CallCatcher від Phonet — це віджет зворотного зв'язку, який дозволяє суттєво збільшити конверсію на сайті. Він не тільки забезпечує швидкий безкоштовний зв'язок з магазином, але й дозволяє замовити консультацію на наступний день, навіть коли робочий час вже закінчився.
Для підключення CallCatcher необхідно:
Зареєструвати новий Callcatcher в системі Phonet.
Встановити код CallCatcher на сайт.
Реєстрація CallCatcher в системі Phonet
Заповніть заявку на підключення Callcatcher на сайті Phonet
Після створення нового CallCatcher для вашого інтернет-магазину в АТС Phonet,
Ви отримаєте спеціальний код, який потрібно додати на сайт.
Як додати код CallCatcher на сайт
Код, який ви отримали при створенні нового CallCatcher, необхідно встановити на сайт магазину. Для цього в адмін панелі:
Перейдіть в Маркетинг → Маркетингові сервіси. Натисніть Додати для створення нового запису.
Задайте в полі Назва ім'я системи Phonet CallCatcher.
Додайте код, отриманий від Phonet, в поле Код ініціалізації.
Оберіть позицію для коду Перед тегом </body> в полі Розташування.
Активуйте чекбокс Увімкнути й збережіть зміни.
Налаштування графіку отримання дзвінків для робочого/неробочого часу виконується в особистому кабінеті АТС Phonet.
CallCatcher для двомовних сайтів
Якщо ваш сайт має різні мовні версії, і ви хочете, щоб віджет CallCatcher відображався відповідною мовою на кожній з них, налаштовувати роботу віджетів потрібно через GTM, відповідно до інструкції від Phonet.
Читайте також