У цій статті ми розповімо про те, як увімкнути, налаштувати та сформувати фід для автоматичної передачі товарів на Розетку. Для використання фіда необхідно:
активувати фід,
заповнити обов'язкові поля в товарах,
налаштувати параметри,
налаштувати категорії,
згенерувати фід.
Функція доступна для проєктів на тарифі Standard та вище.
Перед налаштуванням
Перейдіть в розділ адмін панелі Налаштування → Загальні налаштування → Rozetka: Авторизація та заповніть поля з даними від вашого акаунту Marketplace.Rozetka, доступного за посиланням https://seller.rozetka.com.ua/.
Якщо акаунту у вас ще немає, скористайтеся тестовими даними, які вже по дефолту заповнено на сайті. Надалі вам потрібно буде замінити їх на реальні дані від вашого акаунту.
Читайте також
Активація фіда
Для початку роботи увімкніть фід в адмінці сайту: Маркетинг → Маркетплейси → Rozetka Feed.
Яка інформація потрапить у фід
Розетка розмістить товари з вашого магазину, лише якщо вони відповідають вимогам до контенту. Тому перед налаштуванням фіда перевірте, щоб продукти містили всю необхідну інформацію. Передаються такі дані про товар:
Наявність товару. Зверніть увагу, що Розетка відхиляє товари не в наявності під час початкового завантаження товарів. При подальших оновленнях фіда статус «немає в наявності» приймається.
Спеціальні умови доставки. Інформація про специфічні умови доставки чи оплати для товару.
Артикул.
Залишки кількості товару. Якщо функцію залишків вимкнено на Хорошопі, у фід передається кількість товару 100.
Посилання товару.
Ціна. Товари із нульовою ціною не вивантажуються.
Валюта товару.
Фото. Товари без фото не вивантажуються. Передаються до 9 фотографій без водяного знака.
Бренд.
Назва товару. Поле Назва модифікації для Розетки (якщо заповнено) або Назва модифікації.
Опис товару. Поле Опис для маркетплейсів (якщо заповнено) або Опис товару. Якщо обидва поля порожні, товар не потрапляє у фід.
Характеристики товару. Від 3 і більше, товари з меншою кількістю характеристик не приймаються.
Назва товару
Розетка має особливі вимоги до назви, тому ми додали окреме поле Назва модифікації для Розетки у властивостях модифікації. Якщо залишити поле порожнім, використовуватиметься стандартна Назва модифікації.
Опис товару
За замовчуванням у фід потрапляє стандартний опис товару з підтримкою HTML-тегів. Але якщо в описі ваших товарів багато зайвої інформації, що не стосується товару, ми рекомендуємо використовувати окреме поле Опис для маркетплейсів.
Спеціальні умови доставки та оплати
Поле для опису специфічних умов доставки або оплати товару, наприклад: 100% передоплата, термін доставки 10-14 днів тощо. Цю інформацію буде відображено на Розетці на сторінці товару.
Штрихкод
Якщо у загальних властивостях товару заповнено поле Штрихкод, його значення буде передаватися в товарний фід для маркетплейсу Rozetka у форматі EAN.
Зараз Розетка вимагає обов'язкової вказівки штрих-коду для побутової техніки та ряду інших категорій.
Читайте також:
Вивантаження товарів у фід
У властивостях кожного товару, який повинен потрапляти до фіду, необхідно вказати Rozetka Feed. Для ручної зміни в адмінці:
Перейдіть до розділу Товари та клацніть по потрібному товару.
У секції Опис товару → Основна інформація налаштуйте прапорці у пункті Завантажувати на маркетплейси.
Позначте прапорець Rozetka Feed, щоб включити товар у фід.
Щоб видалити товар з фіда достатньо прибрати відповідний прапорець.
Для масового налаштування використовуйте імпорт. Файл імпорту повинен містити стовпчик Вивантажувати на маркетплейси з назвою фіда Rozetka Feed.
Якщо товар необхідно вивантажувати в кілька фідів, при імпорті необхідно вказати всі назви через роздільник (;).
Важливо: у фід не будуть додані товари з параметром Відображати: Ні.
Налаштування параметрів: стан товару, статус наявності
Наступним кроком зіставте варіанти стану та статусу товару у вашому магазині зі значеннями майданчика.
Натисніть кнопку Налаштувати категорії.
На сторінці майданчика натисніть Налаштування параметрів.
У вікні, що з’явиться, зіставте значення вашого магазину зі значеннями майданчика.
Наявність товарів: статус
Розетка підтримує два статуси: Товар в наявності та Товар не в наявності. Якщо ви використовуєте інші статуси, наприклад Під замовлення, налаштуйте цей статус як Товар в наявності, а у властивостях товару вкажіть умови доставки в поле Спеціальні умови доставки та оплати.
Стан товару
У налаштуваннях стану слід зазначити лише статуси, що відповідають вживаним товарам. Для нових та відновлених товарів залиште поля порожніми.
Увага! Для вивантаження відновлених (refurbished) товарів додайте у назви товарів слово Refurbished.
Налаштування категорій та характеристик
Після увімкнення фіда необхідно зіставити розділи та характеристики вашого каталогу з категоріями розетки. Перейдіть на сторінку налаштування категорій: Маркетингові системи → Маркетплейси → Rozetka Feed, кнопка Налаштувати категорії. У вікні, натисніть Синхронізувати категорії, щоб завантажити актуальні дані з Розетки.
Налаштування категорій
На цьому етапі необхідно вибрати які категорії вашого сайту повинні вивантажуватися на Розетку.
Натисніть кнопку Додати категорію.
У вікні виберіть товарний шаблон і категорію Розетки для завантаження. Один і той самий шаблон можна вибрати кілька разів.
Натисніть кнопку Додати.
На сторінку додається шаблон і пов'язані з ним розділи. Позначте розділи, які потрібно вивантажити до вибраної категорії Розетки.
Налаштування характеристик
Для налаштування натисніть кнопку Характеристики. У лівій колонці вікна відображається перелік параметрів вашого шаблону продуктів, а справа — вибір доступних параметрів Розетки.
Характеристики з позначенням select містять встановлені значення, аналог Довідників у Хорошопі, і вимагають додаткового зіставлення цих значень.
Якщо для якоїсь характеристики немає аналогів у доступних характеристиках Розетки, її можна передати в Додаткові характеристики. Така характеристика потрапить у фід і відображатиметься на сторінці товару, але не буде працювати фільтрація в каталозі.
Щоб передати не зіставлену характеристику до фіду, у списку зіставлення виберіть Додаткові характеристики.
Увага: якщо для характеристики не вибрано зіставлення, то така характеристика у фід не потрапить.
Двомовний фід
Якщо на вашому сайті активовано та заповнено українську та російську мовні версії, у фід для Rozetka можна передавати дані про товари двома мовами.
В такому випадку назви будуть передаватись в тегах <name> та <name_ua>, а описи — <description> та <description_ua> відповідно.
Для активації двомовного фіда:
Перейдіть в розділ Маркетинг → Маркетплейси.
Навпроти фіда Розетки натисніть Налаштувати категорії.
Клікніть кнопку Налаштування параметрів.
У вікні, що з'явилося, активуйте чекбокс Двомовний фід і натисніть кнопку Готово.
Тепер ви можете повернутись до вікна з переліком маркетплейсів і навпроти фіда Розетки натисніть Згенерувати feed, щоб застосувати нові налаштування.
Посилання на фід
На сторінці Маркетплейси натисніть Згенерувати фід. Після генерації xml-файл фіда доступний за кнопкою XML.
Для магазинів, запущених пізніше липня 2021 року, за першої генерації фіда створюється унікальне посилання виду
https://domen.com.ua/marketplace-integration/rozetka-feed/*************** ****************/ , де аліас — випадкова послідовність з 32 цифр та латинських букв.
Змінити унікальне посилання або додати унікальне розширення до посилання можуть менеджери як owner. Для цього:
В адмінці перейдіть в Маркетинг → Маркетплейси та клацніть на фід.
У полі Посилання внесіть аліас для посилання або натисніть Згенерувати, щоб згенерувати аліас випадково.
Натисніть Зберегти.
Увага: після зміни посилання фіда старе посилання не працюватиме.
Посилання на фід необхідно внести у вашому особистому кабінеті Розетки. Деталі додавання фіда ви можете уточнити у спеціалістів з підтримки Rozetka.
Файл автоматично оновлюється щоночі, щоб підтримувати актуальну інформацію про товари. Щоб оновити вручну в будь-який час, використовуйте кнопку Згенерувати фід.