Звіти – інструмент для перегляду та аналізу найважливіших метрик вашого магазину. Вивчайте інформацію про замовлення, продажі, відвідувачів, конверсії та товари.
Функція доступна для тарифів Standard та вище.
Сторінка зведення
В розділі Аналітика спочатку ви потрапите на сторінку Зведення — тут зібрані ключові показники та графіки з усіх звітів. За замовчуванням відображаються дані за поточний тиждень.
Сторінка для щоденного моніторингу продуктивності інтернет-магазину
Докладні звіти для кожної метрики доступні по кліку на назву картки або в меню ліворуч.
Сторінки звітів
На сторінці звіту знаходиться розширена інформація про метрику та більш детальні дані.
Звіт про кількість замовлень складається з трьох блоків: рядок з метриками, графік та таблиця з докладними даними
Доступні звіти за такими показниками:
Замовлення — кількість замовлень. Враховуються замовлення зі всіма статусами, крім скасованих.
Сума продажів — загальна вартість усіх проданих товарів мінус знижки.
Середній чек — середня сума замовлення: сума продажів поділена на кількість замовлень.
Відвідувачі – кількість унікальних добових сесій. Для підрахунку використовуються дані з Google Analytics.
Конверсії — воронка продажу від створення кошика до отримання замовлення. Звіт відображає конверсію на чотирьох етапах: створення кошика, початок оформлення замовлення, успішне оформлення замовлення, отримання замовлення.
Топ продажів — список популярних товарів. Доступні три варіанти звіту, що будуються за різними критеріями: кількість проданих одиниць; кількість замовлень з товаром; загальна вартість усіх проданих одиниць товару.
Топ обране — список товарів, які покупці найчастіше додають у вибране.
Увага: для коректної роботи звітів Відвідувачі та Конверсії підключіть акаунт аналітики.
Вибір періоду, деталізація та порівняння
За замовчанням звіти відображають дані за поточний тиждень. Для зміни періоду:
Натисніть кнопку вибору дати біля заголовка сторінки.
У вікні виберіть один із попередньо встановлених періодів у лівій колонці або будь-який довільний період у календарі.
Деталізація
У деяких періодах доступні варіанти деталізації даних. Наприклад, при виборі кварталу дані можна згрупувати по днях і по тижнях.
Порівняння
Функція допомагає порівняти метрики за поточний та минулий період часу. Можна увімкнути прапорцем у вікні вибору дати. Після увімкнення на графіках з'явиться другий (сірий) шар значень за минулий період, а біля чисел буде відображено відсоткові показники динаміки.
Доступні два режими порівняння:
Порівняння з попереднім періодом — порівняння з періодом, що передує вибраному. Наприклад: поточний тиждень — минулий тиждень, сьогодні — вчора, травень 2019 — квітень 2019 року.
Порівняння з попереднім роком — порівняння з аналогічним періодом минулого року. Наприклад: травень 2019 — травень 2018, ІІ квартал 2019 — ІІ квартал 2018.