Тег Google (gtag.js) — універсальний інструмент, який спрощує реалізацію відстеження дій на веб-сторінках. Тег Google має ряд переваг перед стандартним кодом відстеження Google Analytics:
простіше настроювання інструментів аналітики;
простіша інтеграція з іншими сервісами Google;
підтримка нових функцій аналітики, які з'являтимуться у майбутньому.
Код відстеження тегу Google виглядає так:
Підключення коду відстеження тегу Google
Увага: Код відстеження для тегу Google та всі необхідні обробники подій вже встановлені на вашому сайті за замовчуванням.
Для включення тегу Google вам необхідно лише внести в налаштування сайту ідентифікатори відстеження та активувати код. Як це зробити, описано у цій статті.
Підключення Google Analytics 4
Як підключити Google Analytics 4 через тег Google, читайте в нашій інструкції:
Як підключити відстеження конверсій та ремаркетинг
Тег Google можна використовувати для зв'язку з обліковим записом Google Реклами, таке підключення дозволить відстежувати конверсії та отримувати дані для динамічного ремаркетингу з сайту.
Для підключення необхідно в налаштуваннях сайту вказати AW-GOOGLE_CONVERSION_ID — унікальний ідентифікатор, який був наданий при налаштуванні відстеження конверсій.
У вашому обліковому записі Google Реклами:
Скопіюйте ідентифікатор відстеження конверсії AW-GOOGLE_CONVERSION_ID. Для цього:
Зайдіть в обліковий запис Google Реклами, відкрийте Інструменти → Конверсії → Дії-конверсії.
Виберіть потрібну конверсію та знайдіть значення AW-GOOGLE_CONVERSION_ID у вікні коду.
В адмінці сайту:
Перейдіть до розділу Маркетинг → Маркетингові сервіси.
Натисніть Google Tag - UA, GA4, AW (gtag.js), щоб увійти в редагування налаштувань.
Введіть ідентифікатор відстеження конверсії Google Реклами (AW-GOOGLE_CONVERSION_ID) у полі Ідентифікатор відстеження.
Позначте чекбокс Увімкнути, щоб активувати тег Google, та натисніть Зберегти.
Підключення додаткового продукту через тег Google
Після ввімкнення gtag.js для будь-якого продукту можна налаштувати його на роботу з іншими продуктами, просто додавши додаткові рядки з ідентифікаторами коду.
Наприклад, у налаштуваннях ви вказали ідентифікатор відстеження Аналітики, а тепер хочете підключити Google Рекламу. Для цього додайте рядок з ідентифікатором Google Реклами (AW-GOOGLE_CONVERSION_ID) у код ініціалізації.
gtag('config', 'AW-GOOGLE_CONVERSION_ID');
Увага: це єдина ситуація, за якої можна вносити зміни до стандартного поля Код відстеження в маркетингових системах.
Код відстеження при підключенні двох маркетингових систем
Так само можна підключити кілька ідентифікаторів Google Реклами для передачі даних відразу в кілька облікових записів.