Перейти до основного контенту
Керування менеджерами сайту

Створення нових облікових записів для менеджерів сайту, налаштування доступів для менеджерів, керування користувачами

Оновлено понад 8 міс. тому

Увага: якщо з вашим сайтом працюють контент-менеджери, менеджери з продажу, фахівці з просування, не давайте їм свій доступ до сайту. З метою безпеки створіть для кожного співробітника нового користувача в адмінці та надайте права доступу до необхідних їм функцій.

Управління менеджерами сайту та створення нових акаунтів для менеджерів відбувається в Налаштування → Адміни.

Права доступу до сайту

Права доступу до інформації в адмін панелі сайту залежить від ролі, встановленої для користувача. За замовчуванням передбачено кілька різних ролей:

  • Owner. Має повний доступ до всіх функцій панелі керування, за винятком доступу до коду сайту.

  • Manager. Менеджер магазину може обробляти замовлення, налаштовувати та наповнювати сайт. Має повний доступ, за винятком доступу до управління менеджерами та деяких інших тонких налаштувань.

  • Content-manager. Може займатися лише наповненням сайту: додаванням товарів та опису, завантаженням зображень. У такого користувача немає доступу до замовлень та клієнтів, а також обмежений доступ до налаштувань сайту.

  • Marketing-specialist. Ця роль знадобиться, якщо ви залучаєте до роботи над сайтом сторонніх маркетинг-спеціалістів, спеціалістів з реклами, SEO-спеціалістів. Має доступ. як в owner, за виключенням деяких важливих налаштувань.

Якщо вам потрібна нова роль з певними можливостями, зверніться на підтримку, вказавши назву ролі та які саме права потрібні. Такий запит приймаємо лише від власника сайту (роль owner).

Як додати нового користувача

Створювати нові облікові записи може тільки користувач Owner.

Для створення нового користувача:

  1. Перейдіть до Налаштування → Адміни та натисніть Додати.

  2. Виберіть потрібну роль і заповніть всі поля.

  3. Натисніть Зберегти.

Обов'язкові поля:

  • Логін — ім'я для входу в адмін панель сайту;

  • Пароль;

  • Email — пошта, на яку надходитимуть повідомлення з сайту;

  • Роль користувача;

Необов'язкові поля:

  • Телефон;

  • ПІБ;

  • Аватар — фото користувача.

Новий користувач — Хорошоп

Важливо: для полегшення входу до адміністратора панель сайту рекомендуємо використовувати пошту від Google (Gmail). Тоді користувач зможе увійти за допомогою облікового запису Google.

Керування користувачами

Для керування користувачами існують такі можливості:

  • перегляд інформації про користувача;

  • зміна або видалення профілю користувача;

  • блокування/розблокування користувача;

  • ввімкнення/вимкнення відправлення повідомлень про замовлення;

  • зміна пароля.

Повідомлення про замовлення

Щоб увімкнути повідомлення про нові замовлення, позначте чекбокс Отримувати Email повідомлення у редагуванні налаштувань користувача або у рядку у загальному списку користувачів.

Увага: для отримання повідомлень не забувайте вказувати правильну адресу в полі Email.

Отримувати Email повідомлення — Хорошоп

Блокування користувача

Щоб заблокувати користувача, позначте чекбокс Заблоковано у редагуванні налаштувань користувача або у рядку в загальному списку користувачів.

Блокування користувача — Хорошоп

Зміна пароля

Щоб змінити пароль, натисніть Змінити пароль? у редагуванні налаштувань користувача.

Для користувачів, у яких в налаштуваннях вказана email адреса, новий пароль можна надіслати на пошту. Для цього натисніть Надіслати новий пароль у рядку в загальному списку користувачів. Пароль для цього користувача буде змінено на автоматично згенерований та користувач отримає його на пошту.

Видалення користувача

Щоб видалити користувача, натисніть піктограму Кошик для сміття в рядку в загальному списку користувачів.

Ви отримали відповідь на своє запитання?