Перейти до основного контенту
Усі колекціїКлієнти та замовленняАвтоматичні листи
Лист із проханням залишити відгук про покупку
Лист із проханням залишити відгук про покупку

Налаштування автоматичного листа з проханням залишити відгук про товари, які купили у вашому магазині

Оновлено понад 11 міс. тому

У магазині за замовчуванням налаштовано надсилання листа з проханням залишити відгук про куплений товар:

  • Лист відправляється через 10 днів після створення замовлення, але тільки якщо замовлення за цей час набуло статусу Доставлене.

  • За замовчуванням лист не надсилається за тими товарами, для яких раніше надсилався запит на відгук.

Увага: можна змінити кількість днів до відправки, відключити відправлення повторних листів з товарами, які вже надсилалися для поточного користувача, а також повністю відключити відправлення листа.

Для налаштування зверніться до підтримки.

Приклад листа

Приклад листа з проханням залишити відгук — Хорошоп

Тема листа за замовчуванням

"Будь ласка, оцініть товари, які ви недавно придбали"

Текст листа за замовчуванням

"Дякуємо за покупку в інтернет-магазині {SITE_NAME}. Ми цінуємо відгуки покупців, адже вони найкраще допомагають робити корисні придбання. Ваша думка також допоможе багатьом зробити правильний вибір."

Як змінити тему та текст листа

Змінити тему та текст листа можна в адмінці за допомогою Сайт Переклад інтерфейсу:

  1. За допомогою пошуку в колонці Ключ знайдіть потрібний текст.

  2. Змініть стандартний текст у полі Значення для основної мовної версії.

  3. Якщо у вас є додаткові мовні версії, внесіть зміни в поле Значення для цих версій.

Як змінити тему та текст листа з проханням залишити відгук — Хорошоп

Читайте також

Ви отримали відповідь на своє запитання?