Ringostat Call Tracking

Як підключити коллтрекінг від Ringostat на сайті

Оновлено протягом останнього тижня

Call tracking компанії Ringostat - сервіс відстеження дзвінків, який за допомогою заміни номерів на сайті дозволяє визначити, звідки прийшов клієнт, коли телефонує. Таке відстеження допомагає визначити, яка реклама ефективна та приносить дзвінки, а яка – ні.

Налаштування Ringostat Call tracking на сайті

Для використання колтрекінгу необхідно встановити скрипт відстеження на ваш сайт. Встановити скрипт можна:

  • у вихідний код сайту зі скриптом Global Site Tag (gtag.js);

  • у вихідний код сайту разом зі скриптом Google Analytics:

  • у контейнер GTM.

Після виконання необхідних налаштувань в обліковому записі Ringostat, ви отримаєте скрипт для встановлення на сайт. Його потрібно розмістити на сайті.

Увага: оскільки коди аналітики вже встановлені на сайті, вам необхідно скопіювати лише другу частину коду — вона виділена на скріншоті кольором.

Встановлення за допомогою Google Analytics або Global Site tag (gtag.js)

  1. У розділі Маркетингові системи → Маркетингові системи виберіть Google Analytics або Global Site Tag (gtag.js) і перейдіть до редагування налаштувань.

  2. Додайте код скрипту в поле Код ініціалізації після основного коду маркетингової системи.

  3. Натисніть Зберегти.

Увага: не вносьте зміни в встановлену основну частину коду відстеження аналітики, це може призвести до порушення роботи сайту.

Після підключення скрипту на сайті, необхідно повернутися до облікового запису Ringostat і завершити необхідні налаштування.

Якщо ви хочете також підключити сервіс callback від Ringostat, його необхідно налаштувати в акаунті сервісу. При підключеному calltracking додаткові скрипти на сайт встановлювати не треба.

Читайте також

Ви отримали відповідь на своє запитання?