Перейти до основного контенту

Функція "Не телефонувати для підтвердження замовлення"

Підключення та налаштування функції «Не телефонувати для підтвердження замовлення»

Оновлено протягом останнього тижня

Під час оформлення замовлення покупець може відзначити чекбокс "Не телефонувати для підтвердження замовлення".

Чекбокс "Не телефонувати для підтвердження замовлення" — Хорошоп

Також можна налаштувати текст підказки для покупця.

Текст підказки "Не телефонувати для підтвердження замовлення" — Хорошоп

Після підключення функції, відповідне поле з'являється в інформації про замовлення в адмінці.

Поле "Передзвонити" в адмінці — Хорошоп

Як увімкнути та налаштувати

Щоб увімкнути функцію, перейдіть в адмін панелі у розділ Налаштування Загальні налаштуванняОформлення замовлення та позначте чекбокс Не дзвонити для підтвердження замовленн.

В цьому ж блоці також можна редагувати текст підказки або приховати підказку повністю, вилучивши весь текст із поля введення. Окрім цього, можна активувати за замовчуванням чекбокс Не дзвонити для підтвердження замовлення для всіх клієнтів при оформленні замовлення.

Налаштування "Не телефонувати для підтвердження замовлення" — Хорошоп

Ви отримали відповідь на своє запитання?