Rozetka

Активація та налаштування товарного фіда для Розетки

Оновлено протягом останнього тижня

У цій статті ми розповімо про те, як увімкнути, налаштувати та сформувати фід для автоматичної передачі товарів на Розетку. Для використання фіда необхідно:

  1. активувати фід,

  2. заповнити обов'язкові поля в товарах,

  3. налаштувати параметри,

  4. налаштувати категорії,

  5. згенерувати фід.

Функція доступна для проєктів на тарифі Standard та вище.

Перед налаштуванням

Перейдіть в розділ адмін панелі Налаштування → Загальні налаштування → Rozetka: Авторизація та заповніть поля з даними від вашого акаунту Marketplace.Rozetka.

Якщо акаунту у вас ще немає, скористайтеся тестовими даними, які вже по дефолту заповнено на сайті. Надалі вам потрібно буде замінити їх на реальні дані від вашого акаунту.

Налаштування авторизації Rozetka — Хорошоп

Читайте також


Активація фіда

Для початку роботи увімкніть фід в адмінці сайту: Маркетинг → Маркетплейси → Rozetka Feed.

Активація фіда Rozetka — Хорошоп

Яка інформація потрапить у фід

Розетка розмістить товари з вашого магазину, лише якщо вони відповідають вимогам до контенту. Тому перед налаштуванням фіда перевірте, щоб продукти містили всю необхідну інформацію. Передаються такі дані про товар:

  • Наявність товару. Зверніть увагу, що Розетка відхиляє товари не в наявності під час початкового завантаження товарів. При подальших оновленнях фіда статус «немає в наявності» приймається.

  • Спеціальні умови доставки. Інформація про специфічні умови доставки чи оплати для товару.

  • Артикул.

  • Залишки кількості товару. Якщо функцію залишків вимкнено на Хорошопі, у фід передається кількість товару 100.

  • Посилання товару.

  • Ціна. Товари із нульовою ціною не вивантажуються.

  • Валюта товару.

  • Фото. Товари без фото не вивантажуються. Передаються до 9 фотографій без водяного знака.

  • Бренд.

  • Назва товару. Поле Назва модифікації для Розетки (якщо заповнено) або Назва модифікації.

  • Опис товару. Поле Опис для маркетплейсів (якщо заповнено) або Опис товару. Якщо обидва поля порожні, товар не потрапляє у фід.

  • Характеристики товару. Від 3 і більше, товари з меншою кількістю характеристик не приймаються.

Назва товару

Розетка має особливі вимоги до назви, тому ми додали окреме поле Назва модифікації для Розетки у властивостях модифікації. Якщо залишити поле порожнім, використовуватиметься стандартна Назва модифікації.

Назва модифікації для Розетки — Хорошоп

Опис товару

За замовчуванням у фід потрапляє стандартний опис товару з підтримкою HTML-тегів. Але якщо в описі ваших товарів багато зайвої інформації, що не стосується товару, ми рекомендуємо використовувати окреме поле Опис для маркетплейсів.

Опис для маркетплейсів — Хорощоп

Спеціальні умови доставки та оплати

Поле для опису специфічних умов доставки або оплати товару, наприклад: 100% передоплата, термін доставки 10-14 днів тощо. Цю інформацію буде відображено на Розетці на сторінці товару.


Штрихкод

Якщо у загальних властивостях товару заповнено поле Штрихкод, його значення буде передаватися в товарний фід для маркетплейсу Rozetka у форматі EAN.

Зараз Розетка вимагає обов'язкової вказівки штрих-коду для побутової техніки та ряду інших категорій.

Читайте також:


Вивантаження товарів у фід

У властивостях кожного товару, який повинен потрапляти до фіду, необхідно вказати Rozetka Feed. Для ручної зміни в адмінці:

  1. Перейдіть до розділу Товари та клацніть по потрібному товару.

  2. У секції Опис товару → Основна інформація налаштуйте прапорці у пункті Завантажувати на маркетплейси.

  3. Позначте прапорець Rozetka Feed, щоб включити товар у фід.

Вивантаження товару в фід — Хорошоп

Щоб видалити товар з фіда достатньо прибрати відповідний прапорець.

Для масового налаштування використовуйте імпорт. Файл імпорту повинен містити стовпчик Вивантажувати на маркетплейси з назвою фіда Rozetka Feed.

Якщо товар необхідно вивантажувати в кілька фідів, при імпорті необхідно вказати всі назви через роздільник (;).

Масове вивантаження товарів у фід через імпорт — Хорошоп

Важливо: у фід не будуть додані товари з параметром Відображати: Ні.


Налаштування параметрів: стан товару, статус наявності

Наступним кроком зіставте варіанти стану та статусу товару у вашому магазині зі значеннями майданчика.

  1. Натисніть кнопку Налаштувати категорії.

  2. На сторінці майданчика натисніть Налаштування параметрів.

  3. У вікні, що з’явиться, зіставте значення вашого магазину зі значеннями майданчика.

Налаштування параметрів товарів для фіду — Хорошоп

Наявність товарів: статус

Розетка підтримує два статуси: Товар в наявності та Товар не в наявності. Якщо ви використовуєте інші статуси, наприклад Під замовлення, налаштуйте цей статус як Товар в наявності, а у властивостях товару вкажіть умови доставки в поле Спеціальні умови доставки та оплати.

Стан товару

У налаштуваннях стану слід зазначити лише статуси, що відповідають вживаним товарам. Для нових та відновлених товарів залиште поля порожніми.

Увага! Для вивантаження відновлених (refurbished) товарів додайте у назви товарів слово Refurbished.


Налаштування категорій та характеристик

Після увімкнення фіда необхідно зіставити розділи та характеристики вашого каталогу з категоріями розетки. Перейдіть на сторінку налаштування категорій: Маркетингові системи → Маркетплейси → Rozetka Feed, кнопка Налаштувати категорії. У вікні, натисніть Синхронізувати категорії, щоб завантажити актуальні дані з Розетки.

Налаштування категорій

На цьому етапі необхідно вибрати які категорії вашого сайту повинні вивантажуватися на Розетку.

  1. Натисніть кнопку Додати категорію.

  2. У вікні виберіть товарний шаблон і категорію Розетки для завантаження. Один і той самий шаблон можна вибрати кілька разів.

  3. Натисніть кнопку Додати.

  4. На сторінку додається шаблон і пов'язані з ним розділи. Позначте розділи, які потрібно вивантажити до вибраної категорії Розетки.

Налаштування категорій для фіду Rozetka — Хорошоп

Налаштування характеристик

Для налаштування натисніть кнопку Характеристики. У лівій колонці вікна відображається перелік параметрів вашого шаблону продуктів, а справа — вибір доступних параметрів Розетки.

Характеристики з позначенням select містять встановлені значення, аналог Довідників у Хорошопі, і вимагають додаткового зіставлення цих значень.

Налаштування характеристик для фіду Rozetka — Хорошоп

Якщо для якоїсь характеристики немає аналогів у доступних характеристиках Розетки, її можна передати в Додаткові характеристики. Така характеристика потрапить у фід і відображатиметься на сторінці товару, але не буде працювати фільтрація в каталозі.

Додаткові характеристики на сайті Rozetka — Хорошоп

Щоб передати не зіставлену характеристику до фіду, у списку зіставлення виберіть Додаткові характеристики.

Додаткові характеристики для фіду Rozetka — Хорошоп

Увага: якщо для характеристики не вибрано зіставлення, то така характеристика у фід не потрапить.


Двомовний фід

Якщо на вашому сайті активовано та заповнено українську та російську мовні версії, у фід для Rozetka можна передавати дані про товари двома мовами.

В такому випадку назви будуть передаватись в тегах <name> та <name_ua>, а описи — <description> та <description_ua> відповідно.

Для активації двомовного фіда:

  1. Перейдіть в розділ Маркетинг → Маркетплейси.

  2. Навпроти фіда Розетки натисніть Налаштувати категорії.

  3. Клікніть кнопку Налаштування параметрів.

  4. У вікні, що з'явилося, активуйте чекбокс Двомовний фід і натисніть кнопку Готово.

Тепер ви можете повернутись до вікна з переліком маркетплейсів і навпроти фіда Розетки натисніть Згенерувати feed, щоб застосувати нові налаштування.

Активація двомовного фіда Rozetka — Хорошоп


Посилання на фід

На сторінці Маркетплейси натисніть Згенерувати фід. Після генерації xml-файл фіда доступний за кнопкою XML.

Посилання на фід — Хорошоп

Для магазинів, запущених пізніше липня 2021 року, за першої генерації фіда створюється унікальне посилання виду

https://domen.com.ua/marketplace-integration/rozetka-feed/*************** ****************/ , де аліас — випадкова послідовність з 32 цифр та латинських букв.

Змінити унікальне посилання або додати унікальне розширення до посилання можуть менеджери як owner. Для цього:

  1. В адмінці перейдіть в Маркетинг → Маркетплейси та клацніть на фід.

  2. У полі Посилання внесіть аліас для посилання або натисніть Згенерувати, щоб згенерувати аліас випадково.

  3. Натисніть Зберегти.

Увага: після зміни посилання фіда старе посилання не працюватиме.

Зміна посилання на фід — Хорошоп

Посилання на фід необхідно внести у вашому особистому кабінеті Розетки. Деталі додавання фіда ви можете уточнити у спеціалістів з підтримки Rozetka.

Файл автоматично оновлюється щоночі, щоб підтримувати актуальну інформацію про товари. Щоб оновити вручну в будь-який час, використовуйте кнопку Згенерувати фід.


Ви отримали відповідь на своє запитання?