B2B Хорошоп
Ми запустили новий продукт для роботи з оптовими покупцями — B2B Хорошоп.
B2B модулі:
Групи покупців — можливість розділити клієнтів на групи та встановити для кожної групи власні ціни та обмеження доступу до інформації на сайті;
Персональні ціни — можливість створювати безліч типів цін та показувати різним покупцям їх персональні ціни;
Доступ до інформації про товари — можливість обмежувати доступ до каталогу товарів, у тому числі повністю або частково закривати його для анонімних відвідувачів;
API – можливість для інтеграції з 1С та іншими обліковими системами;
та інші корисні функції.
Оплата частинами від Приватбанку
Додали готову інтеграцію з сервісом Оплата частинами від Приватбаку. На сайті можна налаштувати один із видів цього сервісу — програму Оплата частинами "Стандартна".
Кількість платежів можна налаштувати для кожного товару індивідуально. Докладніше про роботу з функціоналом читайте в окремій інструкції.
Функція доступна починаючи з тарифу Standard.
Мінімальне замовлення та кратність
Додали можливість встановлювати для товарів обсяг мінімального замовлення та крок додавання до кошика – кратність. Функція буде корисна в першу чергу тим, хто продає товар пакунками, але на сторінці товару необхідно відображати ціну за одиницю.
Функція доступна починаючи з тарифу Standard.
Google Відгуки клієнтів
Додали можливість підключення сайту до програми Відгуки клієнтів від Google. Програма дозволяє збирати відгуки та оцінки від покупців, а згодом відображатиме рейтинг продавця в рекламних оголошеннях.
Відображення товарів списком
Доопрацьовано варіант відображення товарів у каталозі списком. При такому варіанті відображення зручно збирати замовлення з великою кількістю позицій прямо на сторінці каталогу.
Додали:
Відображення мініатюр фотографій у списку;
Можливість змінювати кількість товарів у кошику;
Відображення товарів, які вже знаходяться у кошику;
Загальну суму товарів у кошику у нижній частині списку.
Кнопку Оформити замовлення.
Зміна кошика на етапі оформлення замовлення
Додали можливість змінювати кількість/видаляти товари в блоці Кошик на етапі оформлення замовлення. Вартість замовлення автоматично перерахується після будь-якої зміни.
Оновлення інтеграції з Новою поштою
Після встановлення ключа API Нової пошти, списки складів та відправники з вашого кабінету Нової пошти буде синхронізовано з сайтом автоматично.
При обробці замовлень для відправки Новою поштою додали декілька опцій.
Зміна міста відправника
Додали можливість змінювати місто відправника під час формування ЕН. При зміні міста у полі Склад відправника під час оформлення замовлення буде відображено список актуальних складів для нового міста.
Вибір стандартного відправника
За ключем Нової пошти на сайт автоматично підтягуються всі відправники, які прив'язані до кабінету Нової пошти. Відправники перебувають у розділі Налаштування → Нова пошта: відправники.
Для відправника необхідно встановити Місто і Склад, які за замовчанням будуть встановлені при формуванні ЕН в обробці замовлення:
Увійдіть до Налаштування → Нова пошта: відправники та натисніть на відправника.
У полі Місто виберіть потрібне місто зі списку, після чого в полі Склад відправки за замовчуванням буде доступний список відповідних складів.
Оберіть стандартний склад і натисніть Зберегти,
За замовчуванням при створенні ТТН використовується перший відправник зі списку Нова пошта: відправники. Для зміни стандартного відправника при формуванні ТТН змініть порядок відправників, перетягуючи їх за допомогою контролера в лівій колонці.
Якщо в кабінеті змінювалися відправники, необхідно синхронізувати дані, для цього натиснути Синхронізувати відправників.
Вибір контактних осіб
У блоці формування ТТН у замовленні додано поле Контактна особа зі списком контактних осіб для обраного відправника. При зміні відправника підтягується список контактних осіб нового відправника.
Контактні особи знаходяться у розділі Налаштування → Нова пошта: контактні особи. За замовчуванням встановлено контактну особу, яка створювалася останнім у кабінеті Нової пошти. Для зміни змініть порядок контактних осіб, перетягуючи їх за допомогою контролера у лівій колонці.
Сортування товарів за часом завантаження
В адмінці сайту в розділі Товари додали колонку Дата додавання з можливістю фільтрації та сортування. Для відображення колонки слід зазначити відповідний чекбокс у меню редагування таблиці.
Сортування за новизною в каталозі
На сторінках каталогу додано можливість вивести та встановити за замовчуванням сортування Спочатку нові. Для налаштування зверніться до підтримки.
Бренди у хлібних крихтах
У хлібні крихти на сторінках товарів додано нову ланку — Категорія + Бренд, при натисканні на яку відбувається перехід на сторінку категорії з результатом фільтрації.
Зверніть увагу, що для коректної роботи у товару має бути заповнена характеристика Бренд, а в категоріях включений фільтр по бренду.
Таке налаштування допомагає покращити досвід користувача на сторінках каталогу і є додатковим позитивним фактором для ранжування сторінок сайту в пошуковій видачі.
Як налаштувати
Включити/вимкнути відображення бренду в хлібних крихтах можна в розділі SEO → Додаткові налаштування → чекбокс Відображати на сторінці товару посилання на Бренд у хлібних крихтах.
Статус Наявність уточнюйте для Hotline
Додано можливість передавати до товарного фіду Hotline товар зі статусом Наявність уточнюйте.
Розділ Послуги партнерів
В адмінці сайту додали новий розділ Маркетинг → Просування та реклама.
За роки роботи ми потоваришували з багатьма агентствами, які непогано вивчили Хорошоп та працювали з нашими клієнтами. Для вашої зручності на одній сторінці зібрані перевірені послуги партнерів за фіксованою ціною та зі спеціальною знижкою для ваших інтернет-магазинів. Зараз у розділі вже кілька десятків послуг з різних напрямків та для різних бюджетів.
Зміни до адмін панелі
Внесено зміни до стилю відображення елементів адмін панелі — шрифт, відступи, зовнішній вигляд кнопок. Зміни торкнулися лише візуальної частини, логіка роботи та розташування елементів не змінилися.