У розділі адмін панелі Замовлення міститься список усіх замовлень, зроблених у вашому магазині. У ньому відображуються:
Дата створення замовлення;
Номер замовлення;
Користувач сайту, який зробив замовлення;
Отримувач замовлення;
Сума та склад замовлення;
Варіант доставки;
Група, до якої належить користувач (доступно на тарифі B2B);
Статус оплати;
Джерело замовлення;
Google Client ID користувача та UTM-мітки;
Коментар користувача;
Менеджер, що працює з цим замовленням;
Коментар менеджера;
Статус замовлення.
Усі стовпчики, окрім номеру та статусу замовлення, можна відображати або приховувати за вашим бажанням. Для цього натисніть кнопку ••• у правому верхньому кутку та позначте ті параметри, які ви бажаєте бачити у таблиці. Тут же можна обрати кількість замовлень, що відображується на одній сторінці.
Вибір замовлення
Для роботи з новими замовленнями виберіть Нові.
Виберіть замовлення та натисніть у правій колонці кнопку Розпочати обробку.
Після цього статус замовлення зміниться на В обробці.
Відкриється сторінка обробки замовлення. Перевірте дані Одержувача замовлення.
Оплата замовлення
Якщо товар сплачено, виберіть у полі Сплачено значення Так і натисніть Зберегти.
Якщо замовлення оплачене онлайн, статус оплати зміниться автоматично.
Оформлення доставки Новою поштою
У блоці Нова пошта вкажіть необхідні дані, якщо вони відрізняються від заданих за замовчуванням.
Для автоматичного формування ТТН натисніть Розрахувати. Після чого сформуються дані від Нової пошти: номер ТТН, вартість доставки та дата доставки. Для друку ТТН потрібно натиснути Друк накладної.
Сформуються дані від Нової пошти: номер ТТН, вартість доставки та дата доставки. Для друку ТТН натисніть Друк накладної.
Зміна статусу замовлення
Проскрольте сторінку редагування замовлення нагору та натисніть Надіслане.
Якщо у вас підключений сервіс надсилання SMS, з'явиться вікно повідомлення. За потреби відредагуйте текст повідомлення та натисніть Відправити.




