Характеристики товарів

Що таке характеристики та модифікації товарів. Як їх налаштовувати та використовувати.

Оновлено протягом останнього тижня

Характеристики — це те, із чого складається опис будь-якого товару.

Характеристики використовуються для таких завдань:

  • відображення таблиці параметрів на сторінці товару;

  • фільтрація товарів;

  • порівняння товарів;

  • відображення коротких характеристик у списку товарів;

  • підбір схожих товарів за характеристиками

Загальні та унікальні характеристики

Деякі характеристики є загальними для всіх товарів (назва, ціна, бренд, колір тощо). Вони вже є в Хорошопі, створювати та налаштовувати їх не потрібно.

Друга частина показників — унікальні, вони притаманні лише певним товарним категоріям. Наприклад, розмір, матеріал, діаметр, склад, сила струму, стиль, сезон тощо.

У Хорошопі є можливість створення та гнучкого налаштування додаткових характеристик.

Системні характеристики за замовчуванням

Деякі характеристики немає потреби створювати окремо, адже вони вже задані за замовчуванням в Хорошопі та будуть доступні для всіх ваших товарів.

Які саме характеристики вже є в вашому магазині:

  • Колір

  • Бренд

  • Постачальник

  • Штрихкод (GTIN, EAN, UPC, ISBN)

  • Код виробника товару (MPN)

  • Тип гарантій

  • Гарантійний строк, міс.

  • Стан товару

Шаблони товарів

Шаблони товарів — це групи додаткових характеристик, що використовуються для формування каталогу товарів.

Читайте також:

Кожна категорія в каталозі товарів використовує один із шаблонів товарів. Це означає, що для всіх товарів у цій категорії можна буде задати значення характеристик даного шаблону товарів. Крім того, ці характеристики можна використовувати для фільтрації товарів даної категорії.

Модифікації товарів

Модифікації товарів — це варіації товарів однієї моделі, що відрізняються кількома властивостями. Наприклад, кросівки однієї моделі, але різного розміру відрізняються лише розміром. Або модель телефону з різним обсягом пам'яті – модифікації відрізняються ще й ціною.

Модифікований параметр — це та характеристика, якою відрізняються варіації товарів однієї моделі. Параметри, що модифікуються, також гнучко налаштовуються в рамках шаблонів товарів.

Читайте додатково

Чи потрібно створювати унікальні шаблони товарів для кожної категорії?

Не обов'язково. Все залежить від асортименту магазину. Можуть бути такі варіанти використання шаблонів товарів.

Один шаблон товарів на кілька категорій

Можна використовувати один універсальний шаблон для подібних товарних категорій. Наприклад, у таких категорій як "Валізи" та "Сумки" більшість характеристик дублюються, але є й відмінні. У цьому випадку можна використовувати один спільний шаблон, у якому будуть створені характеристики для подібних категорій. При цьому для кожного товару заповнюватимуться ті характеристики, які йому притаманні. Незаповнені характеристики не відображатимуться на сайті та не враховуватимуться при фільтрації товарів.

Один шаблон товарів на весь магазин

Якщо всі товари в магазині відносяться до подібних товарних категорій, можна обмежитись використанням одного товарного шаблону.

Унікальний шаблон для кожної категорії

Якщо каталог складається з безлічі різних за набором характеристик категорій, краще формувати унікальні шаблони для кожної категорії, щоб уникнути плутанини.

Ви отримали відповідь на своє запитання?