Штрихкод
Поле Штрихкод у властивостях товару, передача значення Штрихкод у товарні фіди для Google Shopping та Rozetka
Оновлено протягом останнього тижня

Поле Штрихкод (раніше GTIN) знаходиться в загальних властивостях товару і призначене для розміщення унікальних міжнародних ідентифікаторів товарів, у тому числі для товарних фідів різних систем (Google Feed, Rozetka).


Товарний фід Rozetka

Якщо поле Штрихкод заповнене, його значення буде передаватись у товарний фід для маркетплейсу Rozetka у форматі EAN.

Зараз Розетка вимагає обов'язкове заповнення штрих-коду для побутової техніки та ряду інших категорій.

Читайте також:


Google Feed for Merchant Center

Якщо поле Штрихкод заповнене, його значення буде передаватись у товарний фід для Google Merchant Center у форматі <g:gtin>, відповідно до вимог Google.

Читайте також:

Ви отримали відповідь на своє запитання?