Перейти до основного контенту
Рахунки за обслуговування сайту

Контактні дані, реквізити для рахунків та актів, онлайн-оплата рахунків за обслуговування сайту

Оновлено понад 10 міс. тому

Ми оновили та розширили розділ з інформацією про обслуговування сайту в адмін панелі Хорошопа. Вся інформація доступна в розділі Білінг в меню профіля користувача.

Білінг — рахунки за сайт — Хорошоп

Оновлені блоки цього розділу містять:

  • список доменів, що підключені до проекту;

  • контактні дані власника сайту;

  • реквізити на формування актів виконаних робіт;

  • підключення автоматичного документообігу із системою Вчасно;

  • посилання на договори;

  • інформацію про поточний тариф проекту та інші доступні тарифи;

  • метрики сайту: кількість товарів/кількість замовлень;

  • рахунки за обслуговування сайту та супровідні документи.

Домени та контактна інформація

У бічній панелі знаходиться перелік усіх доменів, які підключені до сайту зараз.

Під блоком Домени ви побачите дані, що використовуються в системі Хорошопа для формування фінансових документів та контактів із власником сайту:

  • Сервіс-код — унікальний ідентифікатор проекту у внутрішній системі Хорошопа, що вказується в рахунках;

  • Контактна особа — ПІБ, email, номер телефону особи, з якою фахівці Хорошопа будуть підтримувати зв'язок з організаційних питань. На вказану пошту надходитимуть рахунки за обслуговування сайту.

Щоб змінити ці дані, зверніться до служби підтримки з письмовим запитом із зазначеної пошти.

Реквізити для актів

Кнопка Реквізити відкриває вікно форми заповнення даних для актів виконаних робіт.

Ці форми необхідно заповнити для підключення документообігу з сервісом Вчасно, якщо ви хочете автоматично отримувати акти виконаних робіт. Як правильно заповнити форму описано нижче.

Якщо раніше ви отримували акти через Вчасно, реквізити будуть заповнені автоматично даними з внутрішньої системи білінгу. У разі потреби ви можете змінити ці дані у формі.

Увага: для зміни реквізитів для актів необхідно деактивувати підключення до Вчасно, заповнити нові дані та активувати підключення заново.

Інтеграція з Вчасно

Підключення інтеграції із системою електронного документообігу Вчасно дозволяє автоматично отримувати акти виконаних робіт до рахунків в адмін панелі Хорошопа.

Для підключення інтеграції ви повинні зареєструватися в сервісі Вчасно. Перевірка наявності облікового запису компанії вчасно здійснюється за ЄДРПОУ або РНУКПН.

Як активувати інтеграцію

Для активації інтеграції з Вчасно в розділі адмінки Налаштування → Рахунки натисніть кнопку Реквізити та заповніть дані вашої компанії:

  1. Вкажіть повну назву компанії.

  2. Виберіть Тип компанії.
    Залежно від вибраного типу заповніть такі поля:

    • Фізособа — РНУКПН (ІПН);

    • ФОП — РНУКПН (ИНН);

    • Підприємство платник ПДВ — ЄДРПОУ та ІПН обов'язкові для заповнення;

    • Підприємство не платник ПДВ — лише ЄДРПОУ.

  3. У полі IBAN вкажіть номер банківського рахунку вашої компанії.

  4. Внесіть ПІБ керівника та Посаду керівника компанії.

  5. Заповніть Адреса юридична та Адреса фактична.

  6. Щоб підключити сервіс, натисніть Зберегти та активувати “Вчасно”.

Приклад заповнення форми з реквізитами

Статус підключення до Вчасно

Після підключення в бічній панелі відображатиметься актуальний статус обміну документами через Вчасно:

  1. Не активовано — активація не виконувалася або ж реквізити було змінено. Перевірте реквізити компанії та активуйте Вчасно.

  2. Активовано — автоматичний документообіг із Вчасно активовано. Доступні акти та статус їх підписання відображатимуться в блоці Рахунку.

Договори

У блоці Договори є посилання на юридичні документи, що регламентують використанням сервісу:

Якщо у вас є персональний договір, його також можна буде переглянути та завантажити у цьому блоці. Для укладення персонального договору надішліть запит до служби підтримки.

Тариф

У блоці Тариф вказано поточний тариф за обслуговування сайту та метрики сайту:

  • Індикатор кількості товарів відображає актуальну кількість позицій на сайті та допустиму кількість позицій на підключеному тарифі.

  • Індикатор кількості замовлень відображає кількість замовлень на сайті за поточний місяць та допустиму кількість замовлень на підключеному тарифі.

Дані метрик автоматично оновлюються раз на добу.

У блоці Додаткові функції ви побачите список додаткових функцій, доступних в інших тарифах. Для зміни тарифу зверніться до служби підтримки.

Методи оплати

Автоматична сплата рахунків за обслуговування

3 2022 року ми переходимо на модель сплати рахунків за обслуговування сайту за підпискою. Для запобігання виникненню заборгованостей і блокування адмін панелі сайту ви можете зберегти дані вашої банківської картки для автоматичного списання вартості обслуговування.

Після сплати рахунків карткою, її дані зберігаються автоматично.

Як додати банківську картку

В блоці Метод оплати натисніть Додати банківську картку, після чого ви будете перенаправлені на сторінку платіжної системи WayForPay.

Якщо у вас є несплачений рахунок, сплатіть його карткою, яку ви хотіли б зберегти для подальших платежів. Якщо неоплачених рахунків немає, система запропонує вам здійснити оплату у розмірі 1 грн для перевірки даних картки. Після сплати дані картки будуть збережені та гривня повернеться на картку.

При поверненні на сторінку адмін панелі ви побачите в полі Методи оплати дані картки та ім'я власника. Ви можете змінити дані картки за потреби, для цього натисніть Змінити картку.

Видалити дані карти та деактивувати автоплату можна звернувшись із запитом до служби підтримки. Після цього сплачувати рахунки можна виключно з розрахункового рахунку ФОП чи ТОВ за реквізитами, що вказані в рахунку.

Рахунки

У цьому блоці відображаються всі рахунки, виставлені за обслуговування сайту.

Ви можете:

  • оплатити виставлений рахунок онлайн та побачити статус оплати;

  • переглянути доступні акти за сплаченими рахунками проекту.

Щоб завантажити рахунок у форматі PDF, натисніть кнопку Рахунок.

Оплата рахунку

Рахунок можна оплатити онлайн за посиланням у сервісі WayForPay або іншим способом за вказаними в рахунку реквізитами.

Для оплати онлайн перейдіть в адмінці в Установки → Рахунки та навпроти неоплаченого рахунку натисніть Оплатити онлайн. Завершіть процедуру оплати на платіжній сторінці WayForPay.

Посилання на онлайн-оплату має обмежений термін дії. Якщо термін дії посилання на оплату закінчився, ви можете сплатити рахунок за реквізитами або звернутися в підтримку для перевиставлення рахунку.

Щоб сплатити за реквізитами, натисніть кнопку Рахунок, щоб завантажити його у форматі PDF і проведіть оплату за вказаними реквізитами.

Автоматичне проведення оплати за рахунком

У разі оплати за реквізитами для автоматичного здійснення оплати необхідно:

  • у призначенні платежу обов'язково вказати коректний номер рахунку, (наприклад, HOR-11111-007);

  • сума платежу повинна точно збігатися з сумою, зазначеною в рахунку.

У такому разі оплата буде автоматично зарахована та відобразиться у блоці Рахунку протягом двох годин. Якщо цього не сталося, зверніться на підтримку.

Акти виконаних робіт

Якщо для вашого проекту формуються акти виконаних робіт, вони будуть доступні в блоці Рахунку. Акти автоматично формуються лише при активованому підключенні обміну документами через Вчасно.

При помісячній оплаті тарифу на панелі відображаються акти до кожного сплаченого рахунку.

При оплаті тарифу за рік на панелі Рахунку відображатиметься останній із виставлених актів. Інші акти будуть доступні в обліковому записі Вчасно.

Кольоровий індикатор на кнопці Акт відображає поточний статус акту у Вчасно:

  • зелений — акт підписаний обома сторонами;

  • помаранчевий — акт очікує підписання;

  • червоний — акт скасовано.

Підписувати акти необхідно в обліковому записі сервісу Вчасно.

Ви отримали відповідь на своє запитання?