Усі колекції
Клієнти та замовлення
Додаткові можливості
Налаштування сповіщень про нові замовлення в Telegram
Налаштування сповіщень про нові замовлення в Telegram

Як налаштувати в Telegram отримання сповіщень про оформлення нових замовлень та запити зворотного дзвінка

Оновлено протягом останнього тижня

Ви можете налаштувати отримання сповіщень про нові замовлення в Telegram через GmailBot за допомогою пошти на Gmail та програми Telegram на телефоні/ПК.

Для отримання повідомлень необхідно:

  1. Підключити адресу Gmail, на яку надходять повідомлення про замовлення, до робота в Telegram.

  2. Якщо потрібно, налаштувати фільтрацію листів в обліковому записі Gmail.

Підключення бота Telegram до пошти Gmail

Зверніть увагу: на пошту, яку ви підключаєте до робота, повинні надходити повідомлення про нові замовлення. Перевірте, щоб ця поштова адреса була вказана в одного з адмінів сайту в НалаштуванняАдміни, і для цього адміна відзначено чекбокс Отримувати Email повідомлення.

Для підключення бота:

  1. Натисніть кнопку Запустити (Start), а потім Authorize.

  2. У вікні авторизації Google виберіть обліковий запис з потрібною поштою та підтвердіть дозвіл GmailBot на доступ до облікового запису.

  3. У програмі Telegram натисніть кнопку Запустити (Start).

Ви налаштували зв'язок вашої адреси Gmail з Telegram, тепер повідомлення про всі нові листи на цю скриньку будуть приходити до месенджера.

Підключення бота Telegram до пошти Gmail — Хорошоп

Фільтрування повідомлень бота

Якщо цей e-mail ви використовуєте тільки для отримання повідомлень про нові замовлення, більше нічого робити не потрібно.

Якщо на цю поштову скриньку вам приходять інші листи, можна налаштувати бот таким чином, що він отримуватиме лише сповіщення про нові замовлення.

Для цього в обліковому записі Gmail:

  1. Натисніть шестерню налаштувань у верхньому правому куті, виберіть Усі налаштуванняФільтри та заблоковані адресиСтворити новий фільтр.

  2. Створіть новий фільтр із пошуком за параметром Містить слова, в ньому вкажіть значення із заголовка листа про нове замовлення — Оформлено нове замовлення, потім натисніть Створити фільтр.

  3. У налаштуваннях фільтра позначте чекбокс Застосувати ярлик та виберіть існуючий ярлик або створіть новий (наприклад, Нове замовлення).

  4. Натисніть ще раз Створити фільтр.

Фільтрування повідомлень бота в Gmail — Хорошоп

У налаштуваннях робота в Telegram:

  1. У чаті з ботом напишіть команду /settings, після чого відкриється меню налаштувань.

  2. Виберіть whitelist labels і вкажіть створений вами поштою ярлик.

Тепер у Telegram потраплятимуть лише ті повідомлення, яким задано цей ярлик.

Фільтрування повідомлень бота в Telegram — Хорошоп

Повідомлення про запити на зворотний дзвінок

Аналогічно можна налаштувати отримання сповіщення про запити зворотного дзвінка (заголовок листа Користувач залишив запит на зворотний дзвінок).

Корисні команди бота GmailBot

У чаті з ботом можна використовувати команди:

  • /stop - зупинити отримання пошти в Telegram;

  • /start — Відновити надсилання пошти до Telegram.

Ви отримали відповідь на своє запитання?