Перейти до основного контенту

Нотатки про клієнтів

Як написати коментар про клієнта, який менеджери побачать під час обробки замовлення

Оновлено цього тижня

Менеджер магазину може додати інформацію про покупця в його профіль у магазині, яка уточнює специфічні деталі роботи з цим клієнтом. Ця інформація доступна виключно менеджерам магазину.

Як додати нотатку до профілю клієнта

Щоб написати або відредагувати нотатку про клієнта:

  1. Перейдіть в адмін панелі магазину в Клієнти.

  2. Відкрийте картку обраного клієнта.

  3. Впишіть ваш коментар у поле Нотатка про клієнта.

  4. Збережіть зміни.

Як додати нотатку до профілю клієнта — Хорошоп

У загальній таблиці клієнтів можна відобразити колонку з нотатками. Для цього натисніть кнопку меню в правому верхньому кутку екрана і увімкніть чекбокс Нотатка про клієнта.

 Колонка з нотатками у таблиці клієнтів — Хорошоп

Нотатка про клієнта в таблиці замовлень

Якщо менеджер залишив коментар про клієнта в його профілі, то в загальній таблиці замовлень поруч з іменем такого покупця зʼявиться позначка нотатки.

При наведенні на таку позначку текст коментаря буде відображено в спливаючому вікні.

Нотатка про клієнта в таблиці замовлень — Хорошоп

Нотатка про клієнта на сторінці замовлення

Нотатка про клієнта буде відображатися також на сторінці редагування замовлення у відповідному полі.

З цієї сторінки також можна швидко додати та/або відредагувати такий коментар. Для цього натисніть Додати або кнопку редагування — відкриється картка клієнта, де можна додати або відредагувати нотатку.

Нотатка про клієнта на сторінці замовлення — Хорошоп

Експорт нотаток про клієнтів

Нотатки про клієнтів додаються окремою колонкою до експорту клієнтів у таблицю Excel.

Також ці коментарі можна передавати через імпорт/експорт клієнтів по API (параметр users[i].note).

Ви отримали відповідь на своє запитання?