Перейти до основного контенту

Обробка замовлень

Обробка замовлень в адмін панелі магазину на Хорошопі

Оновлено сьогодні

У розділі адмін панелі Замовлення міститься список усіх замовлень, зроблених у вашому магазині. У ньому відображуються:

  • Дата створення замовлення;

  • Номер замовлення;

  • Користувач сайту, який зробив замовлення;

  • Отримувач замовлення;

  • Сума та склад замовлення;

  • Варіант доставки;

  • Група, до якої належить користувач (доступно на тарифі B2B);

  • Статус оплати;

  • Джерело замовлення;

  • Google Client ID користувача та UTM-мітки;

  • Коментар користувача;

  • Менеджер, що працює з цим замовленням;

  • Коментар менеджера;

  • Статус замовлення.

Усі стовпчики, окрім номеру та статусу замовлення, можна відображати або приховувати за вашим бажанням. Для цього натисніть кнопку ••• у правому верхньому кутку та позначте ті параметри, які ви бажаєте бачити у таблиці. Тут же можна обрати кількість замовлень, що відображується на одній сторінці.

Налаштування таблиці замовлень — Хорошоп

Вибір замовлення

Для роботи з новими замовленнями виберіть Нові.

Виберіть замовлення та натисніть у правій колонці кнопку Розпочати обробку.

Після цього статус замовлення зміниться на В обробці.

Обробка замовлень — Хорошоп

Відкриється сторінка обробки замовлення. Перевірте дані Одержувача замовлення.

Оплата замовлення

Якщо товар сплачено, виберіть у полі Сплачено значення Так і натисніть Зберегти.

Якщо замовлення оплачене онлайн, статус оплати зміниться автоматично.

Оплата замовлення — Хорошоп

Оформлення доставки Новою поштою

У блоці Нова пошта вкажіть необхідні дані, якщо вони відрізняються від заданих за замовчуванням.

Для автоматичного формування ТТН натисніть Розрахувати. Після чого сформуються дані від Нової пошти: номер ТТН, вартість доставки та дата доставки. Для друку ТТН потрібно натиснути Друк накладної.

Сформуються дані від Нової пошти: номер ТТН, вартість доставки та дата доставки. Для друку ТТН натисніть Друк накладної.

Зміна статусу замовлення

Проскрольте сторінку редагування замовлення нагору та натисніть Надіслане.

Зміна статусу замовлення — Хорошоп

Якщо у вас підключений сервіс надсилання SMS, з'явиться вікно повідомлення. За потреби відредагуйте текст повідомлення та натисніть Відправити.

Відправити SMS — Хорошоп

Ви отримали відповідь на своє запитання?