Щоб відкрити розділ Білінг, натисніть на іконку профілю внизу зліва та оберіть відповідний пункт.
У цьому розділі зібрана ключова інформація про ваш сайт:
Сума накопичених бонусів;
Список підключених доменів;
Статистика реферальної програми “Бонус за друга”;
Контактні дані власника сайту (контактної особи);
Реквізити для формування рахунків та актів;
Підключення до електронного документообігу Вчасно;
Посилання на договори;
Поточний тариф та доступні для зміни тарифи;
Метрики сайту за кількістю замовлень та товарів;
Рахунки за обслуговування, історія оплат і супровідні дані.
Бонуси
У лівій бічній панелі розділу Білінг відображається бонусний баланс. Ці бонуси не є реальними коштами, але їх можна використати для оплати послуг платформи.
Бонуси нараховуються за певні дії, наприклад, за участь в реферальних програмах.
Бонус за друга
У розділі Білінг доступний окремий блок про участь у програмі «Приведи друга».
У якості промокоду використовується сервіс-код у форматі HOR-ХХХXХ. Якщо запрошений користувач зареєструється та здійснить оплату, обидві сторони отримають по одному безкоштовному місяцю обслуговування.
У блоці вказується кількість:
Запрошених друзів,
Друзів, які здійснили оплату.
Домени та контактна інформація
У бічній панелі зліва у розділі Білінг відображаються всі домени, підключені до проєкту.
Сервіс-код — це унікальний ідентифікатор вашого проєкту, який використовується у фінансових документах.
Контактна особа (власник) — ПІБ, електронна пошта та номер телефону особи, з якою служба підтримки може зв’язатись у разі потреби. На цю пошту надходять рахунки, нагадування про оплату та інші важливі повідомлення.
Якщо вам потрібно змінити ці дані, надішліть письмовий запит зі зазначеної у профілі контактної пошти на адресу [email protected] та вкажіть ПІБ, номер телефону та пошту актуального власника.
Важливо: Внесення значних змін чи передача права власності відбувається виключно за запитом власника сайту.
Реквізити
Кнопка Реквізити відкриває форму для заповнення даних, які використовуються у фінансових документах — актах виконаних робіт, рахунках та податкових накладних.
Цю форму потрібно заповнити для підключення документообміну з сервісом Вчасно.
Якщо раніше ви отримували акти через Вчасно, реквізити будуть заповнені автоматично даними з внутрішньої системи білінгу. У разі потреби реквізити можна змінити.
Важливо: Для зміни реквізитів спершу відключіть інтеграцію з Вчасно. Потім оновіть реквізити та знову активуйте підключення.
Інтеграція з Вчасно
Інтеграція з системою електронного документообігу Вчасно дозволяє отримувати акти виконаних робіт за запитом після завершення кожного розрахункового місяця.
Для підключення інтеграції необхідно мати обліковий запис у сервісі Вчасно. Система перевіряє, чи зареєстрований обліковий запис у Вчасно за вказаними ЄДРПОУ або ІПН.
Важливо: Якщо обліковий запис не знайдено, ви отримаєте повідомлення з пропозицією пройти реєстрацію у Вчасно.
Як активувати інтеграцію
Щоб підключити електронний документообіг через Вчасно, натисніть кнопку Реквізити.
Заповнення наступних полів є обов’язковим для підключення до Вчасно:
ЄДРПОУ/РНОКПП — для компаній або ФОП відповідно;
IBAN — номер банківського рахунку вашої компанії.
Усі інші дані (назва компанії, адреса, керівник тощо) підтягнуться автоматично з реєстрів.
Після перевірки реквізитів натисніть Зберегти або Зберегти та активувати «Вчасно».
Зверніть увагу: Якщо реквізити компанії змінюються, необхідно повторно внести актуальні ЄДРПОУ/РНОКПП та натиснути Пошук, а після оновлення інформації у формі настиснути Зберегти.
Приклад заповнення форми з реквізитами
Статус підключення до Вчасно
Після активації інтеграції, в бічній панелі розділу Білінг буде відображено поточний статус обміну документами через Вчасно:
Не активовано — інтеграція ще не підключена, або реквізити компанії були змінені. Перевірте введені дані та натисніть Зберегти та активувати «Вчасно».
Активовано — інтеграція успішно підключена, документообіг працює.
Договори
У блоці Договори доступні юридичні документи, що регламентують умови користування сервісом:
Публічний договір (оферта) на надання доступу до платформи.
Якщо з вами укладено персональний договір, він також буде доступний для перегляду та завантаження в цьому розділі.
Важливо: Якщо вам потрібен персональний договір, зверніться до служби підтримки з відповідним запитом.
Тариф
У блоці Тариф відображається інформація про поточний тариф, що підключений до вашого проєкту, а також метрики вашого сайту:
Лічильник товарів — показує середню кількість товарів за поточний розрахунковий місяць, а також максимальну для вибраного тарифа кількість товарів.
Лічильник замовлень — показує кількість замовлень за поточний розрахунковий місяць, а також максимальну для вибраного тарифа кількість замовлень.
Ці дані автоматично оновлюються щодоби.
У блоці Додаткові функції ви побачите список додаткових функцій, доступних в інших тарифах. Для зміни тарифу натисніть кнопку Змінити тариф або зверніться до служби підтримки.
Актуальні ціни та повний опис тарифів ви можете переглянути за посиланням:
Метод оплати
Автоматична оплата рахунків
Автооплата є основним способом оплати за користування платформою.
Після першої оплати банківською карткою оформлюється підписка на обраний тариф. Подальші платежі відбуваються автоматично, у день виставлення наступного рахунку.
Це допомагає уникнути заборгованості, блокування адмін панелі та забезпечує безперервну роботу сайту.
Як додати банківську картку
В блоці Метод оплати натисніть Додати банківську картку, після чого ви будете перенаправлені на сторінку платіжної системи.
Якщо у вас є несплачений рахунок, сплатіть його тією карткою, яку бажаєте зберегти для подальших автоматичних оплат.
Якщо активних рахунків немає, система спише 1 грн для перевірки картки. Ці кошти буде автоматично повернено.
Після повернення на сторінку адмін панелі ви побачите в блоці Методи оплати дані картки та ім'я власника.
Як змінити банківську картку
За потреби ви можете змінити дані картки — для цього натисніть Змінити картку.
Система запропонує оплатити 1 гривню для прив’язування нової картки та перевірки її платіжних даних.
Після оплати картка буде оновлена, а 1 гривню буде повернено на рахунок.
Платіжні дані у полі Метод оплати будуть оновлені.
Увага: Якщо необхідно припинити автооплату, зверніться до служби підтримки. Після деактивації картки рахунки можна оплачувати виключно за банківськими реквізитами (від ФОП чи ТОВ).
Рахунки
У цьому блоці відображаються всі рахунки, виставлені за обслуговування сайту.
Тут ви можете:
Переглянути історію рахунків та їх статус;
Здійснити онлайн-оплату рахунку через платіжний сервіс.
Для отримання рахунку у форматі PDF зробіть запит у чат підтримки або на пошту [email protected].
Онлайн-оплата
Щоб оплатити рахунок карткою:
Натисніть Сплатити онлайн навпроти відповідного рахунку;
Завершіть оплату на сторінці платіжної системи.
Зверніть увагу: посилання на онлайн-оплату дійсне протягом 30 хвилин. Якщо термін дії минув, посилання буде оновлено автоматично.
Оплата за реквізитами
Для оплати рахунку за реквізитами:
Натисніть кнопку Рахунок, щоб завантажити документ у PDF;
Проведіть оплату за вказаними в рахунку реквізитами
Автоматичне зарахування оплати за реквізитами
Щоб платіж було автоматично зараховано системою:
У призначенні платежу обов’язково вкажіть точний номер рахунку (наприклад, HOR-11111-007);
Сума платежу має повністю збігатися із сумою у рахунку.
У такому випадку оплата буде автоматично відображена у вашій адмін панелі протягом 2 годин.
Якщо оплата не була зарахована, зверніться до служби підтримки з квитанцією, що підтверджує оплату.
Акти виконаних робіт
Акти виконаних робіт формуються лише за умови активного підключення до системи електронного документообігу Вчасно.
Акти виконаних робіт ми надсилаємо у сервіс Вчасно по запиту.
Запит можна зробити по завершенню розрахункового місяця через чат або на електронну адресу [email protected].
Підписання актів відбувається безпосередньо у сервісі Вчасно.
Якщо ви не отримали акти або виникли труднощі з підписанням, перевірте, чи активне підключення до Вчасно у налаштуваннях білінгу, або зверніться до служби підтримки.
Видалення сайту
Якщо проєкт більше не актуальний, запит на його видалення може подати лише власник (owner) проєкту. Це зупинить обслуговування сайту та автоматичні списання.
Як подати запит на видалення проєкту:
У лівій боковій панелі розділу Білінг натисніть кнопку Видалити проєкт.
З’явиться короткий опитувальник — будь ласка, заповніть його. Це допоможе нам краще зрозуміти ваш досвід та вдосконалити сервіс.
Після заповнення опитувальника наші менеджери отримають ваш запит і зв'яжуться з вами для підтвердження та завершення процесу видалення.
Важливо: Якщо опитувальник не з’явився або у вас немає можливості подати запит через адмін панель, надішліть листа з пошти власника проєкту на адресу [email protected] у довільній формі.





