Ми хочемо, щоб при роботі з нашою платформою у вас виникало якнайменше проблемних моментів. І ми завжди зацікавлені в тому, щоб відповісти на ваші запитання максимально точно і якнайшвидше, тому просимо вас звернути увагу на кілька моментів.
Принцип: Що? Де? Коли?
Інформативний запит повинен містити відповіді на запитання "Що відбувається?", "Де відбувається?" і «Коли відбувається, за якими умовами?».
Приклад хорошого запиту
Що відбувається? — Наприклад, "Під час імпорту не оновились значення характеристик у товарів".
Де відбувається? — "Один із товарів, з яким бачимо проблему — артикул 1656345-s, посилання на сторінку товару — http://domen.com.ua/tovar ".
Коли відбувається, за яких умов? — "Намагалися оновити значення характеристики Вага у товарів за допомогою імпорту, таблицю імпорту додаємо".
Загальний підхід
Якщо виникло питання роботи з адмінкою сайту, перевірте — чи немає відповіді на нього в одній з наших інструкцій. Можливо така відповідь є, і вам не доведеться чекати.
Намагайтеся описати питання/проблему, з якою ви зіткнулися, якомога детальніше. Занадто короткий або неточний опис – зайва витрата насамперед вашого часу. Наш спеціаліст все одно буде змушений ставити вам уточнюючі питання, щоб мати змогу допомогти.
Якщо виникла проблема, детально опишіть послідовність ваших дій перед її виникненням, щоб ми могли відтворити ситуацію.
Якщо вам не вдається щось зробити, задайте нам питання. Опишіть, який результат ви хочете отримати і яке завдання ви хотіли б вирішити цими діями.
Проблеми з товарами/сторінками сайту/замовленнями
Якщо питання або проблема пов'язана з конкретною сторінкою сайту, вказуйте, якою саме, додайте до запиту посилання на цю сторінку.
Якщо питання стосується конкретного товару на сайті, вкажіть артикул товару або url сторінки товару на сайті.
Якщо є можливість, додайте до запитання скріншот екрана. По можливості не обрізайте скріншоти, щоб ми відразу бачили про яку сторінку сайту або налаштування йдеться.
Якщо є проблеми з відображенням товарів/сторінок сайту, вказуйте в якій операційній системі/якому браузері ви спостерігаєте проблему. Особливо це важливо для питань щодо мобільної версії.
Якщо помилки/запитання виникають під час роботи із замовленнями, вказуйте номер замовлення, у якому спостерігаєте проблему.
Питання щодо імпорту
Якщо ви зіткнулися з проблемою при імпорті товарів, додайте до чату файл імпорту, з яким у вас виникли проблеми.
Вкажіть, які дії ви намагаєтеся вчинити — імпортувати нові товари, оновити дані (які саме) вже існуючих товарів.
Вкажіть, які колонки ви зіставляли при імпорті
По можливості вкажіть приклад артикула товару у файлі, з яким виникла проблема.
Звернення через пошту/месенджери
Якщо ви створюєте запит не в чаті в адмін панелі сайту, а, наприклад, через месенджери, обов'язково вказуйте в запиті домен вашого сайту.
Чого не варто робити
Всі питання, що виникають, ви можете ставити в одному чаті. Нема потреби заводити окремі чати під кожне запитання.
Будь ласка, не дублюйте чати з однаковими питаннями, це не прискорить роботу з вашими запитами, а, на жаль, лише сповільнить її.
Не пишіть, будь ласка, у чати беззмістовні повідомлення (ау, знаки питання, точки та інше) – це не допомагає прискорити обробку вашого звернення.
Час очікування
Ми розуміємо, що очікування може дратувати, але повірте, фахівці нашої підтримки не тягнуть час/не п'ють чай/не виходять на перекури й не займаються сторонніми справами, доки ви очікуєте.
Ми намагаємося відповісти на всі ваші запитання якнайшвидше, запити обробляються в порядку черговості надходження та швидкість відповіді залежить від кількості звернень у конкретний момент часу та складності цих запитів.
Правильне оформлення запиту на підтримку допоможе якнайшвидше отримати вичерпну відповідь на ваше запитання не лише вам, а й іншим нашим клієнтам.
Дякую за розуміння!