За замовчуванням всі сторінки фільтрів на сайті закриті для індексації.
Є два способи відкрити для індексації необхідні фільтри:
Фільтри, що індексуються — дозволяє відкрити для індексації фільтри за заданими характеристиками у певних категоріях. Для цих сторінок також можна визначити правила формування мета-тегів h1, title, description використовуючи SEO-шаблони.
Пресети фільтрів — також відкривають для індексації фільтри за заданими характеристиками у певних категоріях, при цьому для пресетів можна визначити унікальні значення url, h1, title, description та SEO-текст для конкретної комбінації фільтрів.
Фільтри, що індексуються
Це налаштування відкриває для індексації фільтри у певних категоріях.
Як налаштувати:
Перейдіть до розділу Маркетинг → SEO → Фільтри, що індексуються та натисніть Додати.
Заповніть поля:
Назва — внутрішня назва запису, необхідна для ідентифікації в панелі керування.
Розділ — вибір категорії, для якої потрібно відкрити фільтр
Фільтр 1 і Фільтр 2 — вибір властивостей, якими буде відкрита фільтрація. Можна вибрати лише ті фільтри, які доступні для зазначеного розділу. Якщо вибрати відразу два фільтри, то для індексації будуть відкриті також їх перетинання.
3. Позначте чекбокс Увімкнути та натисніть Зберегти.
Зверніть увагу: налаштування буде застосовано лише до сторінки, яку ви вибрали в полі Розділ. Налаштування не поширюється на дочірні підкатегорії, за необхідністю для кожної підкатегорії необхідно настроїти своє правило.
Мета-теги на сторінці фільтра
На сторінках фільтрів, де заборонено індексацію, вказано мета-тег
<meta name="robots" content="noindex, nofollow">.
Для сторінок, які ви відкрили для індексації, буде вказано мета-тег
<meta name="robots" content="all">.
Для налаштування правил формування мета-тегів h1, title, meta-keywords, meta-description скористайтеся налаштуванням SEO-шаблони.
Читайте також
Пресети фільтрів
Це налаштування дозволяє не тільки відкрити фільтри для індексації, але й встановити унікальні значення url, title, h1, meta-keywords, meta-description і SEO-текст для конкретної комбінації фільтрів.
Як налаштувати:
Перейдіть до розділу Маркетинг → SEO → Пресети фільтрів та натисніть Додати.
Заповніть поля:
Заголовок сторінки — використовується для відображення у тегах <title>, якщо для них не задані окремі значення.
Посилання — ідентифікатор сторінки, що використовується для формування урла сторінки.
Розділ — вибір розділу, у якого створюється поточний пресет.
Значення фільтрів (посилання) — записуємо скорочене посилання на сторінку фільтрації, яку ви хочете замінити пресетом
Наприклад: якщо посилання виду http://horoshop.dev/katalog/filter/parent=1021;price=100-289/, то потрібно ввести тільки parent=1021;price=100-289
Html title — унікальне значення для тега <title>.
Meta-keywords — унікальне значення для тега <meta keywords>.
Meta-description — унікальне значення для тега <meta description>.
SEO-текст — унікальне значення для SEO-тексту.
H1 — унікальне значення для тега <h1>.
Після створення та увімкнення такого пресета необхідна сторінка фільтрації перетворюється на повноцінну посадкову сторінку зі своїм url та SEO-властивостями. Посилання на неї буде присутнє у фільтрі та sitemap.xml.