Налаштування категорій
Детальний опис усіх доступних налаштувань для категорій
Оновлено протягом останнього тижня

Загальні властивості

Батькивський розділ – змінюючи цей параметр, можна переносити категорію до інших розділів.

Посилання – це повний url сторінки. Формується автоматично з урахуванням формули формування адрес сторінок. Формула налаштовується та може бути змінена.

У властивостях сторінки ви можете відредагувати частину URL, що відноситься безпосередньо до поточної сторінки. При цьому стара url адреса запам'ятовується в історії url-ів.

Заголовок сторінки – необхідно вказувати на всіх мовних версіях, доступних на вашому сайті. За замовчуванням він відображається скрізь, де потрібно відобразити назву сторінки: у навігації, тегах title і h1 і т.д. Але, при необхідності, теги title і h1 можна перевизначити, щоб у них відображалася більш розширена назва сторінки.

Шаблон – визначає логіку роботи та зовнішній вигляд сторінки. Ви можете використовувати як стандартні шаблони, так і створювати шаблони для різних товарних категорій.

  • Важливо: якщо категорії вже встановлено товарний шаблон і завантажені дані товарів, то зміна товарного шаблону призведе до втрати значень характеристик товарів.

Відображати – регулює відображення сторінки в навігації сайту. "Вимкнені" сторінки продовжують відкриватися якщо використовувати прямий URL сторінки.

Показувати у карті сайту – регулює потрапляння сторінки у файл sitemap.xml.

Альтернативне посилання – посилання на іншу сторінку (внутрішню чи зовнішню). Якщо ця властивість заповнена, то скрізь у навігації буде вказуватися одразу альтернативне посилання, і контент поточної сторінки не відображатиметься.

Зверніть увагу, що якщо ви вказуєте в полі Альтернативне посилання відносне посилання на внутрішню сторінку, то воно обов'язково має починатися з символу слеш. Приклад: /about-us/.

Seo-властивості

html title – значення для тега <title>. Якщо це поле не задано, його значення формується за seo-шаблоном.

meta-keywords – значення тега <meta keywords>. Якщо це поле не задано, його значення формується за seo-шаблоном.

meta-description – значення тега <meta description>. Якщо це поле не задано, його значення формується за seo-шаблоном.

h1 заголовок – значення тегу <h1> для поточної сторінки. Якщо це поле не задано, то в тезі відображається заголовок сторінки. Також можна сформувати за seo-шаблоном.

noindex – значення для тега <meta robots>, регулює дозвіл пошуковим роботам на індексацію сторінки.

nofollow – значення для тега <meta robots>, дозволяє або забороняє пошуковим роботам переходити за посиланнями на інші сторінки.

seo-текст – текст, розташований внизу сторінки, під товарами.

Ви отримали відповідь на своє запитання?