Для відправки пошти з інтернет-магазину ви можете скористатись стандартними налаштуваннями, які встановлені в адмін панелі сайту за замовчуванням.

При стандартному варіанті використовується поштовий сервер, який надає хостинг та жодних додаткових налаштувань, окрім імені поштової скриньки та імені відправника не потрібно.

Всі чекбокси повинні бути вимкнені та поля, які розташовані нижче, не використовуються. Щоб унеможливити попадання листів з магазину в спам, необхідно зробити наступні дії:

  • поштова скринька має бути реальною. Його ім'я може бути [email protected] або будь-яке інше на ваш вибір;

  • поле Ім'я відправника має бути заповнене;

  • у назві поштової скриньки не повинно бути кирилиці.

Щоб зменшити ймовірність ідентифікації ваших листів як спаму, виконайте такі рекомендації для вашого домену:

Якщо Ви плануєте отримувати зворотний зв'язок від клієнтів, то в полі Email reply-to для замовлень також необхідно вказати існуючу адресу, яка може відрізнятись від Email відправника.

Ви можете використовувати іншу поштову скриньку, домен якої відрізняється від імені домену магазину.

У будь-якому випадку ви можете використовувати установки SMTP-сервера. Для цього необхідно заповнити всі вказані поля розділу Налаштування Email, у тому числі пароль (приклад на скріншоті нижче).

Приклад налаштувань для пошти Gmail

Зверніть увагу, що в полі SMTP пароль замість password вам необхідно прописувати не ваш основний пароль від Google облікового запису, а пароль для програми. Як створити пароль для програми, описано в документації Google. Він виглядає так: скріншот 1, скріншот 2.

Якщо ви вказали правильні налаштування для надсилання листів через SMTP Gmail, але листи не надходять, Google рекомендує перейти за посиланням https://support.google.com/mail/?p=BadCredentials і виконати такі рекомендації:

  1. У разі використання для захисту Google облікового запису двоетапної автентифікації, ви можете створити пароль для програми та використовувати його замість основного пароля.

  2. Дозвольте небезпечним програмам доступ до вашого облікового запису.

3. Перевірте доступ до облікового запису. На цьому етапі Google також рекомендує створити пароль для програми.

Перед виконанням наведених нижче рекомендацій переконайтеся, що ви авторизовані в браузері тільки в одному обліковому записі, для якого потрібно надати дозволи. Якщо немає можливості тимчасово вийти з інших облікових записів Google / G Suite і залишити лише один — скористайтеся режимом інкогніто у вашому браузері.

Приклад налаштувань для пошти ukr.net

У поле SMTP пароль необхідне внести спеціальний окремий пароль, який можна згенерувати в налаштуваннях веб-інтерфейсу ukr.net. Читайте детальніше в офіційній документації:

Поширені помилки при налаштуванні пошти

Системі Gmail не вдалося підтвердити, що цей лист надіслано звідси

Ця помилка може виникати в тих випадках, якщо в загальних налаштуваннях панелі керування, в секції Налаштування Email, ви вказали, наприклад, пошту Gmail, але не виконали повне налаштування згідно з нашим посібником (приклади вище на цій сторінці). У такому випадку Gmail направляє листи до папки Спам, тому що система не змогла підтвердити, що відправником є ​​[email protected].

У налаштуваннях пошти бажано вказати чинний email, тому що клієнти іноді можуть відповідати на листи про замовлення і їм хотілося б отримати від вас відповідь. Вказавши email такого виду [email protected] та залишивши стандартні налаштування, ви вирішите проблему з надсиланням листів, але у вас не буде можливості відповідати на листи клієнтів. Також поштовий сервер Gmail інформуватиме про те, що домен не зашифрував це повідомлення. Тому, якщо вам потрібно, щоб листи шифрувалися та не потрапляли в папку Спам, обов'язково виконуйте повне настроювання надсилання листів через сторонній SMTP і використовуйте шифрування SSL.

Ви отримали відповідь на своє запитання?