Перейти до основного контенту
Тег Google (gtag.js)

Що таке тег Google (gtag.js), підключення аналітики та динамічного ремаркетингу через gtag.js

Оновлено цього тижня

Тег Google (gtag.js) — універсальний інструмент, який спрощує реалізацію відстеження дій на веб-сторінках. Тег Google має ряд переваг перед стандартним кодом відстеження Google Analytics:

  • простіше настроювання інструментів аналітики;

  • простіша інтеграція з іншими сервісами Google;

  • підтримка нових функцій аналітики, які з'являтимуться у майбутньому.

Код відстеження тегу Google виглядає так:

Код відстеження gtag — Хорошоп

Підключення коду відстеження тегу Google

Увага: Код відстеження для тегу Google та всі необхідні обробники подій вже встановлені на вашому сайті за замовчуванням.

Для включення тегу Google вам необхідно лише внести в налаштування сайту ідентифікатори відстеження та активувати код. Як це зробити, описано у цій статті.

Підключення Google Analytics 4

Як підключити Google Analytics 4 через тег Google, читайте в нашій інструкції:


Як підключити відстеження конверсій та ремаркетинг

Тег Google можна використовувати для зв'язку з обліковим записом Google Реклами, таке підключення дозволить відстежувати конверсії та отримувати дані для динамічного ремаркетингу з сайту.

Для підключення необхідно в налаштуваннях сайту вказати AW-GOOGLE_CONVERSION_ID — унікальний ідентифікатор, який був наданий при налаштуванні відстеження конверсій.

У вашому обліковому записі Google Реклами:

Скопіюйте ідентифікатор відстеження конверсії AW-GOOGLE_CONVERSION_ID. Для цього:

  1. Зайдіть в обліковий запис Google Реклами, відкрийте Інструменти → Конверсії → Дії-конверсії.

  2. Виберіть потрібну конверсію та знайдіть значення AW-GOOGLE_CONVERSION_ID у вікні коду.

Значення AW-GOOGLE_CONVERSION_ID у Google Реклама — Хорошоп


В адмінці сайту:

  1. Перейдіть до розділу Маркетинг → Маркетингові сервіси.

  2. Натисніть Google Tag - UA, GA4, AW (gtag.js), щоб увійти в редагування налаштувань.

  3. Введіть ідентифікатор відстеження конверсії Google Реклами (AW-GOOGLE_CONVERSION_ID) у полі Ідентифікатор відстеження.

  4. Позначте чекбокс Увімкнути, щоб активувати тег Google, та натисніть Зберегти.

Підключення Google Tag до сайту — Хорошоп

Підключення додаткового продукту через тег Google

Після ввімкнення gtag.js для будь-якого продукту можна налаштувати його на роботу з іншими продуктами, просто додавши додаткові рядки з ідентифікаторами коду.

Наприклад, у налаштуваннях ви вказали ідентифікатор відстеження Аналітики, а тепер хочете підключити Google Рекламу. Для цього додайте рядок з ідентифікатором Google Реклами (AW-GOOGLE_CONVERSION_ID) у код ініціалізації.

gtag('config', 'AW-GOOGLE_CONVERSION_ID');

Увага: це єдина ситуація, за якої можна вносити зміни до стандартного поля Код відстеження в маркетингових системах.

Код відстеження при підключенні двох маркетингових систем​ — Хорошоп

Код відстеження при підключенні двох маркетингових систем

Так само можна підключити кілька ідентифікаторів Google Реклами для передачі даних відразу в кілька облікових записів.

Ви отримали відповідь на своє запитання?