Перейти до основного контенту
Як писати запити в підтримку

Декілька важливих моментів, які допоможуть нам відповідати вам швидко та якісно

Оновлено понад 2 р. тому

Ми хочемо, щоб при роботі з нашою платформою у вас виникало якнайменше проблемних моментів. І ми завжди зацікавлені в тому, щоб відповісти на ваші запитання максимально точно і якнайшвидше, тому просимо вас звернути увагу на кілька моментів.

Принцип: Що? Де? Коли?

Інформативний запит повинен містити відповіді на запитання "Що відбувається?", "Де відбувається?" і «Коли відбувається, за якими умовами?».

Приклад хорошого запиту

  • Що відбувається? — Наприклад, "Під час імпорту не оновились значення характеристик у товарів".

  • Де відбувається? — "Один із товарів, з яким бачимо проблему — артикул 1656345-s, посилання на сторінку товару — http://domen.com.ua/tovar ".

  • Коли відбувається, за яких умов? — "Намагалися оновити значення характеристики Вага у товарів за допомогою імпорту, таблицю імпорту додаємо".

Загальний підхід

  • Якщо виникло питання роботи з адмінкою сайту, перевірте — чи немає відповіді на нього в одній з наших інструкцій. Можливо така відповідь є, і вам не доведеться чекати.

  • Намагайтеся описати питання/проблему, з якою ви зіткнулися, якомога детальніше. Занадто короткий або неточний опис – зайва витрата насамперед вашого часу. Наш спеціаліст все одно буде змушений ставити вам уточнюючі питання, щоб мати змогу допомогти.

  • Якщо виникла проблема, детально опишіть послідовність ваших дій перед її виникненням, щоб ми могли відтворити ситуацію.

  • Якщо вам не вдається щось зробити, задайте нам питання. Опишіть, який результат ви хочете отримати і яке завдання ви хотіли б вирішити цими діями.

Проблеми з товарами/сторінками сайту/замовленнями

  • Якщо питання або проблема пов'язана з конкретною сторінкою сайту, вказуйте, якою саме, додайте до запиту посилання на цю сторінку.

  • Якщо питання стосується конкретного товару на сайті, вкажіть артикул товару або url сторінки товару на сайті.

  • Якщо є можливість, додайте до запитання скріншот екрана. По можливості не обрізайте скріншоти, щоб ми відразу бачили про яку сторінку сайту або налаштування йдеться.

  • Якщо є проблеми з відображенням товарів/сторінок сайту, вказуйте в якій операційній системі/якому браузері ви спостерігаєте проблему. Особливо це важливо для питань щодо мобільної версії.

  • Якщо помилки/запитання виникають під час роботи із замовленнями, вказуйте номер замовлення, у якому спостерігаєте проблему.

Питання щодо імпорту

  • Якщо ви зіткнулися з проблемою при імпорті товарів, додайте до чату файл імпорту, з яким у вас виникли проблеми.

  • Вкажіть, які дії ви намагаєтеся вчинити — імпортувати нові товари, оновити дані (які саме) вже існуючих товарів.

  • Вкажіть, які колонки ви зіставляли при імпорті

  • По можливості вкажіть приклад артикула товару у файлі, з яким виникла проблема.

Звернення через пошту/месенджери

Якщо ви створюєте запит не в чаті в адмін панелі сайту, а, наприклад, через месенджери, обов'язково вказуйте в запиті домен вашого сайту.

Чого не варто робити

  • Всі питання, що виникають, ви можете ставити в одному чаті. Нема потреби заводити окремі чати під кожне запитання.

  • Будь ласка, не дублюйте чати з однаковими питаннями, це не прискорить роботу з вашими запитами, а, на жаль, лише сповільнить її.

  • Не пишіть, будь ласка, у чати беззмістовні повідомлення (ау, знаки питання, точки та інше) – це не допомагає прискорити обробку вашого звернення.

Час очікування

Ми розуміємо, що очікування може дратувати, але повірте, фахівці нашої підтримки не тягнуть час/не п'ють чай/не виходять на перекури й не займаються сторонніми справами, доки ви очікуєте.

Ми намагаємося відповісти на всі ваші запитання якнайшвидше, запити обробляються в порядку черговості надходження та швидкість відповіді залежить від кількості звернень у конкретний момент часу та складності цих запитів.

Правильне оформлення запиту на підтримку допоможе якнайшвидше отримати вичерпну відповідь на ваше запитання не лише вам, а й іншим нашим клієнтам.

Дякую за розуміння!

Ви отримали відповідь на своє запитання?