Перейти до основного контенту
Phonet Callcatcher

Як налаштувати кнопку зворотнього дзвінка від сервісу Phonet

Оновлено понад 10 міс. тому

CallCatcher від Phonet — це віджет зворотного зв'язку, який дозволяє суттєво збільшити конверсію на сайті. Він не тільки забезпечує швидкий безкоштовний зв'язок з магазином, але й дозволяє замовити консультацію на наступний день, навіть коли робочий час вже закінчився.

Phonet Callcatcher — Хорошоп

Для підключення CallCatcher необхідно:

  1. Зареєструвати новий Callcatcher в системі Phonet.

  2. Встановити код CallCatcher на сайт.

Реєстрація CallCatcher в системі Phonet

Заповніть заявку на підключення Callcatcher на сайті Phonet

Після створення нового CallCatcher для вашого інтернет-магазину в АТС Phonet,
Ви отримаєте спеціальний код, який потрібно додати на сайт.

Код Phonet Callcatcher для встановлення на сайті — Хорошоп

Як додати код CallCatcher на сайт

Код, який ви отримали при створенні нового CallCatcher, необхідно встановити на сайт магазину. Для цього в адмін панелі:

  1. Перейдіть в Маркетинг → Маркетингові сервіси. Натисніть Додати для створення нового запису.

  2. Задайте в полі Назва ім'я системи Phonet CallCatcher.

  3. Додайте код, отриманий від Phonet, в поле Код ініціалізації.

  4. Оберіть позицію для коду Перед тегом </body> в полі Розташування.

  5. Активуйте чекбокс Увімкнути й збережіть зміни.

Як додати код CallCatcher на сайт — Хорошоп

Налаштування графіку отримання дзвінків для робочого/неробочого часу виконується в особистому кабінеті АТС Phonet.

CallCatcher для двомовних сайтів

Якщо ваш сайт має різні мовні версії, і ви хочете, щоб віджет CallCatcher відображався відповідною мовою на кожній з них, налаштовувати роботу віджетів потрібно через GTM, відповідно до інструкції від Phonet.

Читайте також

Ви отримали відповідь на своє запитання?