Перейти до основного контенту
UniTalk Call Tracking

Як налаштувати колтрекінг від UniTalk на сайті

Оновлено понад 2 тиж. тому

Функція колтрекінгу від сервісу UniTalk дає змогу підміняти телефонні номери на сайті для відстеження того, які рекламні канали та які запити в пошукових системах приносять найбільшу кількість дзвінків.

Для початку роботи необхідно зареєструватися в системі UniTalk.

Потім у сервісі UniTalk потрібно налаштувати послугу колтрекінгу.

Після налаштування і додавання вашого сайту в сервіс ви отримаєте скрипт для встановлення на сайт.

Зверніть увагу: передача даних про події в Google Analytics відбувається на стороні UniTalk. Не забудьте налаштувати інтеграцію в цьому сервісі.

Як додати код call tracking на сайт

В адмін панелі Хорошопу:

  1. Виберіть Маркетинг Маркетингові сервіси. Натисніть Додати для створення нового запису.

  2. Задайте в полі Назва ім'я системи UniTalk Call Tracking.

  3. Додайте код, отриманий від UniTalk, у поле Код ініціалізації.

  4. Виберіть позицію для коду Всередині тега </head> у полі Розташування.

  5. Активуйте чекбокс Увімкнути і збережіть зміни.

Як додати код UniTalk Call Tracking на сайт — Хорошоп

Як підключити call tracking через GTM

Якщо для підключення маркетингових систем ви використовуєте GTM, створіть тег типу Користувацький тег HTML, додайте в поле HTML код скрипта, а як тригер виберіть All pages.

UniTalk Click to Call

Click to Call — це функція, що дає змогу користувачам залишити свій контактний номер на сайті й отримати зворотний телефонний дзвінок.

Для підключення функції Click to Call необхідно налаштувати її в акаунті сервісу UniTalk.

Якщо скрипт UniTalk Call Tracking уже встановлено на вашому сайті, додаткові скрипти встановлювати не потрібно.

Ви отримали відповідь на своє запитання?