Усі колекції
Зовнішні сервіси
Kasta маркетплейс
Як збільшити кількість замовлень на Kasta
Як збільшити кількість замовлень на Kasta

Які інструменти на маркетплейсі Kasta дозволяють збільшити кількість замовлень, акції та внутрішні розсилки на Kasta

Оновлено протягом останнього тижня

Маркетплейс Kasta надає постачальникам деякі інструменти, які дозволяють збільшити кількість продажів в системі Kasta.

Про те, як підключити інтеграцію, автоматично завантажити в Kasta товари та оновлювати залишки та ціни читайте в детальній інструкції на порталі.

Акції Kasta — Хорошоп

Участь в акціях

До 20 числа кожного місяця на пошту постачальника надходить графік майбутніх акцій. В акцію можуть потрапити товари відповідно до вказаної тематики, та для яких попередньо правильно встановлені акційні ціни.

Для участі в акції має бути заповнено поле Акційна ціна для Kasta в адмін панелі Хорошоп. Така ціна має бути зі знижкою 20% від ціни продажу і має бути встановлена не пізніше аніж за 3 дні до початку акції.

Зверніть увагу, що знижка від старої (перекресленої) ціни не є акційною ціною і не дозволяє взяти участь в акції. Знижка має бути встановлена від значення Ціна для Kasta або від звичайної ціни, в залежності від того, що магазин передає на маркетплейс.

Побачити, які з ваших товарів беруть участь в акції можна в кабінеті Kasta у вкладці Промо → Мої офери.

Розсилки по списках бажань

Для початку вам потрібно звернутися до служби підтримки Kasta та запросити в них список бажань (wishlist). Kasta використовує список бажань для створення списків ремаркетингу і налаштування нових рекламних кампаній, які догріють потенційних клієнтів, й ще раз нагадають їм про товари.

Каста автоматично інформує клієнтів, за допомогою листів та push-повідомлень про зміну цін товарів у списку.

Щоб збільшити продаж за допомогою розсилки по списку бажань необхідно:

  • Зменшити ціни на товари у вішлістах: мінімум на 5%, але не менше ніж на 10 грн від ціни, за якою покупець додав товар у вішліст;

  • Клієнт отримує push-повідомлення як тільки ціна буде знижена. Чим вище знижка, тим більша ймовірність переходу та покупки. Конверсія таких повідомлень у покупку за статистикою Kasta може становити від 10 до 15%.

Ви отримали відповідь на своє запитання?