Call tracking компанії Ringostat — сервіс відстеження дзвінків, який за допомогою заміни номерів на сайті дозволяє визначити, звідки прийшов клієнт, коли телефонує. Таке відстеження допомагає визначити, яка реклама ефективна та приносить дзвінки, а яка — ні.
Налаштування Ringostat Call tracking на сайті
Для використання колтрекінгу необхідно встановити скрипт відстеження на ваш сайт. Встановити скрипт можна:
у вихідний код сайту зі скриптом тега Google (gtag.js);
у контейнер GTM.
Після виконання необхідних налаштувань в обліковому записі Ringostat, ви отримаєте скрипт для встановлення на сайт. Його потрібно розмістити на сайті.
Увага: оскільки коди аналітики вже встановлені на сайті, вам необхідно скопіювати лише другу частину коду — вона виділена на скріншоті кольором.
Встановлення за допомогою тега Google (gtag.js)
У розділі Маркетинг → Маркетингові сервіси виберіть Google Tag - UA, GA4, AW (gtag.js) і перейдіть до редагування налаштувань.
Додайте код скрипту в поле Код ініціалізації після основного коду маркетингової системи.
Активуйте чекбокс Увімкнути та натисніть Зберегти.
Увага: не вносьте зміни в встановлену основну частину коду відстеження аналітики, це може призвести до порушення роботи сайту.
Після підключення скрипту на сайті, необхідно повернутися до облікового запису Ringostat і завершити необхідні налаштування.
Якщо ви хочете також підключити сервіс callback від Ringostat, його необхідно налаштувати в акаунті сервісу. При підключеному calltracking додаткові скрипти на сайт встановлювати не треба.
Читайте також