Сервіс Zapier
Сервіс Zapier дозволяє налаштувати автоматичну передачу даних із вашого сайту до будь-якого з підключених до нього декількох тисяч веб-додатків.
Zapier працює наступним чином: користувач створює та налаштовує Zap — дію, яка пов’язує два або більше додатків. Сервіс відслідковує настання заданої події (тригера) у першому додатку і при спрацюванні тригера виконує Zap — наприклад, передає вибрані дані в другий додаток.
Zapier можна використовувати безкоштовно з деякими обмеженнями (обробка до 100 подій на місяць, до 5 однокрокових Zap), втім, цього достатньо для автоматизації нескладних завдань.
Додаток Horoshop, підключений до Zapier, пропонує два тригери:
New User (Новий клієнт) — спрацьовує, коли на сайті реєструється (безпосередньо або при оформленні першого замовлення) новий клієнт;
New Order (Нове замовлення) — спрацьовує при оформленні нового замовлення.
Ці тригери дозволяють, наприклад, автоматизувати передачу даних нових клієнтів у сервіс розсилки або вивантаження замовлень у веб-документ.
Як налаштувати інтеграцію із Zapier
Налаштування в Хорошопі
Перед початком роботи з Zapier потрібно створити в адмін-панелі вашого сайту нового користувача:
Перейдіть в Налаштування → Адміни;
Натисніть кнопку Додати;
Заповніть поля Логін та Пароль значеннями на ваш вибір;
Натисніть кнопку Зберегти.
Налаштування в Zapier
Зареєструйтеся та авторизуйтеся в сервісі Zapier. Для інтеграції з сайтами, що працюють за протоколом https, використовується додаток Horoshop.
Зверніть увагу: якщо ви хочете перевірити роботу із Zapier на етапі налаштування демо-сайта, що використовує протокол http, після авторизації додатково скористайтеся інвайтом в додаток Horoshop Insecure.
Для створення нового Zap:
На панелі інструментів Zapier натисніть кнопку + Create Zap;
У конструкторі, що відкрився, натисніть елемент Trigger;
У полі пошуку знайдіть за назвою додаток Horoshop або Horoshop Insecure в залежності від використовуваного на вашому сайті протоколу;
У правій бічній панелі в полі Event виберіть потрібний тригер — New Order (нове замовлення) або New User (новий клієнт);
Натисніть кнопку Continue.
Тепер потрібно авторизуватися у додатку Horoshop або Horoshop Insecure:
У правій бічній панелі поруч із назвою додатку натисніть кнопку Sign in.
У вікні авторизації, що відкрилося, введіть логін та пароль раніше створеного в адмінці користувача, адресу вашого сайту (без http:// або https://) та протокол (для додатку Horoshop Insecure).
Для тестування роботи вибраного тригера:
Створіть одне або декілька тестових замовлень через ваш сайт або вручну в адмін-панелі додайте клієнтів (Клієнти → Додати) та/або замовлення (Замовлення → Додати).
У правій бічній панелі розгорніть вкладку Test та натисніть кнопку Test trigger. Якщо все налаштовано вірно, ви побачите до трьох записів про клієнтів або замовлення.
Виберіть один із записів та натисніть Continue with selected record. Відкриється вікно для пошуку другого додатку, в який передаватимуться дані при спрацюванні тригера.
Приклад налаштування інтеграції вручну
Розглянемо на прикладі, як налаштувати експорт певних даних (ім’я, країна та електронна скринька) нового клієнта в таблицю Google для їх подальшого використання у email-розсилках.
Спочатку необхідно створити таблицю Google з відповідними заголовками полів. Заголовки можуть бути довільними — вони потрібні лише для зручності співставлення з даними, що передаються з додатку Horoshop.
Тепер у Zapier потрібно вибрати другий додаток, авторизуватися у ньому та задати дію, що виконуватиметься при спрацюванні тригера.
Виберіть Google Sheets у вікні пошуку додатків.
У правій бічній панелі виберіть пункт Create Multiple Spreadsheet Rows у полі Event та натисніть Continue.
Натисніть Sign In у пункті Connect Google Sheets. Авторизуйтеся в таблицях Google, надайте Zapier доступ до них та натисніть Continue.
Виберіть диск Google, на якому розташована ваша таблиця, потім саму таблицю та потрібний аркуш в ній.
Зіставте стовпчики вашої таблиці з полями даних, отриманих від додатку Horoshop. Для зручності у пошуку виводяться не лише назви полів, але й значення з вибраного тестового запису. Натисніть Continue, а потім Test step.
Перевірте таблицю Google. Якщо все зроблено вірно, у ній має з’явитися ваш тестовий запис. У Zapier натисніть Publish — ваш Zap запрацює та автоматично додаватиме у вашу таблицю дані про нових клієнтів.
У платних версіях Zapier (починаючи з тарифного плану Starter) можна задати ще одну або декілька дій (максимальна кількість в одному Zap — 100), які виконуватимуться при спрацюванні тригера. Для цього натисніть + під нижнім елементом у конструкторі, виберіть потрібний додаток у вікні пошуку та налаштуйте дії у ньому.
Готові шаблони інтеграції
Для вашої зручності ми також пропонуємо декілька готових шаблонів інтеграції Хорошопу із найбільш популярними сервісами у Zapier. Їх можна знайти в адмін-панелі сайту, перейшовши в Налаштування → Zapier. У цих шаблонах вже вибрані потрібні додатки, тригери та дії — вам залишається тільки авторизуватися в додатках та налаштувати передачу потрібних даних.
Доступні такі шаблони:
Створення в таблиці Google рядка з новим замовленням;
Створення в таблиці Google рядка з новим клієнтом;
Створення в Trello картки з новим замовленням;
Додавання в список розсилки Mailchimp нового клієнта.
Важливо: готові шаблони працюють лише для сайтів, що використовують протокол https.