Перейти до основного контенту
Покинуті кошики

Надсилання листів з нагадуванням про незавершену покупку

Оновлено понад 11 міс. тому

За допомогою цієї функції покупцям можна надсилати листи про незавершені покупки користувачам, які додали товари в кошик, але не оформили замовлення. Щоб покупець отримав листа, потрібно щоб він був авторизований і вказав свій email.

Лист про незавершену покупку — Хорошоп

Лист складається з тексту, кнопки переходу до замовлення та списку товарів. По кліку на кнопку відкривається сайт магазину з відкритим кошиком - покупцеві залишається тільки оформити замовлення.

Як увімкнути та налаштувати

Функція включається в адмін панелі в розділі Налаштування → Загальні налаштування → Покинуті кошики.

Налаштування функції Покинуті кошики — Хорошоп

Тут також редагується тема та повідомлення листа. У тексті можна використовувати дві глобальні змінні:

  • {USER} — ім'я користувача,

  • {SITE} — назва вашого сайту.

Кількість листів та інтервали

За замовчуванням надсилаються два листи: через 3 години та через 3 дні після того, як покупець залишив товари у кошику. Якщо після першого листа замовлення оформлено, друге не надсилається.

Змінити інтервали або кількість листів, що надсилаються, можна через підтримку.

У цій функції ми впровадили лише базові можливості роботи з покинутими кошиками. Чекаємо на ваші відгуки та побажання для подальшого розширення можливостей.

Ви отримали відповідь на своє запитання?