Усі колекції
B2B функціонал
Приклади налаштувань для груп покупців
Приклади налаштувань для груп покупців

Приклади параметрів відображення ціни та обмеження доступу до інформації про товари для різних груп

Оновлено протягом останнього тижня

Наведемо кілька прикладів налаштувань відображення ціни та доступу до товарів для різних груп користувачів на одному сайті.

Анонімні користувачі

Незареєстровані (анонімні) відвідувачі сайту за такими налаштуваннями отримають доступ до головної сторінки сайту, а також до категорій iPhone та iPad, але не до підрозділів цих категорій.

У категоріях будуть доступні міні-картки товарів без ціни та без можливості перейти на сторінку товару.

Зареєстровані користувачі

Зареєстровані відвідувачі сайту, яким не призначена інша група, на сайті зможуть переглядати головну сторінку, сторінку Каталог, розділ iPhone з усіма підкатегоріями та розділ iPad без підкатегорій.

У каталозі та доступних підкатегоріях відображатимуться міні-картки товарів із роздрібною ціною, але без можливості перейти на сторінки товарів.

Покупці з групи

В2В покупці, для яких призначено групу Крупний опт, отримають доступ до всіх сторінок сайту без обмеження, оскільки в полі Доступні сторінки немає вибраних розділів.

У каталозі та категоріях вони побачать міні-картки товарів із можливістю перейти на сторінку товару. Інформація про товар відображатиметься ціна типу Великий опт, а також роздрібна ціна в полі РРЦ. До статусу наявності буде додано залишок товару на складі.

Читайте також

Ви отримали відповідь на своє запитання?