Наповнення каталогу товарів завжди починається із формування структури категорій. Це не найпростіше завдання, адже потрібно врахувати одразу кілька факторів.

По-перше, структура має бути максимально проста та зрозуміла покупцям. Це допоможе відвідувачам швидше знаходити потрібні товари та збільшить конверсію відвідувачів у покупців.

По-друге, потрібно враховувати семантику вашого сайту та формувати категорії таким чином, щоб вони відповідали пошуковим запитам, які покупці використовують для пошуку ваших товарів.

Часто доводиться шукати компроміс між зручністю для покупця та семантикою. І від того, наскільки ефективно ви вирішите це завдання, безпосередньо залежать ваші продажі.


Як додати нову категорію

Для додавання категорії перейдіть до розділу Сторінки панелі керування сайтом, ліворуч ви побачите дерево категорій. Підведіть курсор мишки до потрібної категорії та натисніть [+].

Після цього відкриється вікно створення нової сторінки, в якому потрібно заповнити як мінімум:

  • Заголовок сторінки на всіх мовних версіях;

  • Посилання — за замовчуванням, воно сформується автоматично за допомогою транслітерації заголовка, але ви можете змінити його;

  • Шаблон — визначає, які характеристики будуть використовуватися для опису товарів даної категорії.

Увага: не використовуйте в назвах розділів каталогу символ /, оскільки він використовується як системний роздільник у шляху до вкладених розділів під час імпорту.

Важливо: якщо категорії вже встановлено товарний шаблон і завантажені дані товарів, то зміна товарного шаблону призведе до втрати значень характеристик товарів.

Потім потрібно зберегти сторінку:

Читайте також

Решту властивостей категорій можна залишати зі значеннями за замовчуванням, щоб налаштувати їх пізніше.

Читайте також

Ви отримали відповідь на своє запитання?