У цій статті ми розповімо, як увімкнути, налаштувати та сформувати фід для автоматичного передавання товарів у Hotline. Функція доступна для всіх тарифних планів.
Для використання фіду:
активуйте фід,
заповніть обов'язкові поля в товарах,
налаштуйте параметри,
налаштуйте категорії,
згенеруйте фід.
Активація фіду
Для початку роботи увімкніть фід в адмінці сайту в розділі Маркетинг → Маркетплейси.
Яка інформація потрапить у фід
Ваші товари будуть прийняті в рекламу Hotline тільки за умови відповідності вимогам до контенту. Тому перед налаштуванням фіда перевірте, щоб товари містили всю необхідну інформацію.
Передаються такі дані про товар:
Артикул;
Код виробника товару (MPN);
Бренд;
Назва товару;
Опис товару - поле Опис для маркетплейсів (якщо заповнено) або Опис товару;
Посилання на товар;
Фото — посилання на одне зображення;
Ціна — товари з нульовою ціною не вивантажуються;
Наявність товару і термін відвантаження;
Стан товару;
Гарантія;
Характеристики товару (для певних категорій).
Назва товару
У Hotline є особливі вимоги до назв товарів: допускається вказання тільки однієї моделі товару, без перерахувань. Забороняється вказувати будь-яку рекламну та іншу інформацію, що не стосується найменування товару.
Детальну інформацію для кожної категорії ви знайдете на порталі маркетплейса:
Опис товару
За замовчуванням у фід потрапляє стандартний Опис товару. Але якщо в описі ваших товарів багато зайвої інформації, яка не стосується товару, ми рекомендуємо використовувати окреме поле Опис для маркетплейсів.
Зверніть увагу, що сам опис на сайт Hotline не вивантажується, але в деяких випадках його можна використовувати під час формування характеристик.
Код виробника товару (MPN)
Hotline у полі <code> вимагає передавати Код моделі (артикул від виробника). Він обов'язковий у випадках, описаних в Вимогах до контенту товарних фідів.
Якщо в загальних властивостях товару в Хорошопі заповнене поле Код виробника товару (MPN), його значення передаватиметься в поле <code> фіду Hotline. Якщо код не заповнений, замість нього передаватиметься Артикул для відображення на сайті або Артикул.
Гарантія
Заповніть поля Тип гарантії і Гарантійний термін, міс. у розділі Основна інформація у редагуванні товару, щоб ці дані потрапили у фід Hotline. Використовуйте імпорт, щоб внести дані масово.
Якщо одне з полів не заповнене, інформація не буде виводитися у вивантаження.
Вивантаження товарів у фід
У властивостях кожного товару, який має потрапляти у фід, необхідно вказати Hotline Feed. Для ручної зміни в адмінці:
Перейдіть у розділ Товари і клікніть на потрібний товар.
У секції Опис товару → Основна інформація позначте необхідні чекбокси в пункті Вивантажувати на маркетплейси, включно з чекбоксом Hotline Feed.
Щоб виключити товар із фіду, достатньо вимкнути відповідний чекбокс.
Для масового налаштування використовуйте імпорт. Файл імпорту має містити колонку Вивантажувати на маркетплейси з назвою фіда Hotline Feed.
Якщо товар необхідно вивантажувати в декілька фідів, під час імпорту необхідно вказати всі назви через роздільник (;).
Важливо: у фід не будуть додані товари з параметром Відображати: Ні.
Налаштування параметрів: стан товару, статус наявності
Зіставте варіанти стану і статусу товару у вашому магазині зі значеннями майданчика.
У розділі Маркетинг → Маркетплейси навпроти Hotline Feed натисніть кнопку Налаштувати категорії.
На сторінці майданчика натисніть Налаштування параметрів.
У вікні, що з'явилося, зіставте значення вашого магазину зі значеннями майданчика.
Наявність товарів: статус і термін відвантаження
Для фіду Hotline ви можете налаштувати статуси В наявності, Під замовлення і Наявність уточнюйте.
Для кожного з них ви також можете вказати термін відвантаження зі складу: Сьогодні, Завтра, 2-5 днів, Більше 5 днів. Цей параметр буде виведено на сторінці товару в Hotline.
Стан товару
У налаштуваннях стану потрібно зазначити тільки статуси, що відповідають б/в і відновленим товарам. Для нових товарів залиште поля порожніми.
Увага: товари, що були у вжитку, в рекламу Hotline не вивантажуються.
Налаштування категорій
Після ввімкнення фіду необхідно зіставити розділи вашого каталогу з категоріями Hotline.
Перейдіть на сторінку Маркетингові системи → Маркетплейси та навпроти Hotline Feed натисніть кнопку Налаштувати категорії. У вікні, що з'явилося, натисніть Синхронізація категорій, щоб завантажити дані з маркетплейсу.
Ліворуч ви побачите список категорій каталогу вашого магазину. Кожну з них вам потрібно зіставити з категорією Hotline. Використовуйте пошук, щоб спростити завдання:
Посилання на фід
На сторінці Маркетинг → Маркетплейси натисніть Згенерувати feed.
Після генерації мовні версії xml-файлу фіду доступні за кліком на кнопку XML(ua)або XML(ru).
Для магазинів, запущених пізніше за липень 2021 року, під час першої генерації фіду створюють унікальне посилання вигляду https://domen.com.ua/marketplace-integration/hotline/*******************************/
, де аліас — випадкова послідовність із 32 цифр і латинських букв.
Змінити унікальне посилання або додати унікальне розширення до посилання можуть менеджери в ролі owner. Для цього:
В адмінці перейдіть в Маркетинг → Маркетплейси і клікніть на назву фіда.
У полі Посилання внесіть аліас для посилання або натисніть Згенерувати, щоб згенерувати аліас випадковим чином.
Натисніть Зберегти.
Увага: після зміни посилання на фід старе посилання працювати не буде.
Файл автоматично оновлюється щоночі, щоб підтримувати актуальну інформацію про товари. Щоб оновити файл вручну в будь-який час, використовуйте кнопку Згенерувати feed.