Base (Baselinker) — це потужна універсальна система управління мультиканальною електронною комерцією, що має понад 27 тисяч клієнтів у Європі. Окрім модулів для управління замовленнями, товарними складами, розміщення оголошень на маркетплейсах та автоматизації робочих процесів, платформа пропонує велику кількість інтеграцій, включаючи інтеграцію з Cartum (міжнародна назва Хорошопу).
Base надає користувачам 14-денну безкоштовну пробну версію з можливістю повного тестування всіх функцій платформи. Також Base має безкоштовний тариф з обмеженням до 100 замовлень на місяць і 1000 товарів.
Інтеграція з Хорошоп
Підключити в акаунті Base інтеграцію із Хорошопом можуть наші клієнти, що мають тариф Pro і вище.
Cartum — міжнародна назва Хорошопу, і тому інтеграція в Base має цю назву.
За допомогою інтеграції з Cartum, що реалізована у Base, ви можете здійснювати різні дії:
з товарами, а саме:
експортувати товари з магазину в Base,
імпортувати товари з Base в магазин,
оновлювати дані про ціни та залишки,
із замовленнями, а саме:
вивантажувати замовлення з вашого магазину до Base,
синхронізувати статуси обробки замовлень між магазином та Base.
Base має адмін панелі різними мовами, включаючи українську.
Base та інші сервіси
Дані, отримані з магазину на Хорошопі, ви можете передавати в інші системи, з якими у Base є інтеграція. Це більше ніж 1300 різних сервісів, серед яких, зокрема, сервіси для формування інвойсів та фіскальних чеків, інтеграції зі службами доставки, маркетплейсами, сервісами відправки SMS.
Ось лише невеликий перелік найбільш популярних інтеграцій, які ви зможете використовувати з Base: Amazon, eBay, Etsy, Allegro, Otto, Zalando, Kaufland, eMAG, GLS, DPD, DHL, UPS, FedEx, InPost, inFakt, Fakturownia, Eparagony та багато інших.
Підключення інтеграції
В адмін панелі Хорошопу
До початку підключення інтеграції в адмін панелі Хорошопу створіть нового aдміна з роллю owner. Для активації інтеграції вам знадобиться логін та пароль цього адміна.
В адмін панелі акаунту Base
Перейдіть до розділу Інтеграції → Додати інтеграцію → в розділі Магазини чи пошуком знайдіть та оберіть Cartum.
Після цього з’явиться вікно для налаштування з’єднання з вашим інтернет-магазином.
Заповніть відповідні поля:
Адреса магазину — лише домен, без http на початку, наприклад
myshop.com
.Вхід адміністратора та Пароль адміністратора — логін та пароль адміністратора, які ви вказали в адмін панелі Хорошопу.
У полі Синхронізація продукту виберіть, чи будете ви синхронізувати товари, чи тільки замовлення.
Натисніть Зберегти.
Якщо ви використовуєте склад у Base, та у вас вже є додані на цей склад товари, то ви все одно можете одразу активувати синхронізацію товарів: вони автоматично не додадуться на ваш склад в Base і не оновляться. Для того, щоб це сталося, потрібно окремо імпортувати товари.
Після того, як з’єднання буде встановлено, можна переходити до налаштування. Залежно від того, що саме потрібно, можна налаштовувати синхронізацію замовлень, а також синхронізацію товарів між Base та Cartum.
Робота з замовленнями
Інтеграція дозволяє передавати замовлення з Cartum до Base, і також передавати з Base до магазину дані про оплату та статус обробки замовлення.
Для налаштування:
Перейдіть у вкладку Замовлення та в полі Отримати замовлення оберіть частоту передачі замовлень з магазину. Якщо обрано Ні, замовлення передаватися не будуть.
В полі Завантаження замовлень - статус оберіть статус, з яким нове замовлення буде додаватися в Base.
В полі Ставки податку зі зберігання оберіть налаштування для ПДВ в замовленнях, переданих з магазину.
Збережіть зміни.
Зверніть увагу: в даний момент інтеграція не дозволяє додавати замовлення у магазин. Тому налаштування у вкладках Доставка та Виплати проводити не потрібно.
Статуси замовлень
Для налаштування відповідності статусів замовлень в магазині та акаунті Base:
Перейдіть до вкладки Статуси.
В полях Надіслати статус платежу та Статуси посилань вкажіть, чи потрібно змінювати дані про оплату замовлення та його статус, якщо вони змінені в Base. Якщо обрано Так, дані будуть передаватися з Base до магазину.
Якщо в Статуси посилань обрано Так, зʼявиться таблиця Відображення статусів із Base.com на статуси магазину, в якій потрібно зіставити статуси обробки замовлень магазину та Base.
Збережіть зміни.
Робота з товарами
Залежно від того, де ви хочете керувати своїм обліком товарів, систему Base можна налаштувати двома способами:
Прямий сценарій — у цьому випадку ви можете підключити магазин до Base і використовувати лише інтеграції з торговельними платформами та/або обробляти замовлення в системі. Вся актуальна інформація про товари зберігається і оновлюється в магазині.
Використання модуля обліку залишків Base — в такому випадку Base буде основним інструментом керування товарами, і дані з нього передаватимуться до магазинів та/або маркетплейсів. У модуль обліку залишків можна імпортувати залишки та/або ціни з магазину, оновлювати їх і передавати до різних магазинів та/або маркетплейсів.
Варіант 1. Прямий сценарій роботи з товарами
Якщо ви обираєте перший сценарій, то для налаштування потрібно перейти у вкладку Розширений:
У відповідних полях вкажіть мову та валюту магазину в форматі ISO (Наприклад, en та USD).
Встановіть податкову ставку за замовчуванням в полі Default tax rate in %.
Зверніть увагу: для української мови використовуйте код ua.
Варіант 2. Основне джерело даних про товари в Base
Якщо ви плануєте використовувати другий сценарій, де основне джерело зберігання товарів — модуль обліку залишків в Base, то потрібно здійснити наступні кроки.
Для налаштування синхронізації товарів:
Перейдіть у Продукти і в полі Завантаження продуктів виберіть Так. Таким чином товари з магазину будуть завантажуватися у Base.
У вкладках Ціни та Запас налаштуйте порядок оновлення цін та залишків товару в магазині та акаунті Base.
У вкладці Розширений вкажіть мови та валюту магазину в форматі ISO (Наприклад, en та USD).
Також у цій вкладці встановіть податкову ставку за замовчуванням в полі Default tax rate in %.
Зверніть увагу: для української мови використовуйте код ua.
Облік залишків
Base автоматично отримує інформацію, чи включений облік залишків в магазині.
Якщо в магазині не активований облік залишків
Оскільки для Base обовʼязкове вказання залишків для товарів, в цьому випадку необхідно провести декілька додаткових налаштувань:
Default quantity when inventory tracking is not enabled in Cartum — кількість товару в Base за замовчуванням. Наприклад, 100. При експорті товарів з магазину така кількість буде призначена кожному товару.
Presences (comma separated) indicating product positive availability. Used when importing products from Cartum to Base.com — тут потрібно перерахувати всі статуси магазину, які вказують на те, що товар в наявності.
Якщо ви плануєте також імпортувати товари з Base у магазин, то необхідно налаштувати додатково:
Default positive presence for products uploaded to Cartum when inventory tracking is not enabled in Cartum — статус наявності за замовчуванням для товарів, які є в наявності.
Default negative presence for products uploaded to Cartum when inventory tracking is not enabled in Cartum — статус товарів за замовчуванням, якщо товару в наявності немає.
Мультивалютність
Якщо в товарах у вас вказані різні валюти, то ціни будуть конвертуватися у валюту, яка вказана в налаштуванні Валюта цін на продукти по курсу, який заповнений в адмін панелі магазину на сторінці Курси валют.
Дані про товари різними мовами
Якщо у вашому магазині містяться дані про товари різними мовами, і ви хочете експортувати ці дані в Base, то для кожної мови необхідно створити нову інтеграцію з Cartum, кожний раз вказавши відповідні дані у вкладці Розширений.
Якщо основне джерело, де ви хочете зберігати товари — Base, і ви хочете імпортувати мультимовні товари з магазина в Base, тоді зверніть увагу на наступний момент.
Для коректної роботи Base в такому випадку потрібно:
Після створення відповідних інтеграцій імпортувати товари з магазину в Base тільки однією мовою.
Увімкнути опцію Set empty SKU & EAN on parent products with variants (to avoid mismatches when associating offers from marketplaces) на вкладці Розширений та зберегти налаштування перед подальшими діями.
У бічному меню, в пункті Продукти → Список продуктів асоціювати за допомогою опції Операції → Повʼязати з товарами з магазину/оптової торгівлі кожний товар з усіма інтеграціями з магазином, створеними для різних мов.
Після цього можна імпортувати товари кожною з мов.
Як розібратися у всіх можливостях Base
Base має велику кількість можливостей та сценаріїв використання.
Всю повну інформацію щодо Base та покрокові інструкції з налаштування різних процесів можна знайти в Базі знань.
Як звернутися у підтримку Base
В адмін панелі Base у верхній панелі натисніть іконку зі знаком запитання, оберіть Зв'язатися/задати питання і скористайтеся кнопкою Відправити повідомлення на сторінці контактів.