Google Shopping

Активація та налаштування товарного фіду для Google Merchant Center

Оновлено протягом останнього тижня

Сервіс Google Shopping дозволяє розміщувати рекламні оголошення з товарами вашого магазину в результатах пошуку. Товарне оголошення має вигляд мінікартки з фотографією товару, назвою, ціною та іншими даними та розташовується над результатами пошуку або праворуч від них. Функція доступна для тарифних планів Standard та вище.

Google Shopping — Хорошоп

Для роботи з Google Shopping потрібні:

  • аккаунт Google;

  • аккаунт Merchant Center;

  • аккаунт AdWords;

  • фід даних для Merchant Center, що містить інформацію про товари.

У цій статті ми розповімо, як сформувати фід даних для Merchant Center у Хорошопі.

Увага: обов'язкова наявність онлайн-оплати та адресної доставки у вашому магазині, інакше Google може заблокувати фід.

Активація фіда

Для початку роботи увімкніть фід Google Feed for Merchant Center в адмінці сайту в розділі Маркетинг → Маркетплейси.

Активація фіда для Google Merchant Center — Хорошоп

Після активації фіда на сторінці товару з'являються додаткові поля для Google Merchant.

Товар потрапить до фіду, якщо заповнені всі обов'язкові поля, а саме:

  • Артикул

  • Аліас

  • Назва

  • Ціна

  • Фото

  • Опис для маркетплейсів (якщо поле порожнє, використовуватиметься стандартний Опис товару)

  • Стан товару: новий, б/в, відновлений (refurbished)

  • Тільки для дорослих (обов'язкове поле для товарів із категорій 18+)

  • Штрихкод (Унікальний міжнародний ідентифікатор товару (GTIN))

  • Код виробника товару (MPN)

Поля з кодами Штрихкод (GTIN), MPN є обов'язковими для товарів, у яких ці коди існують. Якщо товар є твором мистецтва або товаром ручної роботи, цей атрибут не потрібно вказувати.

Додаткові поля для Google Merchant — Хорошоп

Вивантаження товарів у фід

У властивостях кожного товару, який повинен потрапляти до фіду, необхідно вказати Google Feed for Merchant Center. Для ручної зміни в адмінці:

  1. Перейдіть до розділу Товари та клацніть по потрібному товару.

  2. У секції Опис товару → Основна інформація налаштуйте пункт Завантажувати на маркетплейси, позначивши галочкою Google Feed for Merchant Center, щоб увімкнути товар у фіді.

Вивантаження товару у фід — Хорошоп

Щоб видалити товар з фіда, достатньо зняти відповідну галочку.

Для масового налаштування використовуйте імпорт. Файл імпорту повинен містити стовпчик Завантажувати на маркетплейси з назвою фіда Google Feed for Merchant Center.

Якщо товар необхідно вивантажувати в кілька фідів, при імпорті необхідно вказати всі назви через роздільник (;).

Масове вивантаження товарів у фід через імпорт — Хорошоп

Важливо: у фід не будуть додані товари з параметром Відображати: Ні.

Налаштування категорій

Після активації фіда необхідно зіставити категорії каталогу з категоріями за класифікацією Google (щоб задати атрибут google_product_category). Якщо ви додасте цю інформацію, ваші оголошення будуть показані тим, хто шукає товари за назвою категорії.

Натисніть кнопку Налаштувати категорії. Перед першим налаштуванням натисніть у вікні на кнопку Синхронізувати категорії, щоб завантажити актуальні категорії Гугла. Згодом цього робити не потрібно: синхронізація проходитиме автоматично кожної доби.

Після синхронізації вкажіть кожну категорію сайту відповідну категорію Google Feed. Якщо ви не знайшли відповідних Гугл-категорій для якихось розділів сайту, просто залиште поле не вибраним: товар все одно потрапить до фіду, але без вказаного google_product_category.

Налаштування категорій Google Feed for Merchant Center — Хорошоп

Генерація фіда

Файл автоматично оновлюється щоночі щоб підтримувати актуальну інформацію про товари. Під час початкового налаштування або для примусового оновлення натисніть Сгенерувати фід. Після створення фіда xml-файл доступний за натисканням на кнопку XML.

Генерація фіда Google Feed for Merchant Center — Хорошоп

Увага: якщо при генерації фіда у вас виникає 404 помилка, перевірте, щоб у всіх товарів на сайті був вказаний розділ.

Для магазинів, запущених пізніше липня 2021 року, при першій генерації фіда створюється унікальне посилання на вид

https://domen.com.ua/marketplace-integration/google-feed/*******************************/?langId=3 де аліас — випадкова послідовність із 32 цифр та латинських літер.

Змінити унікальне посилання або додати унікальне розширення до посилання можуть менеджери як owner. Для цього:

  1. В адмінці перейдіть до Маркетинг → Маркетплейси та клацніть на фід.

  2. У полі Посилання внесіть аліас для посилання або натисніть Згенерувати, щоб згенерувати аліас автоматично.

  3. Натисніть Зберегти.

Увага: після зміни посилання фіда старе посилання не працюватиме.

Зміна посилання на фід Google Feed for Merchant Center — Хорошоп

Фіди різними мовами

Після створення будуть доступні окремі xml-файли для кожної мовної версії, яка включена на сайті. Для фіда кожною мовою формується окреме посилання.

Фіди різними мовами — Хорошоп

Увага: якщо в якійсь із мовних версій для товару не заповнені обов'язкові поля, які мають на увазі переклад, такий товар не потрапляє у фід.

Додаткові поля

Зараз у фіді реалізовані лише основні обов'язкові поля для роботи з Google Merchant Center. Поступово ми будемо розширювати можливості фіду та додавати інші поля.

Ви отримали відповідь на своє запитання?