Перейти до основного контенту

Білінг: фінансова документація та оплата сайту

Контактні дані, реквізити для рахунків та актів, онлайн-оплата рахунків за обслуговування сайту

Оновлено цього тижня

Щоб відкрити розділ Білінг, натисніть на іконку профілю внизу зліва та оберіть відповідний пункт.

Розділ Білінг — Хорошоп

У цьому розділі зібрана ключова інформація про ваш сайт:

  • Список підключених доменів;

  • Контактні дані власника сайту (контактної особи);

  • Реквізити для формування рахунків та актів;

  • Підключення до електронного документообігу Вчасно;

  • Посилання на договори;

  • Поточний тариф та доступні для зміни тарифи;

  • Метрики сайту за кількістю замовлень та товарів;

  • Рахунки за обслуговування, історія оплат і супровідні дані.

Домени та контактна інформація

У бічній панелі зліва у розділі Білінг відображаються всі домени, підключені до проєкту.

Сервіс-код — це унікальний ідентифікатор вашого проєкту, який використовується у фінансових документах.

Контактна особа (власник) — ПІБ, електронна пошта та номер телефону особи, з якою служба підтримки може зв’язатись у разі потреби. На цю пошту надходять рахунки, нагадування про оплату та інші важливі повідомлення.

Якщо вам потрібно змінити ці дані, надішліть письмовий запит зі зазначеної у профілі контактної пошти на адресу [email protected] та вкажіть ПІБ, номер телефону та пошту актуального власника.

Важливо: Внесення значних змін чи передача права власності відбувається виключно за запитом власника сайту.

Реквізити

Кнопка Реквізити відкриває форму для заповнення даних, які використовуються у фінансових документах — актах виконаних робіт, рахунках та податкових накладних.

Цю форму потрібно заповнити для підключення документообміну з сервісом Вчасно.

Якщо раніше ви отримували акти через Вчасно, реквізити будуть заповнені автоматично даними з внутрішньої системи білінгу. У разі потреби реквізити можна змінити.

Важливо: Для зміни реквізитів спершу відключіть інтеграцію з Вчасно. Потім оновіть реквізити та знову активуйте підключення.

Інтеграція з Вчасно

Інтеграція з системою електронного документообігу Вчасно дозволяє отримувати акти виконаних робіт за запитом після завершення кожного розрахункового місяця.

Для підключення інтеграції необхідно мати обліковий запис у сервісі Вчасно. Система перевіряє, чи зареєстрований обліковий запис у Вчасно за вказаними ЄДРПОУ або ІПН.

Важливо: Якщо обліковий запис не знайдено, ви отримаєте повідомлення з пропозицією пройти реєстрацію у Вчасно.

Як активувати інтеграцію

Щоб підключити електронний документообіг через Вчасно, натисніть кнопку Реквізити для актів.

Заповнення наступних полів є обов’язковим для підключення до Вчасно:

  • ЄДРПОУ/РНОКПП — для компаній або ФОП відповідно;

  • IBAN — номер банківського рахунку вашої компанії.

Усі інші дані (назва компанії, адреса, керівник тощо) підтягнуться автоматично з реєстрів.

Після перевірки реквізитів натисніть Зберегти або Зберегти та активувати «Вчасно».

Заповнення реквізитів — Хорошоп

Приклад заповнення форми з реквізитами

Статус підключення до Вчасно

Після активації інтеграції, в бічній панелі розділу Білінг буде відображено поточний статус обміну документами через Вчасно:

Не активовано — інтеграція ще не підключена, або реквізити компанії були змінені. Перевірте введені дані та натисніть Зберегти та активувати «Вчасно».

Активовано — інтеграція успішно підключена, документообіг працює.

Договори

У блоці Договори доступні юридичні документи, що регламентують умови користування сервісом:

  • Публічний договір (оферта) на надання доступу до платформи.

  • Якщо з вами укладено персональний договір, він також буде доступний для перегляду та завантаження в цьому розділі.

Важливо: Якщо вам потрібен персональний договір, зверніться до служби підтримки з відповідним запитом.

Тариф

У блоці Тариф відображається інформація про поточний тариф, що підключений до вашого проєкту, а також метрики вашого сайту:

  • Лічильник товарів — показує кількість товарів на вашому сайті, а також максимальну для вибраного тарифа кількість товарів.

  • Лічильник замовлень — показує кількість замовлень за поточний місяць, а також максимальну для вибраного тарифа кількість замовлень.

Ці дані автоматично оновлюються щодоби.

Інформація про тариф — Хорошоп

У блоці Додаткові функції ви побачите список додаткових функцій, доступних в інших тарифах. Для зміни тарифу натисніть кнопку Змінити тариф або зверніться до служби підтримки.

Актуальні ціни та повний опис тарифів ви можете переглянути за посиланням:

Метод оплати

Автоматична оплата рахунків

Автооплата є основним способом оплати за користування платформою.

Після першої оплати банківською карткою оформлюється підписка на обраний тариф. Подальші платежі відбуваються автоматично, у день виставлення наступного рахунку.

Це допомагає уникнути заборгованості, блокування адмін панелі та забезпечує безперервну роботу сайту.

Як додати банківську картку

В блоці Метод оплати натисніть Додати банківську картку, після чого ви будете перенаправлені на сторінку платіжної системи.

  • Якщо у вас є несплачений рахунок, сплатіть його тією карткою, яку бажаєте зберегти для подальших автоматичних оплат.

  • Якщо активних рахунків немає, система спише 1 грн для перевірки картки. Ці кошти буде автоматично повернено.

Як додати банківську картку — Хорошоп

Після повернення на сторінку адмін панелі ви побачите в блоці Методи оплати дані картки та ім'я власника.

Як змінити банківську картку

За потреби ви можете змінити дані картки — для цього натисніть Змінити картку.

Як змінити банківську картку — Хорошоп

Система запропонує оплатити 1 гривню для прив’язування нової картки та перевірки її платіжних даних.

Після оплати картка буде оновлена, а 1 гривню буде повернено на рахунок.

Платіжні дані у полі Метод оплати будуть оновлені.

Увага: Якщо необхідно припинити автооплату, зверніться до служби підтримки. Після деактивації картки рахунки можна оплачувати виключно за банківськими реквізитами (від ФОП чи ТОВ).

Рахунки

У цьому блоці відображаються всі рахунки, виставлені за обслуговування сайту.

Тут ви можете:

  • Переглянути історію рахунків та їх статус;

  • Здійснити онлайн-оплату рахунку через платіжний сервіс.

Рахунки за обслуговування сайту — Хорошоп

Для отримання рахунку у форматі PDF зробіть запит у чат підтримки або на пошту [email protected].

Онлайн-оплата

Щоб оплатити рахунок карткою:

  • Натисніть Сплатити онлайн навпроти відповідного рахунку;

  • Завершіть оплату на сторінці платіжної системи.

Зверніть увагу: посилання на онлайн-оплату дійсне протягом 30 хвилин. Якщо термін дії минув, посилання буде оновлено автоматично.

Оплата за реквізитами

Для оплати рахунку за реквізитами:

  • Натисніть кнопку Рахунок, щоб завантажити документ у PDF;

  • Проведіть оплату за вказаними в рахунку реквізитами

Автоматичне зарахування оплати за реквізитами

Щоб платіж було автоматично зараховано системою:

  • У призначенні платежу обов’язково вкажіть точний номер рахунку (наприклад, HOR-11111-007);

  • Сума платежу має повністю збігатися із сумою у рахунку.

У такому випадку оплата буде автоматично відображена у вашій адмін панелі протягом 2 годин.

Якщо оплата не була зарахована, зверніться до служби підтримки з квитанцією, що підтверджує оплату.

Акти виконаних робіт

Акти виконаних робіт формуються лише за умови активного підключення до системи електронного документообігу Вчасно.

Акти виконаних робіт ми надсилаємо у сервіс Вчасно по запиту.

Запит можна зробити по завершенню розрахункового місяця через чат або на одну з електронних адрес:

Підписання актів відбувається безпосередньо у сервісі Вчасно.

Якщо ви не отримали акти або виникли труднощі з підписанням, перевірте, чи активне підключення до Вчасно у налаштуваннях білінгу, або зверніться до служби підтримки.

Видалення сайту

Якщо ви вирішили завершити роботу з проєктом, ви можете подати запит на його видалення. Це зупинить обслуговування сайту та автоматичні списання.

Як подати запит на видалення проєкту:

  1. У лівій боковій панелі розділу Білінг натисніть кнопку Видалити проєкт.

  2. З’явиться короткий опитувальник — будь ласка, заповніть його. Це допоможе нам краще зрозуміти ваш досвід та вдосконалити сервіс.

  3. Після заповнення опитувальника наші менеджери отримають ваш запит і зв'яжуться з вами для підтвердження та завершення процесу видалення.

Важливо: Якщо опитувальник не з’явився або у вас немає можливості подати запит через админ панель, надішліть листа з пошти власника проєкту на адресу [email protected] у довільній формі.

Ви отримали відповідь на своє запитання?