Щоб відкрити розділ Білінг, натисніть на іконку профілю внизу зліва та оберіть відповідний пункт.
У цьому розділі зібрана ключова інформація про ваш сайт:
Список підключених доменів;
Контактні дані власника сайту (контактної особи);
Реквізити для формування рахунків та актів;
Підключення до електронного документообігу Вчасно;
Посилання на договори;
Поточний тариф та доступні для зміни тарифи;
Метрики сайту за кількістю замовлень та товарів;
Рахунки за обслуговування, історія оплат і супровідні дані.
Домени та контактна інформація
У бічній панелі зліва у розділі Білінг відображаються всі домени, підключені до проєкту.
Сервіс-код — це унікальний ідентифікатор вашого проєкту, який використовується у фінансових документах.
Контактна особа (власник) — ПІБ, електронна пошта та номер телефону особи, з якою служба підтримки може зв’язатись у разі потреби. На цю пошту надходять рахунки, нагадування про оплату та інші важливі повідомлення.
Якщо вам потрібно змінити ці дані, надішліть письмовий запит зі зазначеної у профілі контактної пошти на адресу [email protected] та вкажіть ПІБ, номер телефону та пошту актуального власника.
Важливо: Внесення значних змін чи передача права власності відбувається виключно за запитом власника сайту.
Реквізити
Кнопка Реквізити відкриває форму для заповнення даних, які використовуються у фінансових документах — актах виконаних робіт, рахунках та податкових накладних.
Цю форму потрібно заповнити для підключення документообміну з сервісом Вчасно.
Якщо раніше ви отримували акти через Вчасно, реквізити будуть заповнені автоматично даними з внутрішньої системи білінгу. У разі потреби реквізити можна змінити.
Важливо: Для зміни реквізитів спершу відключіть інтеграцію з Вчасно. Потім оновіть реквізити та знову активуйте підключення.
Інтеграція з Вчасно
Інтеграція з системою електронного документообігу Вчасно дозволяє отримувати акти виконаних робіт за запитом після завершення кожного розрахункового місяця.
Для підключення інтеграції необхідно мати обліковий запис у сервісі Вчасно. Система перевіряє, чи зареєстрований обліковий запис у Вчасно за вказаними ЄДРПОУ або ІПН.
Важливо: Якщо обліковий запис не знайдено, ви отримаєте повідомлення з пропозицією пройти реєстрацію у Вчасно.
Як активувати інтеграцію
Щоб підключити електронний документообіг через Вчасно, натисніть кнопку Реквізити для актів.
Заповнення наступних полів є обов’язковим для підключення до Вчасно:
ЄДРПОУ/РНОКПП — для компаній або ФОП відповідно;
IBAN — номер банківського рахунку вашої компанії.
Усі інші дані (назва компанії, адреса, керівник тощо) підтягнуться автоматично з реєстрів.
Після перевірки реквізитів натисніть Зберегти або Зберегти та активувати «Вчасно».
Приклад заповнення форми з реквізитами
Статус підключення до Вчасно
Після активації інтеграції, в бічній панелі розділу Білінг буде відображено поточний статус обміну документами через Вчасно:
Не активовано — інтеграція ще не підключена, або реквізити компанії були змінені. Перевірте введені дані та натисніть Зберегти та активувати «Вчасно».
Активовано — інтеграція успішно підключена, документообіг працює.
Договори
У блоці Договори доступні юридичні документи, що регламентують умови користування сервісом:
Публічний договір (оферта) на надання доступу до платформи.
Якщо з вами укладено персональний договір, він також буде доступний для перегляду та завантаження в цьому розділі.
Важливо: Якщо вам потрібен персональний договір, зверніться до служби підтримки з відповідним запитом.
Тариф
У блоці Тариф відображається інформація про поточний тариф, що підключений до вашого проєкту, а також метрики вашого сайту:
Лічильник товарів — показує кількість товарів на вашому сайті, а також максимальну для вибраного тарифа кількість товарів.
Лічильник замовлень — показує кількість замовлень за поточний місяць, а також максимальну для вибраного тарифа кількість замовлень.
Ці дані автоматично оновлюються щодоби.
У блоці Додаткові функції ви побачите список додаткових функцій, доступних в інших тарифах. Для зміни тарифу натисніть кнопку Змінити тариф або зверніться до служби підтримки.
Актуальні ціни та повний опис тарифів ви можете переглянути за посиланням:
Метод оплати
Автоматична оплата рахунків
Автооплата є основним способом оплати за користування платформою.
Після першої оплати банківською карткою оформлюється підписка на обраний тариф. Подальші платежі відбуваються автоматично, у день виставлення наступного рахунку.
Це допомагає уникнути заборгованості, блокування адмін панелі та забезпечує безперервну роботу сайту.
Як додати банківську картку
В блоці Метод оплати натисніть Додати банківську картку, після чого ви будете перенаправлені на сторінку платіжної системи.
Якщо у вас є несплачений рахунок, сплатіть його тією карткою, яку бажаєте зберегти для подальших автоматичних оплат.
Якщо активних рахунків немає, система спише 1 грн для перевірки картки. Ці кошти буде автоматично повернено.
Після повернення на сторінку адмін панелі ви побачите в блоці Методи оплати дані картки та ім'я власника.
Як змінити банківську картку
За потреби ви можете змінити дані картки — для цього натисніть Змінити картку.
Система запропонує оплатити 1 гривню для прив’язування нової картки та перевірки її платіжних даних.
Після оплати картка буде оновлена, а 1 гривню буде повернено на рахунок.
Платіжні дані у полі Метод оплати будуть оновлені.
Увага: Якщо необхідно припинити автооплату, зверніться до служби підтримки. Після деактивації картки рахунки можна оплачувати виключно за банківськими реквізитами (від ФОП чи ТОВ).
Рахунки
У цьому блоці відображаються всі рахунки, виставлені за обслуговування сайту.
Тут ви можете:
Переглянути історію рахунків та їх статус;
Здійснити онлайн-оплату рахунку через платіжний сервіс.
Для отримання рахунку у форматі PDF зробіть запит у чат підтримки або на пошту [email protected].
Онлайн-оплата
Щоб оплатити рахунок карткою:
Натисніть Сплатити онлайн навпроти відповідного рахунку;
Завершіть оплату на сторінці платіжної системи.
Зверніть увагу: посилання на онлайн-оплату дійсне протягом 30 хвилин. Якщо термін дії минув, посилання буде оновлено автоматично.
Оплата за реквізитами
Для оплати рахунку за реквізитами:
Натисніть кнопку Рахунок, щоб завантажити документ у PDF;
Проведіть оплату за вказаними в рахунку реквізитами
Автоматичне зарахування оплати за реквізитами
Щоб платіж було автоматично зараховано системою:
У призначенні платежу обов’язково вкажіть точний номер рахунку (наприклад, HOR-11111-007);
Сума платежу має повністю збігатися із сумою у рахунку.
У такому випадку оплата буде автоматично відображена у вашій адмін панелі протягом 2 годин.
Якщо оплата не була зарахована, зверніться до служби підтримки з квитанцією, що підтверджує оплату.
Акти виконаних робіт
Акти виконаних робіт формуються лише за умови активного підключення до системи електронного документообігу Вчасно.
Акти виконаних робіт ми надсилаємо у сервіс Вчасно по запиту.
Запит можна зробити по завершенню розрахункового місяця через чат або на одну з електронних адрес:
Підписання актів відбувається безпосередньо у сервісі Вчасно.
Якщо ви не отримали акти або виникли труднощі з підписанням, перевірте, чи активне підключення до Вчасно у налаштуваннях білінгу, або зверніться до служби підтримки.
Видалення сайту
Якщо ви вирішили завершити роботу з проєктом, ви можете подати запит на його видалення. Це зупинить обслуговування сайту та автоматичні списання.
Як подати запит на видалення проєкту:
У лівій боковій панелі розділу Білінг натисніть кнопку Видалити проєкт.
З’явиться короткий опитувальник — будь ласка, заповніть його. Це допоможе нам краще зрозуміти ваш досвід та вдосконалити сервіс.
Після заповнення опитувальника наші менеджери отримають ваш запит і зв'яжуться з вами для підтвердження та завершення процесу видалення.
Важливо: Якщо опитувальник не з’явився або у вас немає можливості подати запит через админ панель, надішліть листа з пошти власника проєкту на адресу [email protected] у довільній формі.