Функція колтрекінгу від сервісу UniTalk дає змогу підміняти телефонні номери на сайті для відстеження того, які рекламні канали та які запити в пошукових системах приносять найбільшу кількість дзвінків.
Для початку роботи необхідно зареєструватися в системі UniTalk.
Потім у сервісі UniTalk потрібно налаштувати послугу колтрекінгу.
Після налаштування і додавання вашого сайту в сервіс ви отримаєте скрипт для встановлення на сайт.
Зверніть увагу: передача даних про події в Google Analytics відбувається на стороні UniTalk. Не забудьте налаштувати інтеграцію в цьому сервісі.
Як додати код call tracking на сайт
В адмін панелі Хорошопу:
Виберіть Маркетинг → Маркетингові сервіси. Натисніть Додати для створення нового запису.
Задайте в полі Назва ім'я системи UniTalk Call Tracking.
Додайте код, отриманий від UniTalk, у поле Код ініціалізації.
Виберіть позицію для коду Всередині тега </head> у полі Розташування.
Активуйте чекбокс Увімкнути і збережіть зміни.
Як підключити call tracking через GTM
Якщо для підключення маркетингових систем ви використовуєте GTM, створіть тег типу Користувацький тег HTML, додайте в поле HTML код скрипта, а як тригер виберіть All pages.
UniTalk Click to Call
Click to Call — це функція, що дає змогу користувачам залишити свій контактний номер на сайті й отримати зворотний телефонний дзвінок.
Для підключення функції Click to Call необхідно налаштувати її в акаунті сервісу UniTalk.
Якщо скрипт UniTalk Call Tracking уже встановлено на вашому сайті, додаткові скрипти встановлювати не потрібно.