Kasta.ua — український маркетплейс із товарами для комфортного життя, який успішно працює на ринку вже понад 12 років. На Kasta здебільше продається одяг та взуття, але з кожним роком кількість категорій, що представлені на маркетплейсі зростає — тут і товари для дому, дитячі товари, побутова техніка, продукти й багато іншого.
Нещодавно Kasta запропонувала підприємцям новий вид співробітництва — Kasta Marketplace. Продавці можуть розміщувати свої товари на сайті Kasta, щоб отримати нові замовлення, які оброблятимуть особисто.
У Хорошопі реалізована інтеграція із Kasta, яка дозволяє завантажити товари в кабінет на Kasta через АРІ й автоматично оновлювати їх наявність і ціни. Інтеграція доступна починаючи з тарифу Standart.
Що необхідно зробити до підключення інтеграції
Перед тим, як ви почнете продавати свої товари на Kasta, використовуючи інтеграцію сайту із кабінетом маркетплейсу, вам потрібно ретельно вивчити умови продажів, зареєструватися та укласти договір.
Реєстрація на Kasta Marketplace
Для реєстрації в Kasta Marketplace:
Залиште заявку на реєстрацію в Kasta, вказавши у коментарі кодове слово Хорошоп — це необхідно для коректної роботи інтеграції та кабінету.
Дочекайтесь поки із вами зв'яжеться менеджер Kasta і надасть вам доступи для особистого кабінету в маркетплейсі.
Виконайте необхідні налаштування в кабінеті відповідно до інструкцій Kasta.
Надайте всі необхідні документи та підпишіть договір з Kasta.
Підготовка товарів для завантаження
Одночасно із процесом підписання договору почніть готувати товари для завантаження на Kasta відповідно до правил цієї платформи. В Kasta є перелік обов'язкових вимог щодо правильного формування назви, опису та заповнення характеристик товару, отже не гайте часу і почніть готувати товару ще до підписання договору.
Особистий кабінет Kasta
В особистому кабінеті в Kasta необхідно заповнити інформацію про продавця та описати доступні варіанти оплати і доставки. Для цього перейдіть в Налаштування і заповніть поля у вкладках Інформація продавця та Оплата і Доставка.
Підключення інтеграції на сайті
Токен авторизації в Kasta
В особистому кабінеті Касти отримайте токен для авторизації. Для цього перейдіть в Налаштування → вкладка API → кнопка Отримати токен.
У попапі, що відкриється, скопіюйте токен. На наступному кроці його необхідно вказати в адмін панелі Хорошопу.
Увага: Kasta не відображає токен в повному вигляді в кабінеті — якщо ви вчасно не скопіювали токен, доведеться створювати новий.
Авторизація в адмін панелі Хорошопу
Підключіть магазин до Кasta:
Перейдіть в Налаштування → Загальні налаштування → Kasta: Авторизація.
Вставте токен авторизації в поле Токен.
Якщо ви хочете автоматично оновлювати цін та наявність товарів позначте чекбокс Автоматичне оновлення цін та залишків.
Збережіть зміни.
При автоматичному оновлені нові ціни та залишки будуть передаватися до Кasta раз на добу вночі.
Якщо ви не обрали варіант автоматичного оновлення цін та залишків, це можна буде зробити вручну на сторінці генерації вигрузки.
Підключення сайту до кабінету
Перейдіть до Маркетинг → Маркетплейси та увімкніть пункт Kasta.
Тепер ви можете переходити до налаштувань синхронізації категорії та параметрів Попередньо підготуйте контент відповідно до вимог маркетплейса.
Підготовка контенту до вивантаження в Kasta marketplace
Товари для розміщення в маркетплейсі Kasta мають відповідати певним умовам. Для того, щоб ваші позиції завантажились по API коректно і з'явились у продажі на платформі, підготуйте їх належним чином.
Для товарів мають бути заповнені:
Назва товару (ua та ru);
Опис товару або Опис для маркетплейсів;
Ціна;
Всі обов'язкові характеристики для обраної категорії;
Бренд.
Зверніть увагу: в маркетплейс не завантажується назва модифікації — має бути заповнене саме поле Назва товару.
Категорії та обов'язкові характеристики
Перед початком налаштування ознайомтесь із категоріями маркетплейсу Kasta. Ви маєте обрати, в які самі категорії ви будете завантажувати товари й подбати про те, щоб для товарів були заповнені значення обов'язкових характеристик. Перелік обов'язкових характеристик встановлений для кожної категорії окремо.
Зверніть увагу, що за вимогами маркетплейсу, якщо в вас є загальна категорія Куртки і в ній знаходяться чоловічі та жіночі товари, то необхідно створити додаткові розділи (наприклад, Куртки чоловічі та Куртки жіночі) та перемістити товари в такі категорії. Тільки так товари попадуть до відповідної категорії в Касті.
Вивчити перелік категорії ви можете у Маркетинг → Маркетплейси → Kasta → Налаштувати категорії. Повний перелік категорій можна побачити у випадаючому переліку в полі з правої сторони.
Вивчити доступні категорії та перелік обов'язкових характеристик ви можете також і в кабінеті Касти. Для цього:
Перейдіть в кабінеті в Товари → Імпорт новинок і оберіть вкладку Генерація шаблона.
Оберіть потрібну категорію з переліку.
Натисніть Сформувати шаблон і завантажте файл Excel.
У файлі перейдіть на лист Характеристики.
Увага: всі обов'язкові характеристики позначені зірочкою. Вони мають бути заповнені для продажів у Касті.
У цьому ж файлі можна переглянути й іншу корисну інформацію, наприклад, розмірну сітку або список доступних значень для певної характеристики.
Розмір на бірці
Зверніть увагу: в атрибут Розмір, який відображається на сторінках маркетплейсу як Розмір на бірці, буде передаватися значення характеристики, що співставлена з Розмір Kasta.
Назва товару
Обов'язково перевірте та заповніть поле Назва в налаштуваннях товару, у Kasta потрапляють дані саме з цього поля. Вказуйте назву товару з великої літери, в назву заборонено додавати бренд, колір, артикул, штрихкод, назву лінійки.
Опис товару
За замовченням у вивантаження потрапляє стандартний опис товару без підтримки HTML-тегів. Але якщо в описі ваших товарів багато зайвої інформації, що не стосується товару, ми рекомендуємо використовувати окреме поле Опис для маркетплейсів.
Бренд
Бренд товару для Kasta має відповідати виключному переліку брендів маркетплейсу. Переглянути цей перелік можна на окремій сторінці. Написання бренду має співпадати із тим, що встановлено на Kasta.
Якщо вашого бренду немає в переліку, напишіть менеджеру Kasta на пошту [email protected] із проханням додати бренд.
Вимоги до фото
Підготуйте зображення ваших товарів до імпорту відповідно до вимог Касти. Якщо розміри зображень на вашому сайті не відповідають вимогам Касти (1035*1440 px), то все одно можете спробувати імпортувати товари. Ми програмно виправимо розміри під час імпорту.
Звертаємо увагу, що якщо у вас в модифікаціях у полі Фото додано однакові зображення, то всі такі фото імпортуються на Касту, відповідно на сторінці товару в Касті будуть дублі зображень. Для запобігання дублювання потрібно однакові зображення для всіх модифікацій додавати в поле Галерея.
Всі вимоги Kasta до інформації про товари
Докладніше про вимоги Касти до назви та інших параметрів можна прочитати в інструкції:
Увага: важливо називати товари відповідно до вимог Касти, інакше вони не пройдуть модерацію і потрібно буде видаляти товари, потім імпортувати заново.
Якщо необхідно видалити товари та завантажити їх знову, обов'язково повідомте про це нашу службу підтримки.
Налаштування цін товарів для Kasta
Після активації інтеграції з Kasta маркетплейс у товарів з'явиться новий блок з цінами:
Стара ціна для Kasta — перекреслена ціна на сайті Касти;
Ціна для Kasta — фактична ціна продажу товару зі знижкою, за якою товар продаватиметься у каталозі;
Акційна ціна для Kasta — ціна продажу товару зі знижкою від фактичної ціни продажу для участі в акціях.
Для передачі ціни на Kasta діє така логіка: якщо в полі Ціна для Kasta заповнена ціна, тоді на Касту передаватимуться Ціна для Kasta та Стара ціна для Kasta. Якщо ж Ціна для Kasta не заповнена, тоді ціни передаватимуться зі стандартних полів Ціна та Стара ціна.
Акційна ціна для Kasta передається на маркетплейс завжди. Заповнювати це поле необхідно, якщо ви хочете щоб товар взяв участь у регулярних акціях маркетплейсу.
Завантаження товарів в Kasta
У властивостях кожного товару, який повинен потрапляти до маркетплейсу, необхідно вказати завантаження до Kasta.
Для ручної зміни в адмін панелі:
Перейдіть до розділу Товари та виберіть потрібний товар.
У секції Опис товару → Основна інформація оберіть чекбокс Kasta у пункті Завантажувати на маркетплейси.
Збережіть зміни.
Для масового налаштування використовуйте імпорт. Файл імпорту повинен містити стовпчик Завантажувати на маркетплейси з назвою фіда — Kasta.
Якщо товар необхідно вивантажувати в кілька фідів, при імпорті необхідно вказати всі назви через роздільник (;).
Зверніть увагу, що якщо ви вже завантажили товари в Kasta, то вони не будуть видалені, якщо прибрати відмітку з чекбокса у Завантажувати на маркетплейси.
Видаляти товари потрібно в кабінеті Kasta, окрім цього про видалення необхідно повідомити підтримку Хорошопу.
Налаштування категорій та характеристик
Після включення Kasta необхідно зпівставити розділи та характеристики вашого каталогу з категоріями Kasta. Перейдіть на сторінку налаштування категорій: Маркетинг → Маркетплейси → Kasta → кнопка Налаштувати категорії.
У вікні, що відкриється, натисніть Синхронізувати категорії, щоб завантажити актуальні дані з маркетплейсу.
Налаштування категорій
На цьому етапі необхідно вибрати які категорії вашого сайту повинні вивантажуватися до Kasta маркетплейс:
Натисніть кнопку Додати категорію.
У вікні виберіть товарний шаблон і категорію Kasta для завантаження. Один і той самий шаблон можна вибрати кілька разів.
Натисніть кнопку Додати.
Після того, як шаблон додано, оберіть розділи для завантаження у вибрану категорію Kasta. Якщо необхідно завантажити товари з підрозділів, їх потрібно обрати окремо.
Налаштування характеристик
Для налаштування натисніть кнопку Характеристики. У лівій колонці вікна ви побачите перелік параметрів ваших товарів з товарного шаблону, а справа — вибір доступних параметрів Kasta.
Увага: характеристики позначені зірочкою обов'язкові для зіставленя.
Натисніть Зіставити автоматично, система зіставить можливі характеристики автоматично. Перевірте результати. Ті характеристики, які не вдалося зіставити за алгоритмом, потрібно буде за потреби зіставити вручну.
Характеристики з позначенням select та multi select містять встановлені значення (аналог Довідників у Хорошопі) і вимагають додаткового зіставлення цих значень.
Рекомендуємо заповнити якомога більшу кількість характеристик та зіставити їх із значеннями Каста, тоді товари будуть показані в різних фільтрах і відповідно більше потенційних покупців зможуть їх побачити.
Завантаження товарів у кабінет Kasta
Перше завантаження
Для завантаження товарів в Kasta на сторінці Маркетинг → Маркетплейси натисніть Завантаження нових товарів. У вікні, яке відкриється, ви побачите кількість нових товарів, які можуть бути завантажені.
Для завантаження натисніть Завантажити товари в Kasta HUB. Обробка та додавання нових товарів може тривати певний час.
Результати завантаження і типові помилки
Після завершення завантаження ви отримаєте звіт на свою електронну пошту. Звіт буде надіслано на адресу, вказану в профілі менеджера сайту, який ініціював процес завантаження.
Звіт буде містити вказівки на помилки, якщо такі відбулися при завантажені.
Модерація товарів на маркетплейсі
В кабінеті Kasta товари, які ви завантажили, будуть показані на вкладці Нові товари, допоки не відбудеться модерація, яку здійснює менеджер маркетплейсу. Після модерації товари переводяться в інший статус. Для товарів в статусі Нові ціни та залишки оновлюватися не будуть.
Оновлення товарів в Kasta
Якщо в Налаштування → Загальні налаштування → Kasta: Авторизація ви обрали опцію Автоматичне оновлення цін та залишків, то ці властивості товарів будуть оновлюватися автоматично.
Автоматичне оновленні відбувається раз на добу вночі. В разі, якщо на сайті не увімкнений облік залишків, для товарів у наявності передається кількість 10 одиниць.
У іншому випадку ви зможете зробити це вручну в Маркетинг → Маркетплейси → Kasta. Для оновлення натисніть кнопку Оновлення товарів, після чого оберіть Оновити наявність та ціни.
Видалення товарів з маркетплейсу
Видалити товари, які ви вже не плануєте продавати на маркетплейсі, можливо тільки в кабінеті Kasta. Про необхідність видалення товарів також повідомте нашу підтримку.
Зверніть увагу, що видалення позначки з чекбоксу Вивантажувати на маркетплейси у властивостях товару чи скасування зіставлення категорії не призводять до видалення товару.
Читайте також