перейдіть до розділу Маркетинг → Маркетплейси.

  2. У рядку Facebook Feed поставте прапорець у полі Увімкнути.

Активація фіда Facebook — Хорошоп

Обов'язкові властивості товару

Після активації фіда переконайтеся, що ваші товари містять усю обов'язкову інформацію. Ось список необхідних параметрів для Facebook Feed та відповідних полів у Хорошопі:

  • id — Артикул

  • availability — Наявність

  • condition — Стан товару

  • description — Опис для маркетплейсів (використовується якщо заповнений) або Опис товару (перші 5000 символів)

  • image_link (посилання на фото товару) — Фото або Галерея (тобто має бути завантажена хоча б одна фотографія товару)

  • link — Посилання на товар

  • title — Назва товару або Назва модифікації (якщо заповнена)

  • price — Ціна

  • gtin, mpn, or brand (вказати потрібно не всі ці варіанти, а лише один із них) — Унікальний міжнародний ідентифікатор товару (GTIN), Код виробника товару (MPN) або Бренд

Увага: якщо хоч одне з обов'язкових полів не буде заповнено, товар не потрапить у фід.

Вивантаження товарів у фід

У властивостях кожного товару, який має потрапити до фіду, необхідно вказати Facebook Feed. Для ручної зміни в адмінці:

  1. Перейдіть до розділу Товари та клацніть по потрібному товару.

  2. У секції Опис товару → Основна інформація знайдіть пункт Завантажувати на маркетплейси.

  3. Позначте прапорець Facebook Feed, щоб увімкнути товар у фіді.

Вивантаження товару в фід — Хорошоп

Щоб виключити товар із фіда, достатньо прибрати відповідний прапорець.

Для масового налаштування використовуйте імпорт. Файл імпорту повинен містити стовпчик Вивантажувати на маркетплейси з назвою фіда Facebook Feed.

Якщо товар необхідно вивантажувати в кілька фідів, при імпорті необхідно вказати всі назви через роздільник (;).

Масове вивантаження товарів у фід через імпорт — Хорошоп

Увага: щоб товар потрапив у фід, увімкніть категорію товару в налаштуваннях фіду. Якщо категорія неактивна або налаштована, товар не вивантажиться.

Налаштування параметрів: стан товару, статус наявності

Наступним кроком зіставте варіанти стану та статусу товару у вашому магазині зі значеннями майданчика.

  1. Натисніть кнопку Налаштувати категорії.

  2. На сторінці майданчика натисніть Параметри.

  3. У вікні зіставте значення вашого магазину зі значеннями майданчика.

Налаштування параметрів товарів для вивантаження у фід — Хорошоп

Стан товару

У налаштуваннях стану потрібно зазначити тільки статуси, що відповідають б/в і відновленим товарам. Для нових товарів поля можна залишити порожніми.

Налаштування категорій

Дозволяє вказати категорії товарів для вивантаження у фід, а також налаштувати атрибут google_product_category для товарів.

  1. Натисніть кнопку Налаштувати категорії.

  2. Натисніть Синхронізувати категорії, щоб завантажити актуальні категорії.

  3. Позначте прапорцем категорії, які потрібно вивантажити, і виберіть найбільш відповідні категорії майданчика (передаватимуться в атрибуті google_product_category).

Налаштування категорій для вивантаження у фід — Хорошоп

Генерація фіда

Останній крок для отримання посилання файлу фіда.

  1. Натисніть Згенерувати фід.

  2. Після успішної генерації фід доступний натисканням на кнопку XML.

  3. Посилання на XML-файл тепер можна використовувати у Facebook Business Manager.

Файл автоматично оновлюється щоночі, щоб підтримувати актуальну інформацію про товари. Для примусового оновлення будь-якої миті ще раз натисніть Згенерувати фід.

Генерація фіда Facebook — Хорошоп

Для магазинів, запущених пізніше липня 2021 року, при першій генерації фіда створюється унікальне посилання на вид

https://domen.com.ua/marketplace-integration/facebook/*******************************/, де аліас — випадкова послідовність з 32 цифр та латинських літер.

Змінити унікальне посилання або додати унікальне розширення до посилання можуть менеджери як owner. Для цього:

  1. В адмінці перейдіть до Маркетинг → Маркетплейси та клацніть на фід.

  2. У полі Посилання внесіть аліас для посилання або натисніть Згенерувати, щоб згенерувати аліас автоматично.

  3. Натисніть Зберегти.

Увага: після зміни посилання фіда старе посилання не працюватиме.

Зміна посилання на фід — Хорошоп

Фіди різними мовами

Після створення будуть доступні окремі xml-файли для кожної мовної версії, яка включена на сайті. Для фіда кожною мовою формується окреме посилання.

Фіди різними мовами — Хорошоп

Увага: якщо в якійсь із мовних версій для товару не заповнені обов'язкові поля, які мають на увазі переклад, такий товар не потрапляє у фід.

Читайте також

Ви отримали відповідь на своє запитання?