Перейти до основного контенту

Для SEO-спеціалістів

Інформація для SEO-спеціалістів, які планують працювати з сайтом на Хорошопі

Оновлено цього тижня

Перш ніж ви почнете будь-які роботи з просування сайту, що працює на платформі Хорошоп, будь ласка, уважно ознайомтеся з цією статтею.

Ідеальний движок інтернет-магазину для SEO-просування

Ми намагаємося зробити Хорошоп максимально дружнім для пошукових систем і комфортним для SEO-фахівців. Дуже багато для цього вже зроблено, але ми не зупиняємося і продовжуємо впроваджувати поліпшення.

Ми готові допомогти вам розібратися з усіма можливостями Хорошопу, готові вислуховувати, обговорювати та впроваджувати ваші рекомендації. Ми, так само як і ви, зацікавлені в успішному просуванні сайту клієнта.

Ми налаштовані на взаємовигідну довгострокову співпрацю.

SEO-аудит

Ми хочемо, щоб SEO-аудит технічної частини в наших проєктах став повністю непотрібним. Щоб усі рекомендації аудиту стосувалися тільки контенту і легко впроваджувалися за допомогою панелі управління сайтом. Це дасть змогу економити й час, й гроші.

Агенції не потрібно проводити техаудит і формувати звіт, розробникам не потрібно витрачати час на впровадження рекомендацій, а клієнту не потрібно оплачувати весь цей процес і втрачати час. SEO-фахівець повинен одразу починати займатися оптимізацією контенту сайту, використовуючи вбудовані інструменти, будучи впевненим, що всі технічні нюанси вже враховані.

На 99% все вже так і є: всі стандартні рекомендації або вже впроваджено, або заплановано і буде доступно в найближчому оновленні.

Але якщо ви стикаєтеся з Хорошопом уперше, то обов'язково проведіть вдумливий аналіз, щоб самостійно побачити всі можливості платформи й запропонувати свої рекомендації щодо їхнього поліпшення. Але ви точно можете відразу заощадити свій час на формування багатосторінкових документів — нам вони не потрібні. Ми звикли спілкуватися у форматі коротких і конкретних завдань.

Впровадження доопрацювань

Ми готові обговорювати і впроваджувати всі ваші рекомендації в одному форматі.

Якщо рекомендація не суперечить вимогам пошукових систем і дійсно може позитивно вплинути на просування сайту, ми впровадимо її в одному з оновлень, і вона стане доступною для всіх клієнтів.

Як взаємодіяти з нами

Методом проб і помилок ми прийшли до ідеальної організації тристороннього спілкування з питань, що стосуються SEO-просування. Вона економить час усіх учасників і дає нам змогу швидше закривати завдання.

Рекомендації такі:

  1. Витратьте заздалегідь час на уважний SEO-аудит Хорошопа і не надсилайте нам стандартних рекомендацій, більшість з яких у нас вже впроваджені. Надсилайте нам тільки конкретні точкові питання або завдання.

  2. Заздалегідь ознайомтеся з описом усіх SEO-можливостей Хорошопа.

  3. Не надсилайте нам результати SEO-аудиту в багатосторінкових файлах. Нам буде складно коментувати кожен пункт окремо і стежити за статусом виконання кожного завдання.

  4. Основний канал спілкування — чат в адмін панелі сайту, з яким ви працюєте.

  5. Будь-яким вашим питанням з нашого боку займається найбільш підходящий фахівець. Якщо ви запитуєте консультацію, то вам відповість фахівець технічної підтримки. Якщо ж ви пропонуєте глобальну рекомендацію щодо поліпшення, то це завдання обов'язково передадуть у відділ розвитку продукту.

Що не потрібно робити під час роботи з нами

  • Запитувати у клієнта прямий доступ до сервера, щоб впроваджувати якісь завдання самостійно безпосередньо в коді сайту. Це неможливо.

  • Висилати нам завдання у вигляді багатосторінкових результатів SEO-аудиту.

  • Формувати непотрібні (які не впливають на просування) завдання тільки заради того, щоб виправдати перед клієнтом його витрати на SEO-аудит.

  • Ставити нам завдання, пов'язані з контентом сайту (наприклад, виправлення тексту, доданого клієнтом, налаштування SEO-шаблонів тощо). Ми спеціально виносимо всі необхідні інструменти в панель управління сайтом, щоб усю роботу з контентом міг виконувати співробітник клієнта або SEO-компанії

  • Аргументувати перед клієнтом відсутність результатів із SEO нестачею якоїсь функції в Хорошопі. У нас достатньо прикладів успішних просувань, і ми завжди готові надати клієнту контакти успішних SEO-компаній.

Користь від виконання наших рекомендацій

  1. Ми готові разом з вами зробити Хорошоп ще кращим, щоб ви могли використовувати можливості Хорошопу для будь-яких своїх клієнтів.

  2. У нас є партнерська програма, і ми готові обмінюватися з вами лідами. У тому числі передавати вам своїх клієнтів по SEO, після того, як побачимо успішні результати вашої роботи. З питань, пов'язаних з партнерською програмою, звертайтеся на пошту [email protected].

Сподіваємося на успішну довгострокову співпрацю!

Ви отримали відповідь на своє запитання?