Call tracking компанії Ringostat - сервіс відстеження дзвінків, який за допомогою заміни номерів на сайті дозволяє визначити, звідки прийшов клієнт, коли телефонує. Таке відстеження допомагає визначити, яка реклама ефективна та приносить дзвінки, а яка – ні.
Налаштування Ringostat Call tracking на сайті
Для використання колтрекінгу необхідно встановити скрипт відстеження на ваш сайт. Встановити скрипт можна:
у вихідний код сайту зі скриптом Global Site Tag (gtag.js);
у вихідний код сайту разом зі скриптом Google Analytics:
у контейнер GTM.
Після виконання необхідних налаштувань в обліковому записі Ringostat, ви отримаєте скрипт для встановлення на сайт. Його потрібно розмістити на сайті.
Увага: оскільки коди аналітики вже встановлені на сайті, вам необхідно скопіювати лише другу частину коду — вона виділена на скріншоті кольором.
Встановлення за допомогою Google Analytics або Global Site tag (gtag.js)
У розділі Маркетингові системи → Маркетингові системи виберіть Google Analytics або Global Site Tag (gtag.js) і перейдіть до редагування налаштувань.
Додайте код скрипту в поле Код ініціалізації після основного коду маркетингової системи.
Натисніть Зберегти.
Увага: не вносьте зміни в встановлену основну частину коду відстеження аналітики, це може призвести до порушення роботи сайту.
Після підключення скрипту на сайті, необхідно повернутися до облікового запису Ringostat і завершити необхідні налаштування.
Якщо ви хочете також підключити сервіс callback від Ringostat, його необхідно налаштувати в акаунті сервісу. При підключеному calltracking додаткові скрипти на сайт встановлювати не треба.