Усі колекції
Зовнішні сервіси
Маркетплейси та товарні фіди
Товарні фіди для зовнішніх майданчиків
Товарні фіди для зовнішніх майданчиків

Активація, загальні налаштування та рекомендації

Оновлено протягом останнього тижня

Товарний фід — файл у форматі XML, що містить дані про товари на сайті. Використовується для вивантаження товарів на зовнішні майданчики. В Хорошопі існують фіди для майданчиків:

  • Hotline — доступний у всіх тарифах,

  • Rozetka — тариф Standard і вище,

  • Google Shopping (Google Merchant Center) — тариф Standard і вище,

  • Facebook — тариф Standard і вище.

Для використання фіда необхідно:

  1. активувати фід,

  2. визначити які товари в нього вивантажуватимуться,

  3. налаштувати параметри,

  4. налаштувати категорії,

  5. згенерувати фід.

Активація фіда

  1. В адмінці сайту перейдіть до розділу Маркетингові системи → Маркетплейси.

  2. Наведіть мишкою на потрібний фід та поставте галочку у полі Увімкнути.

Вивантаження товарів у фід

У властивостях кожного товару необхідно вказати фіди, в які він потрапить. Для ручної зміни в адмінці:

  1. Перейдіть в розділ Товари та клацніть потрібний товар.

  2. У секції Опис товару → Основна інформація налаштуйте галочки у пункті Завантажувати на маркетплейси.

Щоб виключити товар з фіду, достатньо зняти відповідну галочку.

Для масового налаштування використовуйте імпорт. Файл імпорту повинен містити колонку Вивантажувати на маркетплейси з назвами фідів, наприклад Google Feed for Merchant Center або Rozetka Feed.

Якщо товар необхідно вивантажувати в кілька фідів, назви необхідно вказати через роздільник (;).

Увага: щоб товар потрапив у фід, увімкніть категорію товару в налаштуваннях фіду. Якщо категорія неактивна або налаштована, товар не вивантажиться.

Налаштування параметрів: стан товару, статус наявності

Наступним кроком зіставте варіанти стану та статусу товару у вашому магазині зі значеннями майданчика.

  1. Натисніть кнопку Налаштувати категорії.

  2. На сторінці майданчика натисніть Налаштування параметрів.

  3. У вікні зіставте значення вашого магазину зі значеннями майданчика.

Налаштування категорій

Налаштування необхідно для порівняння категорій товарів на вашому сайті з категоріями зовнішнього майданчика.

  1. Натисніть кнопку Налаштувати категорії.

  2. На сторінці майданчика натисніть Синхронізувати категорії, щоб завантажити актуальні категорії.

  3. Позначте категорії, які потрібно вивантажити, та оберіть для них відповідні категорії майданчика.

Генерація фіда

Останній крок для отримання посилання файлу фіда.

  1. Натисніть Сгенерувати фід.

  2. Після успішної генерації фід доступний натисканням на кнопку XML.

Для магазинів, запущених пізніше липня 2021 року, при першій генерації фіда створюється унікальне посилання на вид

https://domen.com.ua/marketplace-integration/rozetka-feed/*******************************/, де аліас — випадкова послідовність з 32 цифр і латинських букв.

Змінити унікальне посилання або додати унікальне розширення до посилання можуть менеджери як owner. Для цього:

  1. В адмінці перейдіть до Маркетинг → Маркетплейси та клацніть на фід.

  2. У полі Посилання внесіть аліас для посилання або натисніть Сгенерувати, щоб згенерувати аліас випадково.

  3. Натисніть Зберегти.

Увага: після зміни посилання фіда старе посилання не працюватиме.

Читайте також

Ви отримали відповідь на своє запитання?