Ми рекомендуємо виконувати підключення відстеження дій покупців та конверсій для динамічного ремаркетингу через тег Google (gtag.js).
На сайті вже встановлені стандартні коди подій, необхідні для налаштування динамічного ремаркетингу, які спрацьовуватимуть після налаштувань, описаних нижче.
Для підключення необхідно в налаштуваннях сайту вказати AW-GOOGLE_CONVERSION_ID — унікальний ідентифікатор, який був наданий при налаштуванні відстеження конверсій.
Підключення коду через тег Google
У вашому акаунті Google Реклами
Необхідно отримати ідентифікатор відстеження конверсії AW-GOOGLE_CONVERSION_ID:
Зайдіть в обліковий запис Google Ads, зліва виберіть вкладку Інструменти, потім у меню перейдіть у Спільна бібліотека → Менеджер аудиторій та відкрийте останню вкладку Ваші джерела даних.
На картці Тег Google Ads натисніть Налаштування тегу. Якщо ви вже налаштували тег, у верхньому правому куті картки натисніть значок із трьома крапками і виберіть Змінити джерело.
У налаштуваннях тегу виберіть спосіб Установити тег вручну та у коді тегу, що з'явиться, знайдіть значення AW-GOOGLE_CONVERSION_ID.
У разі вибору виду діяльності в налаштуваннях вказуйте Роздрібна торгівля. Для цього виду діяльності при підключенні через тег Google будуть передаватись необхідні параметри динамічного ремаркетингу: ecomm_prodid, ecomm_pagetype, ecomm_totalvalue.
В адмінці сайту
Перейдіть в Маркетинг → Маркетингові сервіси.
Натисніть Google Tag - UA, GA4, AW (gtag.js), щоб увійти в редагування налаштувань.
Введіть ідентифікатор відстеження конверсії Google Ads (AW-GOOGLE_CONVERSION_ID) у полі Ідентифікатор відстеження.
Позначте чекбокс Увімкнути, щоб активувати тег, та натисніть Зберегти.
Якщо ви вже здійснили підключення Google Analytics через тег Google, код відстеження для ремаркетингу необхідно підключати як додатковий продукт.
Підключення тегу динамічного ремаркетингу як додаткового продукту через gtag.js
Після ввімкнення gtag.js для будь-якого продукту можна налаштувати його на роботу з іншими продуктами, просто додавши додаткові рядки з ідентифікаторами коду.
Наприклад, у налаштуваннях ви вказали ідентифікатор відстеження аналітики, а тепер хочете підключити Google Ads. Для цього додайте рядок з ідентифікатором Google Ads (AW-GOOGLE_CONVERSION_ID) у код ініціалізації.
gtag('config', 'AW-GOOGLE_CONVERSION_ID');
Увага: це єдина ситуація, за якої можна вносити зміни до стандартного полю Код ініціалізації в маркетингових системах.
Код ініціалізації при підключенні двох маркетингових систем
Таким же чином можна підключити кілька ідентифікаторів Google Ads для передачі даних відразу в кілька облікових записів.