Усі колекції
Аналітика та звіти
Аналітика (стара назва — Звіти)
Аналітика (стара назва — Звіти)

Розділ зі звітами в адмін панелі

Оновлено протягом останнього тижня

Звіти – інструмент для перегляду та аналізу найважливіших метрик вашого магазину. Вивчайте інформацію про замовлення, продажі, відвідувачів, конверсії та товари.

Функція доступна для тарифів Standard та вище.

Сторінка зведення

В розділі Аналітика спочатку ви потрапите на сторінку Зведення — тут зібрані ключові показники та графіки з усіх звітів. За замовчуванням відображаються дані за поточний тиждень.

Сторінка для щоденного моніторингу продуктивності інтернет-магазину

Докладні звіти для кожної метрики доступні по кліку на назву картки або в меню ліворуч.

Сторінки звітів

На сторінці звіту знаходиться розширена інформація про метрику та більш детальні дані.

Звіт про кількість замовлень складається з трьох блоків: рядок з метриками, графік та таблиця з докладними даними

Доступні звіти за такими показниками:

  • Замовлення кількість замовлень. Враховуються замовлення зі всіма статусами, крім скасованих.

  • Сума продажів — загальна вартість усіх проданих товарів мінус знижки.

  • Середній чек — середня сума замовлення: сума продажів поділена на кількість замовлень.

  • Відвідувачі – кількість унікальних добових сесій. Для підрахунку використовуються дані з Google Analytics.

  • Конверсії — воронка продажу від створення кошика до отримання замовлення. Звіт відображає конверсію на чотирьох етапах: створення кошика, початок оформлення замовлення, успішне оформлення замовлення, отримання замовлення.

  • Топ продажів список популярних товарів. Доступні три варіанти звіту, що будуються за різними критеріями: кількість проданих одиниць; кількість замовлень з товаром; загальна вартість усіх проданих одиниць товару.

  • Топ обране — список товарів, які покупці найчастіше додають у вибране.

Увага: для коректної роботи звітів Відвідувачі та Конверсії підключіть акаунт аналітики.

Вибір періоду, деталізація та порівняння

За замовчанням звіти відображають дані за поточний тиждень. Для зміни періоду:

  1. Натисніть кнопку вибору дати біля заголовка сторінки.

  2. У вікні виберіть один із попередньо встановлених періодів у лівій колонці або будь-який довільний період у календарі.

Деталізація

У деяких періодах доступні варіанти деталізації даних. Наприклад, при виборі кварталу дані можна згрупувати по днях і по тижнях.

Порівняння

Функція допомагає порівняти метрики за поточний та минулий період часу. Можна увімкнути прапорцем у вікні вибору дати. Після увімкнення на графіках з'явиться другий (сірий) шар значень за минулий період, а біля чисел буде відображено відсоткові показники динаміки.

Доступні два режими порівняння:

  1. Порівняння з попереднім періодом порівняння з періодом, що передує вибраному. Наприклад: поточний тиждень — минулий тиждень, сьогодні — вчора, травень 2019 — квітень 2019 року.

  2. Порівняння з попереднім роком порівняння з аналогічним періодом минулого року. Наприклад: травень 2019 — травень 2018, ІІ квартал 2019 — ІІ квартал 2018.

Ви отримали відповідь на своє запитання?