Ми рекомендуємо виконувати підключення відстеження дій покупців та конверсій для динамічного ремаркетингу через Global Site Tag (gtag).
На сайті вже встановлені стандартні коди подій, необхідні для налаштування динамічного ремаркетингу, які спрацьовуватимуть після налаштувань, описаних нижче.
Для підключення необхідно в налаштуваннях сайту вказати AW-GOOGLE_CONVERSION_ID — унікальний ідентифікатор, який був наданий при налаштуванні відстеження конверсій.
Підключення коду через gtag
У вашому аккаунті Google Реклами
Необхідно отримати ідентифікатор відстеження конверсії AW-GOOGLE_CONVERSION_ID:
Зайдіть в обліковий запис AdWords, відкрийте Інструменти → Менеджер аудиторій → Джерела аудиторій.
Налаштуйте тег, щоб отримати дані для списків ремаркетингу.
Знайдіть значення AW-GOOGLE_CONVERSION_ID.
У разі вибору виду діяльності в установках вказуйте Роздрібна торгівля. Для цього виду діяльності при підключенні через gtag будуть передаватись необхідні параметри динамічного ремаркетингу: ecomm_prodid, ecomm_pagetype, ecomm_totalvalue.
В адмінці сайту:
Перейдіть в Маркетинг → Маркетингові сервіси.
Натисніть Google Tag - UA, GA4, AW (gtag.js), щоб увійти в редагування налаштувань.
Введіть ідентифікатор відстеження конверсії AdWords (AW-GOOGLE_CONVERSION_ID) у полі Ідентифікатор відстеження.
Позначте чекбокс Увімкнути, щоб активувати gtag, та натисніть Зберегти.
Якщо ви вже здійснили підключення Google Analytics через gtag, код відстеження для ремаркетингу необхідно підключати як додатковий продукт.
Підключення тегу динамічного ремаркетингу як додаткового продукту через gtag
Після ввімкнення gtag.js для будь-якого продукту можна налаштувати його на роботу з іншими продуктами, просто додавши додаткові рядки з ідентифікаторами коду.
Наприклад, у налаштуваннях ви вказали ідентифікатор відстеження аналітики, а тепер хочете підключити AdWords. Для цього додайте рядок з ідентифікатором AdWords (AW-GOOGLE_CONVERSION_ID) у код ініціалізації.
gtag('config', 'AW-GOOGLE_CONVERSION_ID');
Увага: це єдина ситуація, за якої можна вносити зміни до стандартного полю Код відстеження в маркетингових системах.
Код відстеження при підключенні двох маркетингових систем
Таким же чином можна підключити кілька ідентифікаторів AdWords для передачі даних відразу в кілька облікових записів.