Перейти до основного контенту

Як збільшити кількість замовлень на Kasta

Які інструменти на маркетплейсі Kasta дозволяють збільшити кількість замовлень, акції та внутрішні розсилки на Kasta

Оновлено понад 3 тиж. тому

Маркетплейс Kasta надає постачальникам деякі інструменти, які дозволяють збільшити кількість продажів в системі Kasta.

Про те, як підключити інтеграцію, автоматично завантажити в Kasta товари та оновлювати залишки та ціни читайте в детальній інструкції на порталі.

Акції Kasta — Хорошоп

Участь в акціях

До 20 числа кожного місяця на пошту постачальника надходить графік майбутніх акцій. В акцію можуть потрапити товари відповідно до вказаної тематики, та для яких попередньо правильно встановлені акційні ціни.

Для участі в акції має бути заповнено поле Акційна ціна для Kasta в адмін панелі Хорошоп. Така ціна має бути зі знижкою 20% від ціни продажу і має бути встановлена не пізніше аніж за 3 дні до початку акції.

Зверніть увагу, що знижка від старої (перекресленої) ціни не є акційною ціною і не дозволяє взяти участь в акції. Знижка має бути встановлена від значення Ціна для Kasta або від звичайної ціни, в залежності від того, що магазин передає на маркетплейс.

Побачити, які з ваших товарів беруть участь в акції можна в кабінеті Kasta у вкладці Промо → Мої офери.

Розсилки по списках бажань

Для початку вам потрібно звернутися до служби підтримки Kasta та запросити в них список бажань (wishlist). Kasta використовує список бажань для створення списків ремаркетингу і налаштування нових рекламних кампаній, які догріють потенційних клієнтів, й ще раз нагадають їм про товари.

Каста автоматично інформує клієнтів, за допомогою листів та push-повідомлень про зміну цін товарів у списку.

Щоб збільшити продаж за допомогою розсилки по списку бажань необхідно:

  • Зменшити ціни на товари у вішлістах: мінімум на 5%, але не менше ніж на 10 грн від ціни, за якою покупець додав товар у вішліст;

  • Клієнт отримує push-повідомлення як тільки ціна буде знижена. Чим вище знижка, тим більша ймовірність переходу та покупки. Конверсія таких повідомлень у покупку за статистикою Kasta може становити від 10 до 15%.

Ви отримали відповідь на своє запитання?