Менеджер магазину може додати інформацію про покупця в його профіль у магазині, яка уточнює специфічні деталі роботи з цим клієнтом. Ця інформація доступна виключно менеджерам магазину.
Як додати нотатку до профілю клієнта
Щоб написати або відредагувати нотатку про клієнта:
Перейдіть в адмін панелі магазину в Клієнти.
Відкрийте картку обраного клієнта.
Впишіть ваш коментар у поле Нотатка про клієнта.
Збережіть зміни.
У загальній таблиці клієнтів можна відобразити колонку з нотатками. Для цього натисніть кнопку меню в правому верхньому кутку екрана і увімкніть чекбокс Нотатка про клієнта.
Нотатка про клієнта в таблиці замовлень
Якщо менеджер залишив коментар про клієнта в його профілі, то в загальній таблиці замовлень поруч з іменем такого покупця зʼявиться позначка нотатки.
При наведенні на таку позначку текст коментаря буде відображено в спливаючому вікні.
Нотатка про клієнта на сторінці замовлення
Нотатка про клієнта буде відображатися також на сторінці редагування замовлення у відповідному полі.
З цієї сторінки також можна швидко додати та/або відредагувати такий коментар. Для цього натисніть Додати або кнопку редагування — відкриється картка клієнта, де можна додати або відредагувати нотатку.
Експорт нотаток про клієнтів
Нотатки про клієнтів додаються окремою колонкою до експорту клієнтів у таблицю Excel.
Також ці коментарі можна передавати через імпорт/експорт клієнтів по API (параметр users[i].note).