Перейти до основного контенту

UniTalk Call Tracking

Як налаштувати колтрекінг від UniTalk на сайті

Оновлено понад 10 міс. тому

Функція колтрекінгу від сервісу UniTalk дає змогу підміняти телефонні номери на сайті для відстеження того, які рекламні канали та які запити в пошукових системах приносять найбільшу кількість дзвінків.

Для початку роботи необхідно зареєструватися в системі UniTalk.

Потім у сервісі UniTalk потрібно налаштувати послугу колтрекінгу.

Після налаштування і додавання вашого сайту в сервіс ви отримаєте скрипт для встановлення на сайт.

Зверніть увагу: передача даних про події в Google Analytics відбувається на стороні UniTalk. Не забудьте налаштувати інтеграцію в цьому сервісі.

Як додати код call tracking на сайт

В адмін панелі Хорошопу:

  1. Виберіть Маркетинг Маркетингові сервіси. Натисніть Додати для створення нового запису.

  2. Задайте в полі Назва ім'я системи UniTalk Call Tracking.

  3. Додайте код, отриманий від UniTalk, у поле Код ініціалізації.

  4. Виберіть позицію для коду Всередині тега </head> у полі Розташування.

  5. Активуйте чекбокс Увімкнути і збережіть зміни.

Як додати код UniTalk Call Tracking на сайт — Хорошоп

Як підключити call tracking через GTM

Якщо для підключення маркетингових систем ви використовуєте GTM, створіть тег типу Користувацький тег HTML, додайте в поле HTML код скрипта, а як тригер виберіть All pages.

UniTalk Click to Call

Click to Call — це функція, що дає змогу користувачам залишити свій контактний номер на сайті й отримати зворотний телефонний дзвінок.

Для підключення функції Click to Call необхідно налаштувати її в акаунті сервісу UniTalk.

Якщо скрипт UniTalk Call Tracking уже встановлено на вашому сайті, додаткові скрипти встановлювати не потрібно.

Ви отримали відповідь на своє запитання?